X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Transactional Research Institute מטמיע פתרונות מחשוב-על של SGI להאצת ריפוי סרטן
▪  ▪  ▪

SGI – חברת המחשוב הטכני וה- Big Data המיוצגת בישראל על-ידי TNN טלקום מקבוצת רפק הבורסאית, הודיעה כי ה-TRI (Transactional Research Institute) מאוסטרליה, בחר ב-SGI לאספקת פתרון Big Data HPC.
הפתרון מבוסס על פלטפורמת זיכרון משותף SGI UV 2000, אשכולות SGI Rackable ו- SGI InfiniStorage, והוא נועד לקיצור תהליך קבלת תוצאות במרכז המחקר המתקדם החדש של TRI.
המתקן החדש, המייצג ארבעה מוסדות מחקר רפואי מובילים באוסטרליה, יתמקד בטיפולים מתקדמים ותהליכי ריפוי של מחלות קשות נפוצות כמו סוגי סרטן שונים, סוכרת, מחלות מדבקות, איידס, מלריה, מחלות עצמות, והשמנת יתר (אובזיטי).
המוסד נועד להיות מוסד המחקר הביו-רפואי הגדול ביותר בחצי כדור הארץ הדרומי, ולחוקרים תהיה עתה גישה באתר אחד לכל הטכנולוגיה ולמכשור הדרושים להם, מה שישפיע חיובית על התפוקה בעקבות קצב עיבוד מהיר והשגת תוצאות מדעיות.
ישראל וינמן, מנהל פעילות SGI ב-TNN טלקום, אומר כי פתרון המחשוב ואחסון הנתונים של SGI מספק יותר מ-2,200 ליבות של אשכול מחשוב SGI Rackable וכן 256 ליבות ו- 4 טרה-בייט זיכרון במערכת SGI UV 2000, ויותר מ-1 פטה-בייט של אחסון SGI InfiniStorage עתיר ביצועים. עד 3 פטה-בייט של נתונים היסטוריים ובלתי-פעילים יאוחסנו בקלטות ויהיו זמינים דרך מערכת DMF של SGI.
ישראל וינמן מציין כי השילוב של אשכולות SGI Rackable בעלי יכולת התרחבות, זיכרון משותף של UV 2000 עבור דרישות זיכרון גדולות של יישומים, לצד אחסון עתיר ביצועים, מספקים את הגמישות של מחשוב, פלטפורמות אחסון ותוכנה הדרושות ל-TRI כדי להתמודד עם בעיות Big Data גדולות.
פתרון זה ישלים את הכמויות המאסיביות של נתונים אותן יוצרים מכשירי רצף גנטי, מיקרוסקופים וציוד מעבדה נלווה במרכז המחקר; וכן יסייע בהגדלת פרודוקטיביות וקיצור הזמן לגילוי תרופות חדשות, מסחורן בהמשך ורישום פטנטים משמעותיים.
"מדענים מחפשים 'מחט בערימת שחת' בים הנתונים שהלכו וגדלו במהירות עצומה בעשור האחרון", אמרה ד"ר קייט ג'ונסון, ה- COO של TRI. "בלי הטכנולוגיה הנכונה לביצוע זאת, יידרשו לחוקרים שנים למציאת 'המחט' שלהם. אשכול SGI HPC מספק לחוקרינו את עוצמת המחשוב הדרושה להם כדי לנתח וגם לאחסן כהלכה את מערכי נתוני ניסוייהם הגדולים".
תי.אן.אן טלקום (TNN) מתמחה בפתרונות משולבים ואספקת ציוד מחשוב, תקשורת ומולטימדיה מתקדם לחברות התקשורת, תאגידים, לקוחות עסקיים, צה"ל ומערכת הביטחון. לחברה יכולות מוכחות וניסיון עשיר באספקת מגוון רחב של מוצרים מתקדמים ממיטב היצרנים המובילים בעולם ופתרונות משולבים עתירי ידע בתחומי התקשורת והמולטימדיה.
כנמנית על קבוצת רפק תקשורת ותשתיות, נהנית החברה מיכולת למתן פתרונות רחבים ופרויקטים רבי תחומים משולבים. זאת ע"י שילוב יכולות של חברות מובילות אחרות בקבוצה.
TNN Telecom, מרכז תעשיות כפר נטר, טל. 09-8921500

תאריך:  08/07/2013   |   עודכן:  08/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פתרונות מחשוב-על להאצת ריפוי סרטן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמיר בן ארצי
חברת F5 זכתה בפרס ה-LTE של Telecoms.com לשנת 2013 עבור פתרון שפותח בישראל    פאנל שופטים עצמאי בחר את פתרון ה-F5 Traffix Signaling Delivery Controller, אשר פותח בישראל, בקטגוריה "אלמנט ליבת רשת ה-LTE הטוב ביותר"
שי מרון
קמעונאים עצמאיים מחמיצים לחלוטין את המהפיכה שהביא עימו טרנד מחשוב הענן, וליתר דיוק את עידן נקודות המכירה (POS) מבוססות הענן, כך מגלה סקר חדש שערכה ברחבי אירופה ענקית ההדמיה, חברת אפסון בקרב מגוון בעלי עסקים, דוגמת בעלי חנויות מכולת, בתי קפה ומסעדות
שי מרון
חברת ביוטרוניק, מהיצרניות המובילות בעולם של פיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים ללב, הכריזה על השקה מסחרית באירופה של ה-Ilesto/Iforia 7, המשלב DF4 ICD/CRT-D מהקטנים בעולם, לטיפול באי סדירות פעילות הלב, עם דפיברילטור המותאם לשימוש במכשירי MRI
מרי-אן גורביץ'
הוועידה הישראלית הראשונה למסחר אלקטרוני יוצאת לדרך, 18 ביולי 2013 במרכז הקונגרסים Avenue, קריית שדה התעופה
יניב כהן
בוריס שטיינבוק התמנה למנהל לקוחות טכני בווינד ריבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il