X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ענת גל מונתה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת SAP בחברת שירותי ה-IT הגלובליים TCS ישראל
▪  ▪  ▪
ענת גל [יחצ]

ענת גל, 43, מונתה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת SAP בחברת TCS ישראל, הסניף המקומי של חברת שירותי ה-IT הגלובלית (Tata Consultancy Services) TCS.
במסגרת תפקידה תהיה גל אחראית לקידום וביסוס מעמדה של החטיבה בישראל בהתאם למעמדה בעולם בפעילות ושירותים בתחומים אלו, תוך מינוף הידע, הניסיון וה-Best Practices הייחודיים של TCS העולמית מול חברות ישראליות וגלובליות הפועלות בישראל . כמו-כן, תהיה אחראית על ניהול ומינוף השותפות האסטרטגית של TCS עם חברת SAP בישראל.
בנוסף לתפקיד זה תשמש גל גם כמנהלת המכירות למגזרי התעשיה והתשתיות ב-TCS ישראל ותהיה אחראית על הובלת תהליכי מכירה של פתרונות החברה במגזרים אלו.
חטיבת SAP של TCS העולמית מונה כ-10,000 מומחים בתחום ה-SAP , המספקים שירותים ופתרונות ללמעלה מ-40,000 משתמשים ברחבי העולם בכ-370 חברות , מתוכן כ-81 חברות הנמנות על רשימת Global Fortune 500. לאחרונה החברה זכתה בפרס השותפים המצטיינים של SAP לשנת 2013, כאות הוקרה על פעילותה הענפה בתחום מול לקוחות SAP.
לדברי איל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל, שינהל באופן ישיר את גל "חטיבת ה-SAP ב-TCS הינה מהמצליחות ביותר בחברה בזכות מחזור מכירות של מאות מילוני דולרים בשנה. תפקידה העיקרי של גל הוא למנף את הידע הייחודי שנצבר במאות פרויקטים ברחבי העולם מול לקוחותינו בישראל, בין היתר באמצעות ייבוא של ידע ייחודי במחירים תחרותיים."
גל מביאה עימה ניסיון עשיר ונרחב בתעשיית ה-IT ובתחום ה-SAP. בתפקידיה הקודמים ניהלה את חטיבת ה-SAP בטלדור והייתה מנהלת לקוחות אסטרטגיים בחברת IBM.
גל בוגרת ממר"ם ובעלת תואר ראשון במנהל עסקים מטעם מכללת דרבי.
אודות TCS
TCS (Tata Consultancy Services) היא חברת שירותי IT גלובאלית, הנחשבת לחברת שירותי התוכנה הגדולה בעולם, עם סניפים ביותר מ 55 מדינות, ושווי שוק של כ-55 מיליארד דולר.
בשנת 2012 עמד מחזור המכירות של TCS על כ-11.6 מיליארד דולר, עם נאמנות לקוחות שאין לה מתחרים - 98% מהכנסות החברה הם מלקוחות חוזרים, כולל 7 מתוך 10 החברות המובילות בעולם ( GE ,GM, AIG ואחרות). TCS היא היא חלק מתאגיד הענק TATA, שמכירותיו מעל 100 מיליארד דולר בשנה.
צמיחתה המהירה של TCS בעולם, בתחומי שירותי IT, פיתוח תוכנה, ייעוץ ופתרונות עסקיים, היא תוצאה של מדיניות ה "Experience Certainty" המונהגת בקבוצה, ומבטיחה שכל הפרויקטים המבוצעים על ידה מסופקים בתקציב ובזמן, בכל מקום בעולם. TCS כחברה גלובאלית עושה שימוש במשאביה מן העולם לשם הענקת פתרונות איכותיים במחיר תחרותי גם בישראל! החברה פועלת בישראל באמצעות צוות ישראלי, שמנהל ומפעיל את הצוותים הגלובאלים ועושה זאת בהצלחה יתרה. בין לקוחות TCS בישראל: בנק לאומי, טבע, צים, כיל ועוד.

תאריך:  13/06/2013   |   עודכן:  13/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלעד הראל
הגרסאות החדשות של מוצרי האבטחה של ESET כוללות טכנולוגיה חדשה לסריקת זיכרון כדי לחשוף איומים אשר נטענים עם עליית המחשב ולכן קשים ביותר לזיהוי, לצד שיפורים במנגנוני הסריקה וניקוי המזיקים. התוכנות זמינות כעת בגרסת בטא
יעל ניסקי
תלמידי בית הספר "חוגים" בחיפה זכו לחיזוק בלימודי המתמטיקה במסגרת פרויקט "חושבים חיובי" של חברת CSR ישראל. עובדי CSR הקדישו מזמנם בהתנדבות לאורך שנת הלימודים, כדי לעזור לתלמידים להתמודד עם מקצוע זה בהצלחה
רותם אשכנזי
איך מעבירים ריח דרך המסך? אירוויק מתמודדת ומנצחת באתגר הריחות הגדול מכולם: כבשים ותרנגולות בסלון וגם חיות אחרות...
עדי וילדר
שי מרון
דוח ריבוע הקסם של גרטנר: Lumesse, ספקית הפתרונות לניהול כישרונות בארגון - מהחברות המובילות בחדשנות מוצרים והבנת צרכי השוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il