X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
תערוכת בולים בינלאומית "תל אביב 2013": תחרות בין אספנים ואוספים נדירים: 26 עד 30 במאי 2013: שפע פעילויות לכל המשפחה והנאה צרופה לבולאיים שבינינו הכניסה חופשית 65 שנה לבולי דואר עברי – בולי המדינה הראשונים
▪  ▪  ▪

אוספי בולים נדירים ופריטים מיוחדים וכן כ-5,000 דפי תצוגה עם עשרות אלפי פריטים בולאיים, יוצגו בתערוכת הבולים הבינלאומית תל אביב 2013 שתתקיים בין הימים 30-26 במאי, (יום ראשון-רביעי בין השעות 12:00-21:00, יום חמישי בין השעות 12:00-20:00) בגני התערוכה בתל אביב, בארגון התאחדות בולאי ישראל והשירות הבולאי של דואר ישראל. מגוון רחב של בולים מרהיבים ודברי דואר יקרי ערך בנושאים שונים יוצגו בתערוכה, בהשתתפות מציגים מארה"ב, סינגפור, רוסיה, קפריסין, צרפת, אנגליה, דרום אפריקה, קנדה וטורקיה. הכניסה חופשית.
בפעם הראשונה בישראל, בתערוכה יתחרו זה בזה ארצות הברית, המעצמה הבולאית הגדולה ביותר בעולם, נגד רוסיה, שמאז שינוי המשטר הבולאות בארץ זו התחילה להתפתח. כיוון שבניית אוסף לתחרות אורכת שנים רבות, רוסיה עוד לא השיגה את ארה"ב, אבל כל שנה מתקדמת, ובתערוכה בתל אביב אמורה לתת פייט לארה"ב. הרמה של נבחרת המציגים הישראלית טובה מאד ועל הרוסים לעבור קודם את ישראל, לפני שישיגו את ארה"ב.
ירון רצון, מנהל השירות הבולאי, אומר כי התערוכה מבטיחה להיות מוקד משיכה מהנה לכל המשפחה ותציע הפתעות ופעילויות. השירות הבולאי של חברת דואר ישראל הנפיק פריטים בולאיים חדשניים ומיוחדים לתערוכה.
התערוכה מהווה למעשה תחרות בין אספנים: כל מוצג מוערך על-ידי צוות שופטים מוסמכים מטעם איגוד הבולאות העולמי ועל בסיס הניקוד מחולקות מדליות למציגים. כל התצוגות מחו"ל הן ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר על-פי תקנון איגוד הבולאות העולמי.
התערוכה מביאה לידי ביטוי מחקר של שנים רבות והתמחות בענפי הבולאות השונים ועל כן מהווה פסגה של הישגי האספנים. זו הזדמנות חד-פעמית לצפות במגוון עשיר של פריטים בולאיים נדירים ויקרי מציאות.
השירות הבולאי של דואר ישראל מנפיק שפע של בולים ופריטים מיוחדים לתערוכה: קונטרס מהודר עם בולי תיירות מונפק במיוחד לתערוכה! הקהל יוכל להצטלם במקום ולרכוש גיליון "הבול שלי" עם תמונה אישית, המשולב בתמונות של העיר תל אביב או המשולב בעיצובים מיוחדים לציון 65 שנה למדינה. ניתן יהיה לרכוש במקום גיליונות "הבול שלי" מיוחדים שמונפקים בכמות מוגבלת וממוספרת לתערוכה בלבד. גיליון לכבוד "שביל ישראל" של החברה להגנת הטבע, יושק ביום הפתיחה. יושקו בולים משותפים עם אוסטרליה. כמו-כן, יוצעו במתחם השירות הבולאי מגוון מהבולים של התקופות האחרונות, מוצרי מתנה ומזכרת ושפע פריטים והפתעות. ניתן יהיה להירשם כמנוי חדש לשירות הבולאי בתערוכה, ובמקום לזכות במתנות מרהיבות.
בתערוכה תינתן הדרכה על עולם הבולאות, תהיה פינת מתנות בולים לילדים, יוצבו דוכנים של סוחרי בולים מהארץ ומחו"ל, ביניהם סוכן מארצות הברית המייצג ומוכר בולים של עשרות שירותים בולאיים, יוענקו הנחות על מכירת ציוד לאספנים ובולים מהארץ ומחו"ל. בצד האוספים התחרותיים, הוקם בתערוכה גם אגף הדרכה, בו יוכלו המבקרים ליהנות משורה ארוכה של פריטים בולאיים מעניינים ומשעשעים כאחד. בולים במגוון צורות וגדלים, מודפסים על חומרים מוזרים דוגמת ברזל, עץ ומשי. בולים תלת מימדים, ובולים בהם הוסתרו מסרים סודיים. בולי תעמולה שעוררו מחאות דיפלומטיות ואף הובילו לפרוץ מלחמות עקובות מדם, בצד בולי צדקה שתרמו לקידום מטרות נעלות בכל רחבי תבל. בולים שבעיצובם נעשו טעויות מצחיקות ומביכות, בצד בולים חשובים המתעדים מאורעות היסטוריים רבי חשיבות.
הערכות אוספים: יתכן ובאוסף הבולים הביתי שלכם מצויים בולים נדירים ויקרים ואולי בין המסמכים הישנים של הסבא או ההורים ישנם מכתבים שיש להם ערך אספני. את התשובה ניתן יהיה לקבל, ללא תמורה, על-ידי מומחים לבולים שיפעלו בתערוכה.

תאריך:  24/05/2013   |   עודכן:  24/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תערוכת בולים בינלאומית נפתחת בת"א - 26/5
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כהן יניב
תוכנות מורשות תורמות לכלכלת ישראל פי 4.3 מאשר תוכנות פיראטיות
זהר נוי
בדיקה גנומית חדשה לגילוי סרטן הערמונית טומנת בחובה יותר תשובות: בדיקה גנומית חדשה לגילוי סרטן הערמונית עשויה להיות החלק החסר בתצריף קביעת השלב של סרטן הערמונית, אמר ד"ר דיוויד סמאדי, מנתח ניתוחי ערמונית רובוטיים
עדי וילדר
יניב כהן
תיק מניות המבוסס על החברות המובילות באסטרטגיית חווית לקוח, על-פי אינדקס חווית לקוח של פורסטר, הניב תשואה בגובה 43%
מיכל זילבר
פלטפורמה חדשה המאחדת קישוריות סלולרית ו- Wi-Fi על גבי תשתית אחת. הפלטפורמה האופטית החדשנית של קורנינג מאפשרת רשת אלחוטית מהירה ועתירת קיבולת, עם רוחב סרט בלתי מוגבל שתענה על הגל הבא של צריכה אלחוטית. פרויקט ראשון נחתם לאחרונה עם רשת Stations Casinos בלאס וגאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il