X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
תבונה מקבוצת SQLink החלה לספק שירותי ניטור ומחקר ברשת
▪  ▪  ▪

חברת תבונה מקבוצת SQLink החלה לספק ללקוחותיה שירותי ניטור ומחקר ברשת. במסגרת זו, עוקבת תבונה באופן שוטף אחרי המשוב מהשיח הדיגיטלי בתחומים ובנושאים המשפיעים על לקוחותיה. השירות מאפשר ללקוח לעקוב באופן מתמיד אחר תדמיתו בעיני קהל הגולשים הפעילים ברשת, ואחר נושאים תפעוליים שונים הקשורים לתחום פעילותו.
הכלים שמפעילה תבונה מאפשרים להגיב בזמן אמת למגמות שונות בשיחה ולייצר תוכן שיווקי או תקשורתי ברשת, בכדי לפתור בעיות שעולות ולטפל בסנטימנט שלילי בעל השפעה על תדמית הלקוח ועל השוק בו הוא פועל.
השירותים כוללים התראות ושאילתות, ניתוח ומעקב אחרי התראות, השתלבות בדיוני פייסבוק ובדיונים בפורומים. השירות של תבונה בודק כל התראה, קורא ולומד את תוכן הכתבה, המאמר או הדיון, ושולח את ההתראה והנושאים הרלוונטיים ללקוח. כמו-כן, מתבצע מעקב אחר כתבות ופעילויות ברשת שפורסמו ביוזמת הלקוח.
אנשי התוכן של תבונה משתלבים בדיונים בפייסבוק הן בעמוד של הלקוח והן בזירות אחרות בהן מדברים על הלקוח; הם מספקים מידע רלוונטי ומתערבים בשיח הדיגיטלי ב"גובה העיניים" וברוח המותאמת למיתוג הלקוח. בעת הצורך ועל-פי שיקול דעת, אנשי תבונה גם משתלבים בדיונים בפורומים בהם עוסקים בלקוח, בעובדיו או בשוק בו הוא פועל. במסגרת השירות ניתנת אפשרות ללמוד על דעת הקהל בנוגע למותג או לקמפיין. בהתאם לכך, אנו מבצעים את השינויים המתבקשים.
ארז רוגובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בתבונה מסביר: "השירות שאנו מציעים מאפשר האזנה לשיחות על המותג מכל ההיבטים. אנחנו סורקים את הרשת 24/7 על-פי מילות מפתח הנקבעות יחד עם הלקוח באופן ייחודי לכל מותג וקמפיין ומגיעים כמעט לכל פינה ברשת בכדי לגלות בזמן את השיח על המותג. המטרה שלנו היא להרגיע את הר הגעש הזה לפני הפיצוץ. מערכות הניטור מאפשרות ללקוח זמן התרעה והערכות מספיק ארוך. בנוסף לכך, אנשי התוכן שלנו בעלי ניסיון של שנים בניהול מותגים ברשת. יש לנו אפשרות לספק מענה מיידי לכל פניה, בצורה מקצועית ומדויקת וליישב את המשבר הרבה לפני שהוא מתחיל".
על תבונה מקבוצת SQLink
חברת תבונה מקבוצת SQLink מובילה בפיתוח, הקמה ויישום של פרויקטים ייעודיים ומותאמים במגזר העסקי והציבורי. החברה מתמחה בניהול הנכסים הדיגיטליים של לקוחותיה ובכללם פרויקטים בתחומי האינטרנט, מערכות מבוססות מובייל, פורטלים ארגוניים ועמדות מידע לשירות עצמי. כמו-כן בחברה מחלקת חוויית משתמש ( User Experience) חזקה, ומחלקה העוסקת בניהול נוכחות ארגונים ברשתות חברתיות (Twitter, Facebook , LinkedIn).
תבונה צברה ניסיון עשיר בתחום מערכות ניהול תוכן, ניהול ידע ומערכות לניהול משרד - ניהול מסמכים, ניהול משימות והחלטות, ניהול נהלים וניהול ישיבות. בכלל זה היא מתמחה בתחומי הטפסים הממוחשבים והתהליכים הארגוניים ((InfoPath וכן בתחומי הממשקים והקישורים למערכות אחוריות ותפעוליות (ERP, CRM, מערכות SAP ועוד).
