רשת מסעדות ההמבורגר הגדולה בישראל – BBB, יוצאת במיתוג מחדש משותף של "עולם הילדים" יחד עם "מוגובי", מותג הילדים הוירטואלי ממשפחת וואלה. שיתוף הפעולה הוא חלק מפעילות הרשת ליצירת החוויה המשפחתית וחווית הילדים ברשת.
רשת BBB בחרה דווקא ב"מוגובי" להוביל את עולם הילדים של הרשת בגלל ערכי המותג וההקפדה על תכנים איכותיים וחינוך לערכים של כבוד ובריאות, אשר הולמים את עולם הערכים של הרשת. במסגרת שיתוף הפעולה, יהנו הילדים המגיעים עם משפחתם למסעדות BBB ברחבי הארץ מפעילות שונות עם דמויות המותג מוגובי, החל מתפריטים משעשעים, משחקים חדשים במסכי הקונספטיק לצד השולחנות, חדרי הילדים אשר יאובזרו בפינות מחשב, דמויות מוגובי ומשחקים שונים וכלה בצ'ופרים שונים בתום הארוחה, הכוללים פריטים וירטואליים יחודיים. בנוסף תפעיל הרשת חבילת "יום הולדת" ממותגת מוגובי.
אהובה תורג'מן, מנכ"ל רשת BBB, מציינת כי "שיתוף הפעולה עם מוגובי יוצר ערך מוסף עבור קהל המשפחות והילדים הפוקדים את מסעדות הרשת. שיתוף הפעולה עם המותג 'מוגובי' ייצור את החיבור בין העולם הוירטואלי והמציאותי תוך יצירת חוויה לילדים ולמשפחות. מועדון הלקוחות הייחודי של רשת BBB מאפשר לנו להתאים את החוויה ללקוח, לטפח ולהעניק להורים ולילדים חוויה כוללת במסעדות הרשת".
רפי יער, מנכ"ל מוגובי, מציין כי "שיתוף הפעולה עם BBB מאפשר לילדים ליהנות מהכייף ומדמויות מוגובי האהובות גם מחוץ לעולם הוירטואלי, כחלק מחוויה משפחתית במסעדה. שיתוף פעולה זה מרחיב את החיבור בין הפיזי לוירטואלי אותו יצרה מוגובי, שהחל בהשקת שלל מוצרים פיזיים ממותגי מוגובי, כדוגמת בובות, מחזיקי מפתחות ומארזי יצירה".