X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פתרון החברה לניהול פעילות ייצור גלובלית מתווסף לפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE סכום העסקה: כ-205 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEPXERIENCE, הכריזה על רכישת חברת אפריסו(Apriso), ספקית מובילה של פתרונות תוכנה לתהליכי ייצור. רכישת החברה הממוקמת בקליפורניה, מעשירה את יכולות ניהול הייצור הגלובליות של פלטפורמת 3DEXPERIENCE.
סכום העסקה כ-205 מיליון דולר.
אפריסו מרחיבה את הנוכחות של פלטפורמת 3DEXPERIENCE במגוון תעשיות, כגון מוצרי צריכה, מוצרים ארוזים, היי-טק, מדעי החיים, תחבורה וניידות, חלל ותעופה וציוד תעשייתי. פתרונות אפריסו נמצאים כיום בשימוש מגוון לקוחות, כולל אלסטום, בריטיש אמריקן טאבקו, בומברדייר, קאמינס, ג'נרל מוטורס, היטאצ'י, טאבקו יפן, L?ccitane, לוקהיד מרטין, לוריאל, פיליפ מוריס, סיינטגוביין, טקסטרון סיסטמס, טריקסל, וולאו ו-וולבו.
אפריסו תוטמע במערך יישומי DELMIA של דאסו סיסטמס ותרחיב את יכולות פלטפורמת 3DEXPERIENCE. הפתרונות של אפריסו מספקים סנכרון של רשתות ייצור גלובלי, ומציעים שקיפות ושליטה על תהליכים עסקיים המתקיימים במפעלים ואצל ספקים. פתרונות אלה מייצרים מערך אחיד של תקני פעילות המנוהלים באופן גלובלי, תוך עמידה בצרכים של שווקים מקומיים ולקוחות. על-ידי שילוב של פתרונות אלה עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE, לקוחות יזכו לתמונה מקיפה של העסקים שלהם, מעיצוב לתכנון, לייצור ולאספקה, עבור לקוחות בכל העולם.
"הרכישה תמזג את פתרונות 3DEXPERIENCE ואת פתרונות אפריסו, ותספק חוויה עסקית חדשה ללקוחותינו", אמר ברנרד שארלז, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "על הפרק אינה נמצאת השאלה פשוטה: 'מהו הרעיון החדשני הבא?' אלא 'האם אתה יכול לייצר את הרעיון שלך במהירות, ביעילות, וברווחיות? האם אתה יכול להצטיין ביכולת התגובה הגלובלית תוך כדי ייצור מקומי מהיר ?' אלו הן השאלות שפלטפורמת 3DEXPERIENCE עונה עליהן".
"חדשנות היא אלמנט קריטי לניצחון בעולם התחרותי של זכוכית לרכבים", אמר פסקל אובר, מנהל חדשנות חומרים בסיינטגוביין. "אנו משתמשים באפריסו כדי לנהל הפצה והוצאה לפועל של תהליכי איכות, לוגיסטיקה, ייצור ובקרה ביותר מ-60 אתרים ברחבי העולם. אנו מזהים כקריטית את היכולת לחדש גם במוצרים וגם בתהליכי ייצור ולוגיסטיקה. דאסו סיסטמס תחזיק כעת בפתרון מקיף לחדשנות במוצרים ותהליכים - לאורך כל הדרך עד להוצאה לפועל".
"צוות אפריסו גאה להצטרף לדאסוסיסטמס ולהביא מוצרים מוכחים ומומחיות לפתרון האתגרים של הייצור הגלובלי", אמר ג'ים האנדרסון, נשיא ומנכ"ל אפריסו. "כעת, באמצעות השיתוף עם ההובלה של דאסו סיסטמס ו- 3DEXPERIENCE, אנו מחוברים יותר לחוט המקשר בין עיצוב, הנדסה, ייצור וחווית הלקוח. יצרנים גלובליים יכולים כעת להאיץ את ההשקה של מוצרים חדשים והפעלת חדשנות של תהליכים בשוק הגלובלי".
"כמובילה חזקה בשוק הבינלאומי, קאמינס מעצבת ומייצרת טווח רחב של מוצרים עבור שווקים ולקוחות מגוונים", אמר רוברט בורשלט, מנהל ייצור מערכות IT ובקרת תעשיה בקאמינס. "אנו רואים באינטגרציה בין עיצוב המוצר לבין פעילות הייצור צעד קריטי בהאצה של השקת מוצרים חדשים ובהגדרת המוצרים שלנו לפי הצרכים של שווקים נקודתיים. התרחבות המוצרים והגלובליזציה הם שני אתגרים מרכזיים העומדים בפנינו, ואנו מאמינים כי היכולת לנהל מוצרים ותהליכים גלובליים היא קריטית עבור הצמיחה שלנו".
עסקת הרכישה צפויה להיות מושלמת ביולי 2013.
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Syst?mes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות.

תאריך:  16/06/2013   |   עודכן:  16/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדנה דור-און
כמיל חריש זכה במכרז ונכנס לתפקידו כמנהל החדש של בית המרקחת של ביה"ח
עדנה דור-און
שי מרון
hub:raum, חממת הסטארט-אפים של ענקית הטלקום, משיקה תוכנית שמציעה לחברות הזנק צעירות תמיכה, סיוע וליווי צמוד בישראל ובברלין. המטרה: תמיכה בחדירה ראשונית לגרמניה/אירופה. המשתתפת הראשונה בתוכנית הישראלית: חברת Screemo
רונן הלל
זהר נוי
יוזמה בינלאומית משבחת את ההחלטה של בית המשפט העליון לבטל פטנטים על גנים ומודיעה על השקת מסד נתונים ציבורי שיכלול מוטציות גנטיות תורשתיות    יוזמה המכוונת לחולות ולרופאים לבניית מסד נתונים מקיף ופתוח כדי לעזור באבחון של המוטציות BRCA1 ו-BRCA2
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il