X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בשבוע הבא נפתחות קייטנות הסטארט אפ "מחשבים וכיף" לקיץ 2013 ב-30 מוקדים ברחבי הארץ
▪  ▪  ▪

חברת אינטרסקול, המפעילה את קייטנות הסטארט אפ "מחשבים וכיף" מזה 23 שנה, תפתח בשבוע הבא את עונת הקייטנות בקיץ 2013. בין החידושים שהקייטנות יציעו השנה: פיתוח אפליקציות סלולריות ושימוש בשפת התיכנות Python החדשנית.
השנה, הקייטנות והסדנאות יאופיינו בהגעתם ארצה של ילדים ובני נוער ישראלים החיים בחו"ל מכל העולם ויושם דגש על קירובם אל ילדי המרכז והפריפריה, על-ידי קיום הפעילויות במוקדים השונים ברחבי הארץ.
הקייטנות והסדנאות יתקיימו ב-30 מוקדים ברחבי הארץ, וביניהם טבריה, נתניה, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, הרצליה, חולון, פתח תקוה, רמת גן, גבעתיים, תל אביב, ראשון לציון, לוד, נס ציונה, רחובות, גן יבנה, אשדוד, מבשרת ציון ובית שמש.
במקביל יפתחו מוקדים חדשים בירושלים (חוות הנוער הציוני), נווה שלום (בי"ס נווה שלום ביה"ס דו לשוני )מזרח ראשל"צ – כפר הנוער יוהנה ז'בוטינסקי, תל מונד.
מועדי פתיחת הקייטנות: המחזור ראשון יפתח כבר ביום שני הקרוב ויתקיים בין התאריכים 1.7-18.7.2013. בהמשך הקיץ יתקיים המחזור השני בין התאריכים 22.7-8.8.2013.
כל מחזור אורכו 14 ימי פעילות בעלות של 2590 ש"ח.
הפעילויות, המותאמות לכיתות א'-ט' עם דגשים שונים על-פי כל קבוצת גיל, מתקיימות על בסיס יומי, בין השעות 08:00-15:30 ומציעות מגוון רחב של סדנאות טכנולוגיות אינטראקטיביות כגון: סדנת פיתוח משחקי מחשב אינטרקטיביים, סדנת סרטוני אנימציה ומולטימדיה, סדנת קומיקס יצירתית, סדנת מצגות, סדנת בניית אתרים, סדנת צילום ועריכת סרטונים וגם סדנאות טכנולוגיות מתחלפות (רובוטיקה, דיג'יי ). בנוסף, הקייטנות והסדנאות ישימו השנה דגש על פיתוח אפליקציות סלולריות ואף יעשו שימוש בשפת התיכנות המתקדמת פייתון.
קייטנות מחשבים וכיף לילדים הצעירים (כיתות א'-ה') מתרכזות בגיבוש חברתי, בפעילויות ייחודיות מהנות ובפעילות טכנולוגית אינטרקטיבית ששמה דגש על מטרות כגון פיתוח חשיבה יוצרת, עבודה קבוצתית והתקדמות אישית באמצעות כלים טכנולוגים חדשניים וייחודיים. בסדנאות היומיות של מחשבים וכיף לשכבות ו'- ט' יושם דגש על חיזוק ערכים חברתיים וקבוצתיים, תוך חיבור להעצמה אישית של כל חניך וחניך. דגש נרחב יושם על פיתוח חשיבה יצירתית ומתן אפשרות להעלאת רעיונות יזמיים וחדשניים.
מחנה קיץ סטארט-אפ
במקביל לקייטנות, תפעיל אינטרסקול גם השנה מחנה הסטארט-אפ והיזמות לבני נוער תחת השם Israeli start-up adventure camp. המחנה יתקיים בכפר הנוער מוסינזון שבהוד השרון, בשני מחזורים ומיועד לילדים מכיתות ג' ועד י"א.
המחזור הראשון יתקיים בין התאריכים 18.7- 8.7 והמחזור השני יתקיים בין התאריכים 29.7-8.8. כל מחזור אורכו 11 יום, כולל לינה, בעלות של 4,000 ש"ח.
המחנה כולל לינה, ומתמקד בנושאי חברה, ספורט, טבע יחד עם נושאים טכנולוגיים מעשירים וייחודיים. הדגש במחנה הוא על יזמות לחדשנות ובמהלך השנים האחרונות הוא מהווה "חממת רעיונות" לבני נוער. מטרת המחנה היא לשלב את תחום היזמות הטכנולוגי בתחום החברתי. הפעילות החברתית במחנה הסטארט אפ היא חלק בלתי ניפרד ומשמעותי בחיי היום יום של החניכים שנהנים מפעילויות מגוונות ומאתגרות ובניהן פעילויות טבע, ספורט, בריכה ועוד. החניכים במחנה ייהנו ממעבדות מחשבים חדישות, חדרי הדרכה מתקדמים, מגרשי ספורט, בריכת שחייה, אולם קולנוע, ארוחות בחדרי האוכל, וחדרי שינה באוירה כפרית
לדברי פרופ' בני פיינשטיין, מייסד אינטרסקול והיועץ המדעי קייטנות וסדנאות "מחשבים וכיף" מאפשרות לכל חניך לבחור את נושאי הלימוד בהתאם להעדפותיו, והן מתאימות לאוהבי המחשב בכל הרמות. הן משלבות ידע, מקצועיות וחשיבה יצירתית ומקנות לחניכים כלים המשמשים אותם בכל תחום בחייהם.
הסדנאות וההכשרות מבוססות על פעילות ממוחשבת ומאתגרת תוך גישה משימתית ומוכוונת פרויקטים ומתן דגש על התקדמות אישית של כל חניך, לצד הכשרת מנהיגות חברתית יוזמת ותורמת לקהילה.
כל מדריכי הקייטנה הוכשרו בקורס מיוחד המתנהל בשיתוף עם חברת מיקרוסופט ישראל , בכדי להבטיח רמת מקצועיות גבוהה ביותר.
להרשמה: 1-700-50-2400

תאריך:  26/06/2013   |   עודכן:  27/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בניית אתרים  מיקרוסופט
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמיר בן ארצי
במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון ה–Link Controller עבור שרידות, יציבות והגנה על קוי התקשורת של הארגון, פתרון ה–Access Policy Manager המאפשר גישה מאובטחת מתקדמת ליישומי הארגון
יניב כהן
דאסו סיסטמס משיקה את Target Zero Defect: פתרון חדש ליצירת הרכב הנכון בניסיון הראשון
יואב קורמן
חברת "משכנתה אובייקטיבית", השיקה קמפיין פרסום נרחב, בכיכובו של אריה מליניאק, שמתחייב לחסוך לפחות 50 אלף שקלים מהחזרי המשכנתא
עדי וילדר
יואב קורמן
הורים יקרים - דרשו ממקבלי ההחלטות לממש את זכותכם לטיפולי שיניים חינם לילדיכם גם אצל רופאי השיניים הפרטים. כך קורא קמפיין הפייסבוק של ההסתדרות לרפואת השיניים לרה"מ ולשרת הבריאות לממש את הזכות לפי חוק ביטוח בריאות ממלכתי. חברת פלא-פה אחראית על הקמפיין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il