X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מטריקס, בשיתוף פורסטר, ערכה סמינר בנושא The Customer Experience, במרכז "נא לגעת" ביפו
▪  ▪  ▪

הכנס The Customer Experience Journey, שערכה מטריקס בשבוע שעבר, במרכז "נא לגעת" ביפו, בשותפות עם חברת המחקר פורסטר, עסק בדרכים באמצעותן הופכים את חווית הלקוח לכלי בעל ערך עסקי לארגון, תוך מתן כלים פרקטים לצד תפיסות אסטרטגיות לארגונים המתמודדים עם האתגר.
ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בתחום חווית הלקוח בפורסטר, ציין שחווית לקוח הינה כלי עסקי ממשי לארגונים וכי מחקרים מראים קשר ישיר בין ארגונים המטמיעים חווית לקוח טובה לבין ביצועי המניה שלהם, אך למרות זאת מעטים הארגונים המצליחים בהטמעת אסטרטגיית חווית לקוח. את הסיבה לכך, המחיש באמצעות אנלוגיה שערך בין עולם העסקים לתגלית של קופרניקוס, "כפי שכדור הארץ מקיף את השמש ולא השמש את כדור הארץ, כך הארגון צריך להכיר בעובדה כי היום הלקוח הוא במרכז ולא הארגון."
"ארגונים היום מתמקדים במטרות הארגון ולא במטרות הלקוח ואילו חווית לקוח אפקטיבית מחייבת גישה של outside in, המטפלת בהתאמת הארגון להבטחות ולציפיות שהוא מייצר. ארגונים צריכים להפנים ולהטמיע את גישת 'הלקוח במרכז' בתוך הארגון, במערכות, בתהליכים העסקיים ובתהליכי החשיבה. הבחירה שעומדת היום בפני הלקוחות גדולה מאי פעם, המידע זמין, הרשתות החברתיות מזרימות אותו בקצב מהיר ולקוחות משנים את החלטתם - האם לקנות מכם או לעזוב אתכם לטובת המתחרה שלכם – בכל רגע נתון" אמר בראון.
"הטכנולוגיה היום היא אחד המאיצים הגדולים של עידן הלקוח, אך היא נותנת כלים רבי-עוצמה, לא רק בידי הלקוחות אלא גם בידי הארגונים, על-מנת להערך פנימית להתאמת הארגון לציפיות לקוחותיו. כל ארגון יכול להתחיל יישום בדרך אחרת, כתלות במטרותיו ובסביבה העסקית והארגונית, אך חשוב לפתח אסטרטגית חווית לקוח הנותנת לארגון תפיסה רחבה, כמו מצפן שמלווה את כל העשייה בתחום" אמרה גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה, מטריקס.
"במטריקס, אנו מספקים Seamless Customer Experience - ההתמחות שלנו בכל עולמות התוכן (אסטרטגיה, קריאטיב, תוכן וטכנולוגיה) ובכל נקודות המגע של הארגון עם לקוחותיו (אינטרנט, מובייל, CRM, מערכות סניפיות, מדיה חברתית) מאפשרת לנו לספק תהליכי 'בניית חווית לקוח' מקיפים ורציפים, בדגש של 'הבנת הלקוח' וגיוסו לטובת מימוש החוויות. אומנם חווית לקוח היא סוג של ריצת מרתון, אך חשוב להבין כי לא ניתן לממשה כגימיק חד-פעמי, אך בהחלט ניתן, ואף רצוי, ליישמה ב'ספרינטים' קצרים, המאפשרים לארגון לקבל תוצרים ממשיים ומדידים לכל אורך הדרך" הוסיפה רון.
רוני ספיר מנהלת מרכז התמחות matrix experience, "מרבית הארגונים סבורים כי חווית לקוח פירושה למצוא פתרון יחיד, שיתאים לכלל הלקוחות, אך בעינינו, לא כך הדבר. חווית לקוח בונים על סמך הכרות עם הלקוחות והגדרת פרסונות שבהן מתמקדים. הבנה של צרכי הפרסונה בסיטואציה שבה היא נמצאת, ומיפוי של המסע שלה בתהליך נבחר מול הארגון, מאפשרים לזהות את הנקודות הדורשות שיפור. מתוכן, נבחרות נקודות הגמישות ו'רגעי האמת', שבהן ניתן לעשות שינוי ולהגיע לשיפור משמעותי בתפיסת הלקוח את האינטראקציה שלו עם הארגון".
