X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
דאסו סיסטמס משיקה את Target Zero Defect: פתרון חדש ליצירת הרכב הנכון בניסיון הראשון
▪  ▪  ▪
לוגו דאסו סיסטמס  [יחצ]

דאסו סיסטמס (Dassault Syst?mes), חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה על השקת ה "יעד אפס פגמים" (Target Zero Defect), פתרון תעשייתי המספק סביבה שיתופית מאוחדת, אשר הומצא במיוחד כדי להשיג "יעד של אפס פגמים" לאורך כל תהליך הפיתוח. תהליך המכוון ליעד של אפס פגמים מסייע להפחית סיכונים הקשורים בפיתוח מוצרים חדשים ואת הסיכוי לקריאה חוזרת לתיקון, עבור ספקי משנה ועבור הלקוחות שלהם.
יצרני הרכבים והספקים נדרשים להציג טכנולוגיות ופונקציות חדשות לשוק במהירות גדולה יותר, תוך עמידה בתהליכי פיתוח ורכבים מורכבים יותר. ייצור רכבים בינלאומי דורש עיצובים ואסטרטגיות הרכבה מודולאריות המותאמות לאזורים גיאוגרפיים שונים, אלמנט גלובלי המוסיף למורכבות הפיתוח והייצור עבור ספקי המשנה והספקים שלהם. ניהול ויצירת חיבור בין כל ספקי המשנה ובעלי העניין באמצעות פלטפורמה שיתופית, מאפשרים לחברה לזהות טעויות פוטנציאליות בשלב מוקדם יותר, ובכך להפחית את עלויות הפיתוח. ועדיין, המציאות היא כי תהליכים רבים עדיין אינם קשורים יחדיו.
פתרון "יעד אפס פגמים" מאפשר הפעלת גישה בינלאומית למינוף הידע הארגוני הקיים, תוך חיבור בין תחומי העיצוב, ההנדסה והייצור לרוחב כל סביבת העבודה של החברה – כולל שותפים וספקים.
הפתרון כולל עיצוב וסימולציה וירטואליים עתירי ביצועים עבור כל שלבי הייצור – מהעיצוב הראשוני ועד לייצור וירטואלי - הכולל את כל חלקי הרכב כגון מרכב, מנוע, מעטפת ופנים. את אבן היסוד של "יעד אפס פגמים" מהוות יכולות הנדסת המערכות שמאפשרות עיצוב וירטואלי, סימולציה ובחינה של מערכות ורכיבים מורכבים בעולם הרכב.
"בטסלה מוטורס אנו סומכים על כולם שיהיו יצירתיים ויעילים ככל הניתן. חלק מהעוצמה של פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE היא היכולת לאפשר לכולם להיות מעורבים בתהליך פיתוח המוצר ולהתמקד ביצירתיות ויעילות במקום בתהליכים וכלים", אמר פול לומנג'ינו, מנהל כלי הנדסה בטסלה מוטורס. "היכולת של פלטפורמת 3DEXPERIENCE לטפל במורכבות הכפולה, של המוצרים שלנו ושל התהליכים שלנו, בעוד אנו נעים קדימה, היא חשובה מאוד. היכולת של הפלטפורמה לאחד מספר ארגונים תחת פתרון אחד יסייע לנו להתקדם באופן שלא ניתן לכימות".
"במקום להפעיל תהליכי תיקון לפגמים, התעשיה זקוקה לחסל אותם מבעוד מועד על בסיס ידע קיים ויכולות בקרה", אמרה מוניקה מנגיני, סגנית נשיא תעשיה ושיווק בדאסו סיסטמס. "אנו עוסקים ביצירת מבט כולל אל הפעילות העסקית שלך, כדי לשפר את תהליך הפיתוח הכולל. טסלה היא סיפור הצלחה מדהים, הכולל חדשנות נועזת ורווחיות אמיתית, ואנו גאים להיות חלק מכך".
---
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Syst?mes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות.

תאריך:  25/06/2013   |   עודכן:  25/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דאסו סיסטמס משיקה את Target Zero Defect
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב קורמן
חברת "משכנתה אובייקטיבית", השיקה קמפיין פרסום נרחב, בכיכובו של אריה מליניאק, שמתחייב לחסוך לפחות 50 אלף שקלים מהחזרי המשכנתא
עדי וילדר
יואב קורמן
הורים יקרים - דרשו ממקבלי ההחלטות לממש את זכותכם לטיפולי שיניים חינם לילדיכם גם אצל רופאי השיניים הפרטים. כך קורא קמפיין הפייסבוק של ההסתדרות לרפואת השיניים לרה"מ ולשרת הבריאות לממש את הזכות לפי חוק ביטוח בריאות ממלכתי. חברת פלא-פה אחראית על הקמפיין
שלמור תקשורת
IDdesign משיקה שירות חדש: עיצוב הבית לגרושים
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il