X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בדיקה גנומית חדשה לגילוי סרטן הערמונית טומנת בחובה יותר תשובות: בדיקה גנומית חדשה לגילוי סרטן הערמונית עשויה להיות החלק החסר בתצריף קביעת השלב של סרטן הערמונית, אמר ד"ר דיוויד סמאדי, מנתח ניתוחי ערמונית רובוטיים
▪  ▪  ▪

הכרזה על בדיקת סקר חדשה לגילוי סרטן הערמונית עשויה לתת מענה לקריאה של קהילת סרטן הערמונית לשפר את הבדיקות. שלא כמו בדיקת הדם PSA (האנטיגן שספציפי לערמונית), בבדיקת סרטן הערמונית החדשה Oncotype DX משתמשים בשיטות גנטיות מתקדמות כדי להבדיל באופן מדויק יותר בין סרטן ערמונית אגרסיבי וסרטן ערמונית עם סיכון נמוך. פריצת הדרך, לדברי ד"ר דיוויד סמאדי, היא אולי בדיוק מה שנחוץ להערכת סיכונים טובה יותר ותכנון ממוקד יותר של הטיפול בסרטן הערמונית.
בדיקת סרטן הערמונית Oncotype DX הוצגה השבוע בכנס השנתי של האיגוד האורולוגי האמריקני שבו גם ד"ר דיוויד סמאדי, ראש היחידה לרובוטיקה וכירורגיה זעיר פולשנית וסגן יו"ר המחלקת לאורולוגיה ובמרכז הרפואי "הר סיני", מציג מידע. חברת Genomic Health, היצרנית של Oncotype DX, טוענת שהבדיקה החדשה תשפר משמעותית את קביעת השלב של סרטן הערמונית. אם זה אכן כך, מומחים לסרטן הערמונית וגברים יקבלו בקרוב החלטות מושכלות יותר בבחירה בין אפשרויות הטיפול הנפוצות כמו "המתנה ומעקב" וניתוחי ערמונית רובוטיים.
על בסיס ההצלחה של בדיקת הסקר הגנטית שלה לגילוי סרטן השד, Genomic Health תכננה את בדיקת סרטן הערמונית החדשה לביצוע אנליזה של רמות הפעילות של 17 גנים שקשורים לסרטן וחמישה גנים של בקרה. הכללת הגנים התבססה על ההשפעה על גדילת התאים, מטבוליזם של הורמונים אנדרוגניים ותהליכים נוספים הקשורים לגידולים.
"אם נמשיך בבדיקות PSA שגרתיות, בדיקות גנטיות מתקדמות כמו הבדיקה הזאת יכולות להיות שלב הביניים המושלם לפני ביופסיה של הערמונית", אמר ד"ר סמאדי. "בסופו של דבר, גברים שיעברו ביופסיה וניתוח ערמונית יהיו בטוחים אפילו יותר שהם נוקטים בצעדים הנכונים להשגת שלומות לכל החיים".
לפני ההשקה, Genomic Health ביצעה הערכה של דגימות ביופסיה של 400 גברים שהערמונית עם הסרטן שלהם הוסרה וקודם לכן הם נחשבו לסיכון נמוך באנליזה שאחרי הניתוח. באמצעות בדיקה מחדש של הדגימות באמצעות Oncotype DX, החוקרים הצליחו להתאים את התוצאות בחמישים אחוז מהמקרים.
"ככל שאנו עוזרים יותר לחולים לקבל החלטות פרטניות ומושכלות לגבי הטיפול בסרטן הערמונית, אנו מועילים להם יותר" אמר ד"ר סמאדי. "אני מצפה לתוצאות של הבדיקות הנוספות של Oncotype DX ולאמצעי ההערכה הגנטיים שיבואו".
ד"ר דיוויד ב. סמאדי הוא סגן יו"ר המחלקת לאורולוגיה וראש היחידה לרובוטיקה וכירורגיה זעיר פולשנית במרכז הרפואי "הר סיני" בניו-יורק. כאורולוג ואונקולוג מומחה המתמחה באבחון וטיפול במחלות אורולוגיות, סרטן הכליות, סרטן שלפוחית השתן וסרטן הערמונית, הוא מתמחה גם בטיפולים זעיר פולשניים מתקדמים רבים בסרטן הערמונית, כולל הניתוח הרובוטי החדיש ביותר שלו, SMART (טכניקה רובוטית מתקדמת שהותאמה ע"י ד"ר סמאדי).
ליצירת קשר
ד"ר דיוויד סמאדי
אן אנגקאיה
טלפון בארץ: 057-9459279
טלפון בניו-יורק 1-212-241-8779
[קישור]
אתרי אינטרנט קשורים:
[קישור]
[קישור]
[קישור]
[קישור]
מקור: http:// [קישור]

תאריך:  23/05/2013   |   עודכן:  23/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בדיקה גנומית חדשה לגילוי סרטן הערמונית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
יניב כהן
תיק מניות המבוסס על החברות המובילות באסטרטגיית חווית לקוח, על-פי אינדקס חווית לקוח של פורסטר, הניב תשואה בגובה 43%
מיכל זילבר
פלטפורמה חדשה המאחדת קישוריות סלולרית ו- Wi-Fi על גבי תשתית אחת. הפלטפורמה האופטית החדשנית של קורנינג מאפשרת רשת אלחוטית מהירה ועתירת קיבולת, עם רוחב סרט בלתי מוגבל שתענה על הגל הבא של צריכה אלחוטית. פרויקט ראשון נחתם לאחרונה עם רשת Stations Casinos בלאס וגאס
שי מרון
קרן ההשקעות: 120 מיליון אירו בקופה מאפשרים לנו להשקיע בחברות טכנולוגיה וביומד ישראליות שיבחרו בנו כשער כניסה לשוק האירופאי
שי מרון
סמארט אסייס תחשוף בשבוע ביומד ישראל 2013 כלי חדש לניהול סיכונים בהשקעה בחברות ביומד בשלבי ה-Seed
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il