X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
במסגרת המבצע שיתקיים בין 9.4 עד 31.5, BSA יעלה את המודעות לסיכונים של תוכנה ללא רישוי, וישהה פעילות האכיפה השוטפת של הארגון. לעסקים וחברות תינתן ההזדמנות לבצע הסדרה של רישוי התוכנות ברשותם, ללא תשלומי פיצויים וללא תביעות בגין שימוש בלתי מורשה בתוכנות בשנים עברו
▪  ▪  ▪

BSA - ארגון מייצג מוביל המגן על תעשיית התוכנה העולמית, השיק היום בישראל קמפיין להגברת המודעות לסיכונים וההשלכות של שימוש בתוכנה ללא רישיון. במהלך הקמפיין שנקרא "עסק חוקי", ויתקיים בתקופה שבין 9 באפריל עד 31 במאי 2013, ישהה ה- BSA את פעילות האכיפה השוטפת שלו, ותינתן לעסקים וחברות האפשרות לבצע הסדרה של רישוי התוכנות ברשותם, ללא תשלומי פיצויים וללא תביעות בגין שימוש בלתי מורשה בתוכנות בשנים עברו.
במהלך תקופה זו יעמיד ה- BSA צוות מומחים ייעודי, שיהיו זמינים בקו חם טלפוני (כוכבית 6063) שיסייע לבחון את הרישוי בעסקים ולוודא כי הם פועלים כשורה. מידע נוסף על הקמפיין ב-www.bsa.org.il.
עו"ד נעמי אסיא, יועצת משפטית של BSA ישראל, אומרת: "שימוש לא חוקי בתוכנה, מהווה הפרה בוטה של זכויות יוצרים ועלול להוות עילה לתשלומי פיצויים ותביעות משפטיות. עלולות להיות לכך השלכות כספיות חמורות על עסקים ופגיעה במוניטין שלהם".
"סקר שבוצע לאחרונה בקרב מדגם מייצג של עסקים בישראל (על על-ידי חברת "מידע שיווקי סי. איי"), גילה כי עסקים רבים בישראל לא יודעים אם התוכנות שלהם חוקיות. עם זאת, מנהלי עסקים חייבים לדעת כי מוטלת עליהם אחריות אישית וחבות בגין שימוש בלתי מורשה בתוכנה בעסקיהם", מציינת עו"ד אסיא.
לאחר תקופת מבצע הסדרת הרישוי, ישוב ארגון ה- BSA לפעילות האכיפה השוטפת שלו, הכוללת, בין היתר, ביצוע בדיקות רישוי, דרישה לפיצויים והגשת תביעות משפטיות.
אודות BSA
BSA | Software Alliance (www.bsa.org) הינו ארגון גלובלי מוביל המגן על תעשיית התוכנה. ה- BSA הוא שיתוף פעולה של חברות בינלאומיות המשקיעות מיליארדי דולרים מדי שנה, על-מנת לפתח פתרונות תוכנה המניעים את הכלכלה ומשפרים את החיים המודרניים. באמצעות יחסי ממשל בינלאומיים, אכיפת זכויות קניין רוחני ופעילויות חינוך, ה- BSA מרחיב את אופקי העולם הדיגיטלי, ובונה אמון וביטחון בטכנולוגיות החדשות המניעות את העולם הדיגיטלי קדימה.

תאריך:  09/04/2013   |   עודכן:  09/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
תרו הטמיעה הפתרון של Lightapp להתייעלות אנרגטית, בהיקף הנאמד בכחצי מיליון שקל
יניב כהן
אפליקציות Real-Time ופרוטוקולים להעברת קבצים
אורי נוי
נוקיה סימנס נטוורקס מכריזה על תחרות חדשנות בישראל בתחום שירותי פס רחב סלולריים; החברה מזמינה חברות הייטק ישראליות להציע אפליקציות חדשניות עבור פלטפורמת Liquid Applications, המאפשרת להוסיף אפליקציות בתחנות בסיס סלולריות, לשיפור חוויית משתמשי הפס הרחב הסלולרי
יואב קורמן
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il