X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מטריקס וחברת המחקר פורסטר יקיימו סמינר מקצועי ייחודי בנושא The Customer Experience Journey
▪  ▪  ▪
לוגו מטריקס [לוגו רשמי]

מטריקס וחברת המחקר פורסטר מזמינות את סמנכ"לי השיווק והשירות, מנהלי הדיגיטל, מנהלי הפיתוח העסקי ומהמנמ"רים לצאת למסע חווייתי משותף בסמינר מקצועי בנושא The Customer Experience Journey. בסמינר יוצגו מתודולוגיות, ניסיון מהעולם, כלים ופתרונות יישומיים להפיכת האינטראקציות של הארגון עם לקוחותיו לחוויה שניתן לתרגמה לערכים עסקיים לארגון.
המרצה המרכזי באירוע יהיה ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר ומומחה לחווית לקוח מפורסטר העולמית, אשר סוקר במחקריו שיטות עבודה של חברות פורצות דרך בעולם חוויות הלקוח, בכל הערוצים הדיגיטליים: באינטרנט, במכשירים ניידים בערוצים החברתיים ועוד. ג'ונתן ידבר בכנס על יישום חווית לקוח כדיסציפלינה עסקית. בנוסף מומחי מטריקס יתנו בסמינר "טעימות" של יישום החידושים והטכנולוגיות המאפשרים יישום חוית לקוח אפקטיבי.
הסמינר יתקיים במרכז האירועים החווייתי של "נא לגעת" ביפו ויכלול המחשות חוויית לקוח מיוחדות כגון טעימות יין וגלידה בחדר חושך ועוד.
לדברי גילי רון, סמנכ"לית שיווק ושותפים עסקיים במטריקס, "חברת מטריקס ופורסטר מקיימות את הסמינר על-רקע מחקרים רבים בעולם וניסיון נרחב שלנו בארץ בתחום, המעידים כי חווית הלקוח הינה כיום הכלי המשמעותי ביותר בידי חברות וארגונים להשגת יתרון תחרותי ומבדל בקשר שלהם עם הלקוחות. מרבית האירגונים מחפשים מורה נבוכים לכלים יישומים להטמעת חוית לקוח אפקטיבית לאורך זמן, ממה מתחילים? איך הופכים חוית לקוח לכלי עסקי לשימור לקוחות, לנאמנות, להבאת לקוחות חדשים? איך מייצרים חוית לאורך זמן ובכל נקודות המגע? איך מאפשרים ניהול החוית לצד השינויים בשוק, בטעמים, בתחרות, בטכנולוגיות? אתגרים אלו מצד לקוחותינו והניסיון הרב שצברנו בתחום חוית הלקוח בכלל והטמעתה על פני כל נקודות המגע של האירגון בפרט, דחפו אותנו להביא לארץ מומחה עולמי בתחום שייתן ללקוחות סמינר מקצועי, מסובסד, להצגת החידושים והפתרונות בתחום."
הסמינר יתקיים ב-3.6.2013 במרכז "נא לגעת" ביפו בין השעות 8:30-14:00. ההשתתפות בתשלום. מספר המשתתפים מוגבל.

תאריך:  21/05/2013   |   עודכן:  21/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כנס חווית הלקוח של מטריקס ופורסטר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
מדגיש את החוזק של טכנולוגיית האבטחה וההונאות של הפלטפורמה של i2c; מפחית את העלויות התפעוליות ואת החשיפה לסיכונים בתוכניות של כרטיסי תשלום
יניב כהן
בלאט לפידות ביצעה פרויקט לפיתוח ויישום מערכת לניהול תהליכי הגיוס של אוניברסיטת בן-גוריון באמצעות כלי Salesforce
יניב כהן
זברה טכנולוגיות תייצג את חברת A10 Networks בישראל: תספק פתרונות Application Delivery Networking
שי מרון
רד הקימה 3 'מיני-מרכזי' מחשבים במעל מאה אלף שקל עבור בני הנוער של פנימיית נעל"ה בעמק המעיינות בבית שאן
מיכל זילבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il