X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
דאסו סיסטמס משיקה את Co-Design to Target: פתרון ייעודי למגזר החלל התעופה והביטחון
▪  ▪  ▪

דאסו סיסטמס (Dassault Syst?mes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הכריזה על השקת פתרון חדש למגזר התעופה, החלל והביטחון בשם "עיצוב שיתופי ליעד"–Co-Design to Target.
ניהול פרויקטים בתעשיית התעופה, החלל והביטחון בת זמננו מאתגרים חברות רבות הנדרשות להתמודד עם יעדי התקציב, הזמנים והמפרט הכוללים מערכות מורכבות, תכנון אגרסיבי, והטמעה מוקדמת מידי של טכנולוגיות חדשות. בנוסף, שלב תכנון הפרויקטים נפגם בגלל תהליכי עבודה מקוטעים, פתרונות נקודתיים שונים המשולבים לרוחב סביבת העבודה, וזרם קבוע של שינויים בלתי צפויים אל תוך התכנון.
"עיצוב שיתופי ליעד" עונה על בעיות אלה ודומות להן, ומציג גישה ייחודית המאפשרת עמידה ביעדי הפרויקט הכוללים עמידה בזמנים בתקציב, בהתאם ליעדים שהוגדרו.
פתרון Co-Design to Target כולל מספר אלמנטים מרכזיים:
- תמונת מצב עדכנית בזמן אמת, מנפיקה סטטוס המחבר את הנקודות השונות בין כל תהליכי ההוצאה לפועל. יכולת המשילות שמספק "עיצוב שיתופי ליעד" לא רק שמאפשרת תיאום בהוצאת התוכנית, אלא גם עוקב אחר ההתקדמות אל מול כל מדדי המפתח, כולל עלויות, זמן, עומס עבודה, ביצועים, סיכון והזדמנויות.
- תמונת מצב בזמן אמת של ביצועי עיצוב המטוס משנה את הדרך בה מטוסים מתוכננים. "עיצוב שיתופי ליעד" מספק למעצבים ומהנדסים את היכולת לתכנן לא רק בהקשר של מודל דיגיטלי מסורתי (DMU), אלא גם בהקשר של מודל פונקציונאלי (FMU) המשלב התנהגות של העיצוב. הפתרון מספק הגדרה נאמנה יותר למציאות של התוכנית, כדי לנהל דרישות, מערכות ומבנים, בהם כל המהנדסים עובדים בתיאום.
- הטמעה של תהליכי עבודה הנדסיים, מהעיצוב והסימולציה, ועד לתכנון ייצור החלקים ותכנון המשאבים. המשימה של "עיצוב שיתופי ליעד" היא לעצב ולתכנן רכיבים ומערכות משנה, כדי להגיע למפרט במהירות הגבוהה ביותר, ולמנוע בעיות עתידיות שעלולות להן להיות השפעות דרמטיות על עלויות וזמנים של הפרויקט.
"אחד מהאתגרים הקבועים שאנו רואים בתעשיית התעופה, החלל והביטחון, הוא הצורך לספק תוכניות כפי שהובטח. לחברות יש אינטרס להבטיח כי התוכניות אינן חורגות מהתקציב, מהמפרט או מהזמנים", אמרה מוניקה מנגיני, סגן נשיא תעשיה ושיווק בדאסו סיסטמס. "בעוד אנו משחקים תפקיד מרכזי במהלך 30 השנים האחרונות בשינוי הדרך בה מתכננים מטוסים חדשים עם טכנולוגיות תלת-ממד, אנו חייבים כעת להתמקד בשינוי הדרך בה מוציאים לפועל תוכניות חדשות עם פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE. היעד שלנו עם "עיצוב שיתופי ליעד" הוא להביא פתרון תעשייתי שמספק רמות חדשות של יעילות הנדסית ושליטה בהוצאה לפועל, כדי להשלים תוכניות כפי שהובטח".
"הפיתוח המוצלח של מטוס ה-Relentless525 הוא ביטוי לשותפות ההדוקה של חברת מסוקי בל עם דאסו סיסטמס", אמר בני פיק, מנהל מערכות מידע בחברת מסוקי בל. "השימוש בטכנולוגיות של דאסו סיסטמס היה חיוני ליכולת שלנו להוציא לפועל את תוכנית ה- 525 על-פי היעדים. השותפות שלנו עם דאסו סיסטמס תמשך עם הרחבת הפעלת פתרונות דאסו סיסטמס לתוכניות חדשות".
---
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממדDassault Syst?mes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמיתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות.

תאריך:  18/07/2013   |   עודכן:  18/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דאסו סיסטמס משיקה את Co-Design to Target
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
הושק בטקס פתיחת המכבייה ה-19
יניב כהן
ג'ון ברייס מכללת הי-טק תקיים כנס מיוחד שיעסוק בשיפור ביצועים במוקדי השירות בארגונים
יניב כהן
גרטנר: TCS הפכה למובילה עולמית ביישומי Oracle Applications
יניב כהן
חברת ארטנט מקבוצת אמן זכתה לאחרונה במרכז של המוסד לביטוח לאומי לביצוע מבחני חדירה (Penetration Tests) ב-3 השנים הבאות
שחר וייסמן
רכבות תגבור מיוחדות תופעלנה מת"א עבור הציבור המעוניין להגיע לטקס הפתיחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il