X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
המערכת, שתיושם על תשתיות ה-online של Microsoft Dynamics, תשרת את מערך השירות והמכירות של אורביט ותחליף פתרון קיים של Salesforce
▪  ▪  ▪

פרודוור ישראל, מקבוצת פרודוור העולמית, המתמחה ביישום פתרונות Microsoft Dynamics, מבצעת פרויקט ליישום מערכת מבוססת Microsoft Dynamics CRM Online בחברת אורביט טכנולוג'יס המתמחה בעיצוב וייצור טכנולוגיות תקשורת מתקדמות.
במסגרת הפרויקט מוטמעות בארגון שתי מערכות שיפעלו בשילוב ובתיאום: מערכת לניהול מכירות בארגון, אשר תחליף את מערכת Salesforce הקיימת לסביבת עבודה מבוססת Dynamics שעלתה לאוויר לאחרונה, ומערכת לשירות לקוחות מבוססת על פתרון ורטיקלי מבית פרודוור – Service Desk. מערכת זו תספק תמיכה בתקלות ומתן שירות ללקוחות החברה. המערכת תפרס על תשתיות ה-Online של מיקרוסופט (שישה data centers בפריסה גלובאלית) כך שתתאים לתמיכה בינלאומית בלקוחות החברה, משלב הפנייה ועד לאספקת הפתרון. מודול זה צפוי לעלות לאוויר בתחילת אוגוסט.
ריקי קורן, Director of IT בחברת אורביט טכנולוג'יס מסבירה את הבחירה: "המוצרים שמספקת פרודוור מותאמים לסטנדרטים של Microsoft, ומוכחים כיעילים ואיכותיים בקרב לקוחות רבים ברחבי העולם. שימוש במוצר קיים, המותאם למערכות Microsoft המוכרות מאפשר להקים מערכת מתפקדת בזמן קצר יחסית, ליהנות מפונקציונאליות עשירה ובעלויות יישום זולות – כל אלו מבוססים על ניסיון ההטמעה של פרודוור במאוד פרויקטים דומים".
מיכל הררי, סמנכ"ל פתרונות עסקיים בפרודוור ישראל מציינת כי "לקוחות רבים מכירים היום ביתרונות שיש למערכת של Dynamics על פני מערכות לניהול מכירות אחרות בשוק, הנובעת מהנוחות, המוכרות והאינטואטיביות שמציעה Microsoft בקו מוצריה השונים. כאשר מציבים יתרונות אלו לצד מהירות ההטמעה ועלויות היישום, הדילמה די פשוטה".
אודות אורביט טכנולוג'יס
אורביט הינה ספקית גלובלית מובילה של מערכות תקשורת עתירות טכנולוגיה למשימות חיוניות (Mission-Critical). מוצרי החברה מיועדים לשימוש בתחומי הים, החלל, התעופה ותצפית מהחלל וכן יישומים מסחריים ויישומים בתחום הביטחון כולל בשוק ה-Homeland Security. מגוון המוצרים של החברה כולל מערכות תקשורת לוויינית ניידות, פתרונות עקיבה וטלמטריה ומערכות לניהול תקשורת. מערכות החברה מוטמעות באלפי פלטפורמות ימיות, מוטסות וקרקעיות.
לקוחות החברה כוללים למעלה מ-20 ציים ימיים ברחבי העולם, אינטגרטורים גדולים כגון איירבוס, בואינג, לוקהיד מרטין, נורת'רופ גרומן ורוקוול קולינס. בנוסף כוללים לקוחות החברה ספקי תקשורת כגון: Selex, Telespazio, Eutelsat, Newsat, גילת, Harris Caprock, Milano Teleport וארגונים העוסקים בתצפית מהחלל כגון: אימאג'סאט וסוכנות החלל האירופית.
אורביט הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ונמצאת בשליטתו של זאב שטיין. לחברה רשת שיווק ומכירות עולמית לרבות בארה"ב, באירופה ובמזרח הרחוק וכן מרכזי שירות טכניים בינלאומיים הפרוסים ברחבי העולם.
www.orbit-cs.com
אודות פרודוור
חברת פרודוור ישראל נמנית על קבוצת פרודוור העולמית - אחד האינטגרטורים הגדולים בעולם בתחום ה- ERP מסדרת Dynamics של מיקרוסופט. לפרודוור העולמית ניסיון של למעלה מ-1,250 הטמעות של מערכות, בכל המגזרים, ברחבי העולם. פרודוור ישראל היא שותף ה- Dynamics הגדול בשוק הישראלי ומעסיקה למעלה מ-150 מומחים בתחום אינטגרציית מערכות IT , CRM, ERP, SharePoint, .NET, תשתיות ואבטחת מידע. בשוק הישראלי זכתה החברה 8 שנים ברציפות בפרס ה- Inner Circle היוקרתי של מיקרוסופט, המוענק לאחוזון העליון של שותפי מיקרוסופט Dynamics בעולם, כאות הצטיינות על הישגים מתמשכים. לפרודוור מעמד ייחודי שלGSI Integrator) (Global System מטעם מיקרוסופט. פרודוור ישראל מנוהלת על-ידי יוסי חיימוב. בין לקוחות פרודוור ישראל: דוראד, ISS ישראל, כצט, H&M, הולמס פלייס, פוינטר, גרפיקה בצלאל, א.ר.י ועוד.

תאריך:  02/07/2013   |   עודכן:  02/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרודוור מיישמת CRM באורביט טכנולוג'יס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
חברת FireEye, המפתחת פתרונות לעצירת מתקפות סייבר ממוקדות ומתקדמות, פרסמה דוח סייבר חדש, המונה דרכים לזיהוי תוקפי סייבר
יניב כהן
רשת מסעדות ההמבורגר BBB ממתגת מחדש את "עולם הילדים" בכל מסעדות הרשת בשיתוף פעולה עם "מוגובי" - מותג הילדים הווירטואלי המוביל בישראל
גלעד הראל
פרשת המעקבים של הממשל האמריקני, תקלה בפייסבוק שגרמה לדליפת פרטים אישיים של מיליוני גולשים וסערה בבריטניה לאחר שמצלמות האינטרנט צילמו גולשים ללא ידיעתם. חברת ESET מסכמת חודש סוער בזירת הסייבר
הילה עובדיה-אקרמן
כך על-פי נתוני EducationUSA. תחומי הלימוד המבוקשים הם קיימות, ייעוץ, מימון ו-IT
יניב כהן
יותר מ-200 משתתפים בכנס המפתחים של Intel Software ומאגרי תוכנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il