X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הפתרונות החדשים כוללים הרחבות למשפחת מוצרי Red Hat Enterprise Linux והיצע חדש שיאפשר ללקוחות את המסע מוירטואליזציית מרכז נתונים לתשתית-כשירות
▪  ▪  ▪
לוגו רד האט [יחצ]

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על שני מוצרים חדשים עם חזון אחד של אספקת ענן היברידי פתוח (Open Hybrid Cloud).
הפתרונות החדשים כוללים את Red Hat Enterprise Linux OpenStack Platform – פתרון המשרת כבסיס עבור משתמשי ענן מתקדמים הרוצים לבנות ענן מבוסס OpenStack; ואת Red Hat Cloud Infrastructure – היצע מקיף המיועד לתמוך בארגונים במסע שלהם מוירטואליזציית מרכז נתונים מסורתית לעננים מבוססי OpenStack.
פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגית ברד האט, אמר: "לקוחות חיפשו מוביל שיצעד קדימה ועינה לדרישות הארגוניות עבור OpenStack, כולל יציבות, מערכת שותפים רחבה, מחזור חיים ניתן לחיזוי, ותמיכה ברמה עולמית. היום אנו נרגשים לצעוד קדימה ולספר זאת. ההשקה של Red Hat Enterprise Linux OpenStack ו- Red Hat Cloud Infrastructure מסמלת רגע חשוב עבור רד האט ועבור אימוץ OpenStack בארגונים".
יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, יוון וקפריסין, אומר כי הפתרונות החדשים בנויים על פתרונות קוד פתוח הארגוניים של רד האט, מגובים בתמיכת רד האט המובילה הנתמכת ע"י אקו-סיסטם רחבה של שותפים ברחבי רשת שותפי ענן Red Hat OpenStack, ומתוכננים להקל על ארגונים לאמץ OpenStack.
פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack משלבת את העוצמה של Red Hat Enterprise Linux עם פלטפורמת ענן OpenStack, כדי לספק יסוד סקלאבילי ומאובטח לבניית ענן פרטי או ציבורי.
Red Hat Cloud Infrastructure מאפשרת לארגונים להטמיע פתרון תשתית-כשירות (IaaS), המתאים ליישומים מסורתיים כמו גם ליישומים מתפתחים בעלי מודעות לענן, עם פתרון ניהול ענן פתוח המקיף אותם.
עם Red Hat Cloud Infrastructure יכולים ארגונים לעבור לארכיטקטורה חדשה של יישומים בעלי מודעות לענן על-פי התנאים שלהם: בקצב שלהם, על-פי מדיניות ה- IT שלהם, ותחת שליטתם.
פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack
פלטפורמה זאת, שנועדה לענות לצרכים של משתמשי ענן מתקדמים כמו חברות טלקום, ספקי שירותי אינטרנט (ISPs), וספקי אירוח ענן ציבורי, משלבת את סביבת לינוקס הארגונית המובילה העולם ופלטפורמת תשתית ענן הגדלה במהירות הרבה ביותר בתעשיה, כדי לתת לארגונים את הזריזות והגמישות לענות במהירות לדרישות לקוחות בלי להתפשר על זמינות, אבטחה וביצועים.
Red Hat Cloud Infrastructure
יניב ליבוביץ אומר כי ארגונים שכבר התנסו ביתרונות של וירטואליזציית מרכז נתונים, מחפשים ליהנות מרמה גבוהה יותר של תפקודיות ניהול כמו chargeback, שירות-עצמי, ניטור ומדידה מתקדמים, ותזמור (orchestration) המסופקים ע"י Red Hat CloudForms, שעתה כוללת את טכנולוגיית ManageIQ שנרכשה ע"י רד האט בדצמבר 2012.
באותה עת, טכנולוגיות ענן ציבוריות כמו OpenStack מספקות את ההבטחה של עלויות תשתית נמוכות יותר, ארכיטקטורות עתירות סקלאביליות, ומודלים של
IT -כשירות (ITaaS).
לדברי ליבוביץ, ארגונים ניצבים בפני האתגרים הכרוכים בניהול המעבר לטווח הארוך מוירטואליזציית מרכז נתונים מסורתית לארכיטקטורות שהן יותר בעלות אפשרויות ענן, כמו גם התוויית הדרך להעברת עומסי עבודת היישומים שלהם מארכיטקטורה אחת לאחרת, תוך שמירה על ניהוליות ומדיניות ברחבי פלטפורמות נפרדות.
Red Hat Cloud Infrastructure מיועדת לענות לצורך זה, ומאפשרת לארגונים לבנות ולנהל תשתית ענן פרטי כשירות על בסיס OpenStack Red Hat.
אודות Red Hat
רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה- S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם.
מנמ"רים (CIOs) מדרגים מזה שבע שנים ברציפות את רד האט כאחת ממובילי היצרנים המספקים ערך בתוכנה ארגונית, בסקר ה- CIO Insight Magazine Vendor Value.
רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware.
רד האט גם מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ.
רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ-100 עובדים.
פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה.
מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

תאריך:  30/06/2013   |   עודכן:  30/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רד האט מממשת את חזון ה-Open Hybrid Cloud
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
סאנדיסק משיקה את ה-Cruzer Orbit, דיסק און קי חדש, מעוגל, קטן מידות, המצויד במגן מתכת מסתובב, כשהמבנה הטבעתי המיוחד, מאפשר להצמידו בקלות לשרוך נשיאה או למפתחות
גלי ישראל
החל ממוצ"ש הקרובה ולאורך תקופת שלושת השבועות תשודר ברדיו גלי-ישראל סדרת תוכניות חדשה בהנחיית הרב אהרון (רוני) אגל-טל בנושא: "תלמידי חכמים מרבים שלום במסגרתה יישבו מדי שבוע בפאנל משותף מועמד אשכנזי לצד ספרדי לתפקיד הרב הראשי
יניב כהן
בשבוע הבא נפתחות קייטנות הסטארט אפ "מחשבים וכיף" לקיץ 2013 ב-30 מוקדים ברחבי הארץ
אמיר בן ארצי
במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון ה–Link Controller עבור שרידות, יציבות והגנה על קוי התקשורת של הארגון, פתרון ה–Access Policy Manager המאפשר גישה מאובטחת מתקדמת ליישומי הארגון
יניב כהן
דאסו סיסטמס משיקה את Target Zero Defect: פתרון חדש ליצירת הרכב הנכון בניסיון הראשון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il