X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
תיק מניות המבוסס על החברות המובילות באסטרטגיית חווית לקוח, על-פי אינדקס חווית לקוח של פורסטר, הניב תשואה בגובה 43%
▪  ▪  ▪

מטריקס ופורסטר יחשפו את כל ההיבטים של אסטרטגיית חווית לקוח אפקטיבית בסמינר The Customer eXperience Journey - Ready, set ...grow! ב-3 ליוני, במרכז 'נא לגעת' ביפו, בהובלת ג'ונתן בראון, אנליסט עולמי בכיר של פורסטר בתחום חווית לקוח.
במחקר שערך Jon Picoult, המנהל את חברתWatermark Consulting , הוא השתמש באינדקס חווית לקוח של חברת המחקר פורסטר ריסרץ'(CXi) , הכולל נתונים על אסטרטגיית חווית הלקוח, הנהוגה בשורה ארוכה של חברות וארגונים ברחבי העולם.
במחקרו בנה פיקולט שני תיקי השקעות היפותטיים, כאשר הראשון מכיל את 10 המניות של החברות המדורגות במקומות הגבוהים ביותר באינדקס של פורסטר, והשני מכיל את 10 המניות של החברות המדורגות במקומות הנמוכים ביותר באידקס חווית לקוח. המשקיע ההיפוטתי החזיק בתיקים במשך שנה, ובתום השנה מכר אותם והשתמש ברווחים, או בהפסדים, על-מנת לבנות 2 תיקי מניות חדש, בהתאם לאותם כללים: מניות החברות המובילות במדד חווית לקוח לעומת החברות בתחתית האינדקס. כך במשך 6 שנים ברציפות מאז שהאינדקס של פורסטר קיים.
כעבור 6 שנים מדווח פיקולט כי תיק המניות המורכב ממניות החברות המובילות באינדקס חווית לקוח הניב תשואה בשיעור של 43%, פי 3 מן התשואה שהניב מדד S&P 500, המסתכם בשיעור של 14.5%. רק לשם השוואה וחידוד, ההשקעה בתיק המניות המבוסס על מניות החברות בתחתית אינדקס חווית לקוח של פורסטר, הובילה להפסד בשיעור של 33.9%.
גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה במטריקס: "חווית לקוח נתפסת היום כאחד המנועים החשובים ביותר לצמיחה והצלחה של ארגונים, לשימור לקוחות, גיוס לקוחות חדשים והגדלת נתח השוק. האתגר הניצב בפני מרבית הארגונים הוא המימוש של אסטרטגיית חווית לקוח בכל נקודות המגע של הלקוח עם הארגון, ולאורך זמן. ההבנה כי לא מספיק להתמקד בגימיקים פרסומיים וב'אריזה' וכי נדרשת בניה של אסטרטגית חווית לקוח והטמעה רציפה כבר רווחת בציבור, אולם מרבית האירגונים אינם יודעים היכן להתחיל וכיצד לממש אסטרטגיית חווית לקוח כחלק מן העשייה היום-יומית שלהם, כיצד לחברה לאנשים, לתהליכים ולטכנולוגיות ואיך לייצר ערך עסקי. במטריקס, העוסקת רבות בעשיה בתחום חווית לקוח, אנו רואים כיצד הטכנולוגיה מהווה היום את אחד הקטליזטורים הגדולים ליצירת שינוי בעולם הלקוחות. מטריקס מסייעת לארגונים לבנות אסטרטגיה ולממשה ברמת הקריאטיב והתוכן ובאמצעות פתרונות טכנולוגים בכל הערוצים הקיימים".
"לאור ביקוש גובר בקרב לקוחותינו לפתרונות מעמיקים חברנו לפורסטר ויחד אנו מביאים לארץ את ג'ונתן בראון, אנלסיט בכיר בתחום חווית לקוח, בשאיפה להינות מחשיפה לכלים, מתודולוגיות ודוגמאות פורצות דרך בתחום חווית לקוח אפקטיבית, של מגוון ארגונים מרחבי העולם" הוסיפה רון.
אודות סמינר מקצועי: חווית לקוח
הסמינר המקצועי Customers eXperience journey - Ready, set ...grow!, שתערוך חברת מטריקס ב-3.6 במרכז "נא לגעת" ביפו, יעסוק בהצגת פתרונות ליצירת חווית לקוח אפקטיבית בארגונים. ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בחברת המחקר פורסטר, המתמחה בתחום חויית הלקוח, יעביר שתי הרצאות על יישום אסטרטגית חווית לקוח בארגונים ועל דרכי מדידה ו- ROI של השקעות בתחום, וכן יענה על שאלות במהלך הסמינר. בנוסף, מקצועני מטריקס, יציגו זוויות שונות של יצירת חווית לקוח רציפה בכל נקודות המגע של הלקוח עם הארגון, וידגימו כיצד הטכנולוגיות והמתודולוגיות החדשות יכולות לאפשר ולתמוך במימוש חווית לקוח אפקטיבית.

תאריך:  22/05/2013   |   עודכן:  22/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אסטרטגיית חווית לקוח מניבה תשואה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל זילבר
פלטפורמה חדשה המאחדת קישוריות סלולרית ו- Wi-Fi על גבי תשתית אחת. הפלטפורמה האופטית החדשנית של קורנינג מאפשרת רשת אלחוטית מהירה ועתירת קיבולת, עם רוחב סרט בלתי מוגבל שתענה על הגל הבא של צריכה אלחוטית. פרויקט ראשון נחתם לאחרונה עם רשת Stations Casinos בלאס וגאס
שי מרון
קרן ההשקעות: 120 מיליון אירו בקופה מאפשרים לנו להשקיע בחברות טכנולוגיה וביומד ישראליות שיבחרו בנו כשער כניסה לשוק האירופאי
שי מרון
סמארט אסייס תחשוף בשבוע ביומד ישראל 2013 כלי חדש לניהול סיכונים בהשקעה בחברות ביומד בשלבי ה-Seed
יניב כהן
סרגון משיקה שני מוצרים חדשים לשוק הצפון אמריקני, בתערוכת CTIA השנתית בלאס וגאס
אודליה עדיני
"המלחמה" בין הרדיו המסורתי לאינטרנטי ומיקומם במפת התקשורת בעידן הניו מדיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il