X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
TCS זכתה בפרס "מותג הייעוץ בעל הביצועים הטובים ביותר" באירופה
▪  ▪  ▪
לוגו TCS [לוגו רשמי]

חברת שירותי ה- IT הגלובלית TCS (Tata Consultancy Services) נבחרה כ"מותג הייעוץ בעל הביצועים הטובים ביותר" במסגרת פרסי MPF למצוינות בניהול, אשר נערכים בשיתוף Harvard Business Review. פרסי MPF אשר מחולקים בלונדון לחברות מצטיינות מאז שנת 2002 (נקראו בעבר פרסי המובילות האירופאים), מכירים בחברות מקצועניות המנוהלות בצורה הטובה ביותר בעולם. TCS גברה על חברות שירותי IT כמו: Accenture, IBM והזוכה של השנה החולפת - Mckinsey & Co.
הפרס ל-TCS ניתן בקטגוריית ה"מובילות" עבור צמיחה יוצאת דופן בערך וחוזק מותג החברה. זו הפעם הראשונה בה חברה המגיעה משווקים מתפתחים זוכה בפרס יוקרתי זה, ועוקפת חמישה מועמדים סופיים אחרים מתעשיית הייעוץ והטכונלוגיה.
השופטים – פאנל של 45 יועצים ומומחי ניהול בינלאומיים מובילים מבריטניה, אירופה, ארצות הברית ואוסטרליה – בוחנים הצלחה מסחרית ומובילות, חדשנות, שיפור מתמשך בביצועים, ועבודת צוות בקרב ההנהלה.
לאחרונה קבעה חברת דירוג המותגים הבינלאומית Brand Finance, כי TCS השיגה גידול של יותר ממיליארד דולר בערך המותג. ההערכה של Brand Finance גם מאשרת כי TCS שיפרה את חוזק המותג שלה וכעת משתייכת למועדון הבכיר של התעשיה, הכולל שלושה מותגי שירותי IT עם דירוג AA+.
המותג של TCS מוערך ב-5,247 מיליון דולר ב-2013, גידול מ-4,068 מיליון דולר ב-2012 אשר ממצב את החברה כאחת מה"Big Four" בשירותי IT.
איל מוסקל, מנהל פעילות TCS ישראל, אמר: "TCS צומחת במהירות מדהימה ומתברגת בצמרת העולמית של חברות ה- IT. ערכי המותג שהחברה מביאה עימה: מחויבות לדליברי, גלובליות, חדשנות ושירות ברמה הגבוהה ביותר, מסייעים להפוך אותה למובילה עולמית ברחבי העולם. אלו הן רק חלק מן הסיבות ש- 98% מן הלקוחות של TCS הם לקוחות חוזרים".
מוסקל ציין כי על-פי חברת המחקר STKI, החברה הולכת ומתברגת בין ספקיות שירותי ה- IT המובילות בשוק הישראלי.
ריצ'ארד צ'אפלין, מייסד ומנכ"ל MPF אמר: "הגידול המרשים של TCS בחוזק המותג וכן בערכו, היה מרכיב מפתח בזכיה בקטגוריה התחרותית הזו. רשימת הגמר כללה חברות שירותי IT גדולות אחרות כגון Accenture ו- IBM, והזוכה של השנה החולפת Mckinsey & Co. הפרס ש- TCS ראויה לו מאוד מסמן את הפעם הראשונה ב-11 שנים בה חברה המגיעה משוק מתפתח הוכרה כמובילה באחת מקטגוריות הפרס שלנו".
אודות TCS
TCS (Tata Consultancy Services) היא חברת שירותי IT גלובאלית, הנחשבת לחברת שירותי התוכנה הגדולה בעולם, עם סניפים ביותר מ 55 מדינות, ושווי שוק של כ-55 מיליארד דולר.
בשנת 2012 עמד מחזור המכירות של TCS על כ-11.6 מיליארד דולר, עם נאמנות לקוחות שאין לה מתחרים - 98% מהכנסות החברה הם מלקוחות חוזרים, כולל 7 מתוך 10 החברות המובילות בעולם ( GE ,GM, AIG ואחרות). TCS היא היא חלק מתאגיד הענק TATA, שמכירותיו מעל 100 מיליארד דולר בשנה.
צמיחתה המהירה של TCS בעולם, בתחומי שירותי IT, פיתוח תוכנה, ייעוץ ופתרונות עסקיים, היא תוצאה של מדיניות ה "Experience Certainty" המונהגת בקבוצה, ומבטיחה שכל הפרויקטים המבוצעים על ידה מסופקים בתקציב ובזמן, בכל מקום בעולם. TCS כחברה גלובאלית עושה שימוש במשאביה מן העולם לשם הענקת פתרונות איכותיים במחיר תחרותי גם בישראל! החברה פועלת בישראל באמצעות צוות ישראלי, שמנהל ומפעיל את הצוותים הגלובאלים ועושה זאת בהצלחה יתרה. בין לקוחות TCS בישראל: בנק לאומי, טבע, צים, כיל ועוד.

תאריך:  30/06/2013   |   עודכן:  30/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
TCS בעלת שירותי הייעוץ הטובים ביותר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
ווינד ריבר משיקה פתרון וירטואליזציה זמן-אמת עבור NFV וענן
יניב כהן
הפתרונות החדשים כוללים הרחבות למשפחת מוצרי Red Hat Enterprise Linux והיצע חדש שיאפשר ללקוחות את המסע מוירטואליזציית מרכז נתונים לתשתית-כשירות
שי מרון
סאנדיסק משיקה את ה-Cruzer Orbit, דיסק און קי חדש, מעוגל, קטן מידות, המצויד במגן מתכת מסתובב, כשהמבנה הטבעתי המיוחד, מאפשר להצמידו בקלות לשרוך נשיאה או למפתחות
גלי ישראל
החל ממוצ"ש הקרובה ולאורך תקופת שלושת השבועות תשודר ברדיו גלי-ישראל סדרת תוכניות חדשה בהנחיית הרב אהרון (רוני) אגל-טל בנושא: "תלמידי חכמים מרבים שלום במסגרתה יישבו מדי שבוע בפאנל משותף מועמד אשכנזי לצד ספרדי לתפקיד הרב הראשי
יניב כהן
בשבוע הבא נפתחות קייטנות הסטארט אפ "מחשבים וכיף" לקיץ 2013 ב-30 מוקדים ברחבי הארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il