עוד הציגו בכנס, רנית זקצר, סמנכ"ל טכנולוגיות מטריקס, רמי גור, מוביל טכנו עסקי ב-matrix digital, קרייג לוי, מנהל מרכז התמחות CRM ואיתי אלמוג, CTO מטריקס BI. יחדיו הציגו את אבני הבניין לארגונים המבקשים לבנות חווית לקוח אפקטיבית.
הגיעו לסמינר כ-80 מנהלים בכירים בתחום השיווק, השירות, הדיגיטל, הערוצים והמיחשוב, מן הארגונים המובילים במשק: בנק דיסקונט, בנק לאומי, בנק איגוד, בנק הפועלים, המזרחי טפחות, מנירה, הראל ומגדל, באיי דיגיטל, פז חברת נפטו, פייזר, דנאל, נטפים, שופרסל, שטראוס מים, אלעל, רשות שדות התעופה ועוד.
על-מנת לממש חווית לקוח ולא רק לדבר עליה, בחרה מטריקס לקיים את הסמינר במרכז "נא לגעת". שתי עובדות של המרכז הפתיעו את הקהל כאשר עלו על השולחן, במהלך התכנסות הבוקר, והדגימו מילים בסיסיות בשפת הסימנים, על-מנת להקל על התקשורת עם עובדי המקום בהמשך היום. בתום הארוע, הוזמנו האורחים למסעדת החושך של "נא לגעת" להתנסות בטעימות יין וגלידה. ברכבת ארוכה, התקדמו האורחים פנימה אל עבר העלטה המוחלטת, מסרבים להתיק את הידיים מכתפי האיש שלפניהם. ההבדל בין היין האדום ללבן היה מתעתע, אך האפלה המוחלטת שחררה מעצורים, ואפשרה לנוכחים לתקשר בצורה פתוחה ומבודחת, ולהפוך זרים לחברים.
אודות matrix experience
matrix experience משמשת כגוף חוויית המשתמש של matrix ומתמחה בניהול ויצירת נכסים דיגיטליים בדגש על חווית משתמש ולקוח, עמידה בסטנדרטים גבוהים של מקצועיות ויצירת ערך לארגון וללקוח הקצה לאורך זמן. matrix experience מלווה את הלקוחות לאורך זמן בניהול ארוך טווח, הנעה קדימה ומשיכת הלקוח לעבר טכנולוגיות וטרנדים חדשים. matrix experience מעסיקה כ-40 נשות ואנשי מקצוע ופועלת בשוק הישראלי משנת 1999.

תאריך:  13/06/2013   |   עודכן:  13/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מטריקס עורכת סמינר בנושא The Customer Ex
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני לובלינר
שופטי בית המשפט העליון ושופטים בכירים בדימוס, התארחו גם השנה ב'משפט המבוים', שהתקיים בבית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת. השופטים שיבחו את הופעתם של הסטודנטים בגין טיעוניהם בכתב ובעל פה, במהלך הדיון המשפטי
יניב כהן
ענת גל מונתה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת SAP בחברת שירותי ה-IT הגלובליים TCS ישראל
גלעד הראל
הגרסאות החדשות של מוצרי האבטחה של ESET כוללות טכנולוגיה חדשה לסריקת זיכרון כדי לחשוף איומים אשר נטענים עם עליית המחשב ולכן קשים ביותר לזיהוי, לצד שיפורים במנגנוני הסריקה וניקוי המזיקים. התוכנות זמינות כעת בגרסת בטא
יעל ניסקי
תלמידי בית הספר "חוגים" בחיפה זכו לחיזוק בלימודי המתמטיקה במסגרת פרויקט "חושבים חיובי" של חברת CSR ישראל. עובדי CSR הקדישו מזמנם בהתנדבות לאורך שנת הלימודים, כדי לעזור לתלמידים להתמודד עם מקצוע זה בהצלחה
רותם אשכנזי
איך מעבירים ריח דרך המסך? אירוויק מתמודדת ומנצחת באתגר הריחות הגדול מכולם: כבשים ותרנגולות בסלון וגם חיות אחרות...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il