לתבונה התמחות בגרסאות עדכניות של SharePoint, Umbraco ובפרויקטים מבוססי טכנולוגיית .NET ובכללם התמחות ב-MVC 4 , Silverlight ו–WPF. החברה הינה שותף זהב מנוהל של חברת מיקרוסופט. על לקוחותיה נמנים: בנק איגוד, בנק הפועלים, כלל ביטוח, כללית שירותי בריאות, בית חולים רמב"ם, נמל אשדוד, ביטוח לאומי, משרד התמ"ת, משרד האוצר, משרד החוץ, משרד התחבורה, משרד הרווחה, משרד הפנים, צה"ל, אוניברסיטת בר-אילן, המכללה למנהל, רשות המים, מכון מור, בנק מזרחי ועוד.
על SQLink
קבוצת SQLink מספקת פתרונות IT מקצה לקצה עבור מרבית החברות והארגונים המובילים בישראל. הקבוצה מעסיקה מעל 1,000 עובדים וכוללת 6 חברות בנות: חברת תבונה, המהווה שותף זהב של חברת מיקרוסופט ומספקת באמצעות כ-150 מקצועני החברה פתרונות מלאים לניהול נכסים דיגיטליים ובכללם ניהול תוכן, מידע וידע. חברת DataSEC, המתמחה בניהול סיכוני הגנה על מידע, בהקמת מערכי הגנה ואבטחת מידע, ומספקת את מכלול שירותי ההגנה על המידע הנדרשים לארגונים השונים. חברת GotFriends, המפעילה רשת חברתית ייחודית לגיוס עובדים לענפי ההיי-טק ומהווה את זרוע הגיוס של כל קבוצת SQLink. חברת Wintex, המספקת פתרונות nearshore, low cost ושירותים מנוהלים בתחומי הפיתוח והבדיקות. חברת YSIDE, המתמחה בתשתיות מיקרוסופט לארגונים גדולים וליווי פרויקטי IT רחבי היקף, בדגש על תחום ה-System Center. חברת SQLink עצמה, אשר לצד פיתוחי תוכנה, מייצגת, משווקת ומטמיעה טכנולוגיות בינלאומיות מתקדמות ומוצרים של יצרניות מובילות בעולם בתחום מערכות המידע. בין לקוחות קבוצת SQLink ניתן למנות חברות עסקיות גדולות כגון טבע, אמדוקס, אינטל, קומברס, סיסקו ומיקרוסופט, חברות תשתית דוגמת חברת החשמל, חברות ביטוח כגון מגדל והפניקס, בנקים דוגמת הפועלים ולאומי ומשרדים ממשלתיים כגון משרדי המשפטים והאוצר.

תאריך:  18/06/2013   |   עודכן:  18/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תבונה מקבוצת SQLink מספקת שירותי ניטור
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל סדן
איציק למבז נולד בתל אביב, ולמד מיהושע גריפית וממנשה קדישמן בעת ששהה במחיצתם כאסיסטנט
יניב כהן
TCS זכתה בפרס השותפים המצטיינים של SAP לשנת 2013
יעל ניסקי
קרן בירד, הקרן הדו-לאומית ישראל-ארה"ב, תשקיע כ-11 מיליון דולר ב-14 פרויקטים חדשים. הפרויקטים שאושרו כוללים פיתוחים מתקדמים בתחומים: מכשור רפואי, טכנולוגיות מים, דלקים חלופיים, חסכון באנרגיה, אבטחת סייבר ועוד. בין החברות האמריקניות השותפות במיזמים: West Pharmaceuticals, Whirlpool, Broadcom, Milliken, Mueller Water
יניב כהן
הנשיא אובמה מינה את מנכ"ל סימנטק סטיב בנט לוועדה המייעצת לאבטחה הלאומית של תחום הטלקום
יניב כהן
אורחי ועידת הנשיא יבצעו מינגלינג וירטואלי באמצעות הרשת החברתית צ'אטר של Salesforce.com
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il