מחקרים שנערכו לאחרונה מראים כי שוק המסחר האלקטרוני גדל בקצב מסחרר וכי ההכנסות הגלובליות משוק זה עשויות לגדול ב-40 מיליארד דולר בחמש שנים הבאות. ככל שאנשים מבלים יותר זמן במרחב האינטרנטי - ברשתות חברתיות, בקניות ובפעילויות אונליין שונות - כך גם העולם האמיתי מתחיל לעסוק בענייניו במרחב זה. לכן ישנו צורך חיוני להבין כיצד ניתן לגבור על האתגר של שילוב צרכנים אינטרנטיים בתהליך הרכישה.
בישראל שוק המסחר האלקטרוני בישראל בחיתוליו. עם זאת, השוק עובר שינויים משמעותיים והתחום כולו נמצא בפריחה מתמדת. הוועידה הראשונה בישראל למסחר אלקטרוני - Go E-Commerce 2013 - שיזמה ומפיקה חברת מידע כנסים, תיתן הצצה לשוק המסחר האלקטרוני בישראל ותספק כלים לפיתוח סחר מקוון.
מדובר בכינוס ראשון מסוגו בארץ בו ישתתפו מומחים מובילים מתחום המסחר האלקטרוני, שילמדו את באי הכנס כיצד להפוך לעסק יעיל יותר, אפקטיבי יותר ומרוויח יותר. עוד יספק הכנס הזדמנות מקצועית ראשונה בישראל לחבור יחד ולחלוק נהלים, תהליכים ואמצעים מומלצים לפעולה, לדון באסטרטגיות שוק, נושאים רלוונטיים ומגמות, לערוך מפגשים אישיים ולמצוא שותפים עסקיים פוטנציאליים.
הכנס תוכנן במיוחד עבור מנהלים בכירים בחברות יזמות, חברות מסחר אלקטרוני, חברות טכנולוגיות ועסקים קטנים ובינוניים, וכן יזמים ומקבלי החלטות בכירים בתחום הקמעונאי.
בוועידה ישתתפו בין היתר: גוגל ישראל, eBay ישראל, PayPal ישראל, מנכ"ל קבוצת zap ניר למפרט, מנכ"ל עדן טבע מרקט גיא פרוביזור, מנכ"ל גרופון ישראל דורי היללי, מנכ"ל המשביר לצרכן אסף בן דב, מנכ"לית וואלה שופס סיגל כספי, מייסד under.me דודי בלסר, דואר ישראל, ורבים אחרים.
הוועידה בחסות: eBay ישראל, PayPal ישראל, קבוצת Pionet, קבוצת zap, סטוניס, Cal, FedEx, גוגל ישראל, וואלה שופס, SAP, UTest, SiSense, Robin, YedaTech, Zigit, Tranzila, i-commerce, IMEC, Sears Israel, DHL, Zer4u, Air Mail Express, UPS.
בין הנושאים שיידונו בוועידה: מי מפחד ממסחר אלקטרוני, אסטרטגיות במסחר אלקטרוני, שיטות שיווק רשתיות לעידוד מכירות, טכנולוגיות מסחר אלקטרוניות, חוויית הצרכן בקניות אונליין ומיזוגה עם חוויית האוף-ליין, הצד האפל של מסחר אלקטרוני, שילוח ומסחר אלקטרוני, כיצד מטמיעים פעילות מסחר אלקטרונית, ועוד.