X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים, שותפת זהב של Salesforce.com בישראל, תציע פתרונות מובייל עבור ארגונים ממשלתיים וגופים ציבוריים אחרים, היוצרים דרכים חדשות ליצירת קשר עם האזרחים
▪  ▪  ▪

חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים, שותפת זהב של Salesforce.com בישראל תציע פתרונות מובייל עבור ארגונים ממשלתיים וגופים ציבוריים אחרים, היוצרים דרכים חדשות ליצירת קשר עם האזרחים.
הפתרונות החדשים כוללים את Rapid Response 311, Mobile Communities for Government, Government Social Center ו-Platform Mobile Services for Government, שיאפשרו לגופים ממשלתיים ליצור קשר ולתת מענה לאזרחים, לקדם פרויקטים ולשפר את ההתקשרות עם ספקים ושותפים שונים מכל מכשיר ובכל ערוץ.
ה-Rapid response 311, המבוסס על אפליקצית שירות הלקוחות Service Cloud, מאפשר לגופים ציבוריים לספק שירות יעיל ואיכותי יותר, להגדיל את הפריון ולפתור פניות בצורה מהירה. האפליקציה מספקת גישה קלה ומהירה לכלל המידע הרלוונטי לתיק המטופל, ומכל ערוץ אפשרי – טלפון נייד, דוא"ל, אתר האינטרנט והרשתות החברתיות.
פתרון נוסף אותו תספק בלאט-לפידות הוא ה- Platform Mobile Services for Government, פלטפורמה המאפשרת בנייה, שילוב ופריסה של כל המידע הממשלתי והפיכתו לזמין מכל מכשיר. החל מאפליקציות יעילות ופריון אישיות ועד לאפליקציות ניהול פרויקטים, שירות, תקצוב ותיכנון פיננסי ברמת הארגון, פלטפורמה זו תאפשר לצוותי ה-IT להתרכז בפתרון בעיות ולא בניהול תשתית.
אפליקציית ה- Mobile Communities for Government מאפשרת יצירתן של קהילות חברתיות פרטיות ומאובטחות בהן ניתן לתקשר עם מחלקות אחרות, גופי ממשל שונים ואף ספקים חיצוניים. האפליקציה משלבת מאפייני רשת חברתית כגון פרופילים, ניוז-פיד, נושאים טרנדיים ומגמות, המלצות ומדידת השפעה, לצד מידע עסקי רלוונטי. פתרון זה מאפשר שיתוף פעולה רחב בין המשרדים השונים אשר יגדיל את הפריון, השקיפות והיעילות כלפי האזרחים.
Government Social Center המבוסס על פלטפורמת ניטור המדיה החברתית Salesforce Marketing Cloud מאפשרת למשרדי הממשלה והציבור לשנות את הדרך בה הם מתקשרים עם האזרחים. הפלטפורמה מאפשרת יצירת קשר בזמן אמת בכל ערוץ בו נמצאים האזרחים, בין אם ברשתות החברתיות, באתר האינטרנט או במכשירים הניידים. פתרון זה מאפשר, למעשה, לאסוף תובנות ונתונים מתוך המדיה החברתית על-מנת לבחון השפעות שינויי מדיניות בזמן אמת ולספק תגובה בהתאם.
מעל ל-500 סוכנויות ממשלתיות ומשרדי ציבור ברחבי העולם משתמשים בפתרונותיה המותאמים של Salesforce.com למגזר הציבורי, בהם בין השאר ה-FDA וה-GSA האמריקנים.
"משרדי ציבור רבים נאבקים כדי להתאים עצמם לסטנדרט השירות המקובל כיום, אל מול התקציבים הקטנים", אומרת מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים. "על-מנת לעשות זאת עליהם לזנוח את מערכות ה-IT הישנות ולאמץ פתרונות ענן ומובייל שישפרו את היכולת שלהם לתקשר עם האזרחים. הפלטפורמות והאפליקציות אותן אנחנו מציעים מאפשרות שיפור איכות ומהירות השירות, אל מול חיסכון בעלויות, שתואמת את האג'נדה של הממשלה החדשה".

תאריך:  14/07/2013   |   עודכן:  14/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בלאט לפידות: פתרונות מובייל לגופי ממשלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן יפה - גדיש
איגוד השמאים: "חשוב שהשמאים שמשמשים כעדים מומחים בבתי המשפט ידעו לקראת מה הם הולכים"
יניב כהן
סרגון קבלה הזמנות המשך לפריסת רשת תקשורת מתקדמת עבור מפעיל סלולרי מוביל באסיה-פסיפיק, בהיקף כספי הנאמד בלמעלה מ-3.5 מיליון דולר; עד 2016 כשליש מתעבורת הדאטה העולמית ברשתות הסלולר יגיע מאזור אסיה-פסיפיק
עדי וילדר
יניב כהן
אומניטק, ספקית מובילה של פתרונות תוכנה וחומרה בתחום ה-IT, השלימה פרויקט להקמת דאטה סנטר בחברת ההי-טק לברייט (Leverate), המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור ברוקרים בתחום הפורקס (מט"ח) וה-CFD. היקף הפרויקט מוערך בכ-600,000 ש"ח
יניב כהן
רד האט ומטריקס, המייצגת את פתרונות רד האט בישראל, עורכות מפגש נוסף למשתמשי רד האט תחת הכותרת "רד האט, פיצה וטכנולוגיה". זהו המפגש ה-14 של הפורום הטכנולוגי, אשר זוכה להצלחה והתעניינות רבה והפך כבר למסורת בקרב העוסקים בתחום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il