X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
נוקיה סימנס נטוורקס מכריזה על תחרות חדשנות בישראל בתחום שירותי פס רחב סלולריים; החברה מזמינה חברות הייטק ישראליות להציע אפליקציות חדשניות עבור פלטפורמת Liquid Applications, המאפשרת להוסיף אפליקציות בתחנות בסיס סלולריות, לשיפור חוויית משתמשי הפס הרחב הסלולרי
▪  ▪  ▪
חוסיין מוין, סגן נשיא בכיר לטכנולוגיה ולחדשנות, NSN [יחסי ציבור]

נוקיה סימנס נטוורקס (NSN) מכריזה היום על תחרות חדשנות בישראל, שמטרתה לאתר חידושי הייטק המשלימים את פתרון ה- Liquid Applications המהפכני של החברה, אשר ישנה את פני תעשיית הסלולר. חברות, סטארט-אפים, וייזמים בישראל מוזמנים להגיש הצעות ולהשתתף בעיצוב עתיד התקשורת הסלולרית.
פתרון ה–Liquid Applications של נוקיה סימנס נטוורקס משנה באופן יסודי את תפקיד תחנות הבסיס ברשתות הסלולריות, בכך שהן הופכות למוקדים מקומיים שמהם מוצעים ומופצים שירותים ללקוחות ניידים. יכולות מיחשוב ואיחסון מוצעים ביחד עם יכולות IT בשרתי ענן ועם היכולת לאסוף נתוני זמן אמת, כגון: איכות קליטת הרדיו, מיקום הלקוח, כיווני נסיעה ועוד. נתונים אלה ניתנים לניצול על-ידי אפליקציות אשר יציעו שירותי תוכן מבוססי הקשר ובכך ישדרגו משמעותית את חוויית השימוש ברשתות סלולריות בפס הרחב.
באמצעות תחרות זו, יחידת החדשנות של נוקיה סימנס נטוורקס מחפשת פתרונות חדשניים שינצלו את מלוא הפוטנציאל של פלטפטרמת Liquid Applications. החברה מצפה שהאפליקציות אשר יוגשו לתחרות יוכלו ליצור ערך מוסף חדש למפעילים סלולריים, כמו גם לשדרג משמעותית את חווית המשתמש על-ידי שימוש במידע שייאסף מרשתות סלולריות. היישומים הנבחרים יוכלו להפוך לחלק חשוב מהאקו סיסטם בתחום התקשורת הניידת העולמית אשר נוקיה סימנס נטוורקס מתמקדת באפשורו.
"ישראל מהווה את אחד המוקדים החמים והתוססים בעולם לטכנולוגיה ולחדשנות", אמר חוסיין מוין, סגן נשיא בכיר לטכנולוגיה ולחדשנות בנוקיה סימנס נטוורקס. "באמצעות הגישה הפתוחה והמשתפת כלפי חדשנות, המגיעה מבחוץ אל תוך האירגון, אנחנו מקווים לעשות שימוש ברעיונות של מיטב מוחות ההייטק הישראלי ולהופכם לפתרונות סביב מערכת ה- Liquid Applications שלנו. נוקיה סימנס נטוורקס תשקול אפשרויות לשיתופי פעולה, שיוצעו למתחרה אשר יעמוד בשיקולי הבחירה שלנו".
ההצעות ייבדקו על-ידי מומחי נוקיה סימנס נטוורקס, ביחד עם נציגי שותפים חיצוניים כאינטל קפיטל, סלקום ישראל , מכון היצוא לישראל ומר עמוס טלמור, משקיע הייטק מנוסה. קבוצת ההערכה תבחר 6 מתמודדים מתוך ההצעות שהוגשו, ואלה יעלו לגמר. ב-27 ביוני, נוקיה סימנס נטוורקס תארח את אירוע החדשנות הישראלי בו יציגו ששת המועמדים הסופיים את הצעותיהם לקבוצת ההערכה ונציגים בכירים מתעשיית ההיי-טק וההון סיכון. קבוצת ההערכה תכריז במעמד זה על הזוכה וכן תבחר בסטארט-אפ המבטיח.
  • ההרשמה לתחרות עד ה-15 במאי 2013. להרשמה ומידע נוסף: Israel Innovation Competition
לדיון בנושא בטוויטר: #mobilebroadband, #MBBFuture and #innovation.
אודות נוקיה סימנס נטוורקס (NSN – Nokia Siemens Networks)
נוקיה סימנס נטוורקס הינה המומחית העולמית בנושא תקשורת סלולרית רחבת סרט. מהשיחה הראשונה ב-GSM, לשיחה הראשונה ב-LTE, אנחנו פועלים בחזית כל דור של טכנולוגיה ניידת.

הערות: נוקיה סימנס נטוורקס משתפת פעולה עם גורמים חיצוניים לבחינת ההצעות שתוגשנה. גורמים אלה תורמים את מומחיותם בתחום וכן את מערכת הקשרים שלהם בעולם ההייטק הישראלי.
תאריך:  09/04/2013   |   עודכן:  09/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
NSN העולמית משיקה תחרות חדשנות בישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב קורמן
עדי וילדר
עדי וילדר
שי מרון
רד תרמה מלגות במעל מאה אלף שקל לסטודנטים למדעי המחשב במכללה האקדמית תל אביב-יפו
יניב כהן
אינפורמטיקה מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם Ultimate: תספק תוכנת HR מובילה על הענן על-מנת לספק קישוריות קלה ויעילה יותר למערכות הארגון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il