X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
OpenShift Enterprise הנה פלטפורמה ורסטילית עבור פיתוח יישומים, פעילויות וארכיטקטורת IT. זאת מאחר שהיא מספקת למשתמשים גישה לפלטפורמת יישומים מבוססת ענן הבנויה על גבי מערך אמין של טכנולוגיות קוד פתוח של רד האט
▪  ▪  ▪

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על שיפורים בהיצע זוכה הפרסים שלה בתחום פלטפורמה-כשירות (PaaS) פרטית – OpenShift Enterprise.
את 1.2 OpenShift Enterprise ניתן לפרוס בתוך אתרי מרכזי נתונים או בענן פרטי, ציבורי או היברידי, עם מחסניות טכנולוגיה (cartridges) מתחברות מעודכנות ותוספות אחרות.
העידכונים ל-1.2 OpenShift Enterprise ממשיכים את מחויבותה של רד האט לקדם פרודוקטיביות מפתחים ואספקת שירותי IT , עם היצע PaaS המאפשר למפתחים לעצב ולקודד יישומים בלי לאבד זמן על אינטגרציית טכנולוגיה.
עם OpenShift Enterprise ו-OpenShift Online שהוכרז לאחרונה, רד האט הנה חברת תוכנה ארגונית היחידה עם היצע PaaS ציבורי ופרטי בקוד פתוח.
העוצמה והערך של פלטפורמת OpenShift ממשיכות להיות מוכחות דרך אימוצה ע"י משלבי מערכות גלובליים, חברות סטארט-אפ מובילות, וארגונים מבוססים גדולים.
OpenShift Enterprise הנה פלטפורמה ורסטילית עבור פיתוח יישומים, פעילויות וארכיטקטורת IT. זאת מאחר שהיא מספקת למשתמשים גישה לפלטפורמת יישומים מבוססת ענן הבנויה על גבי מערך אמין של טכנולוגיות קוד פתוח של רד האט, כולל Red Hat Enterprise Linux, JBoss Enterprise Application Platform ו- OpenShift Origin, שהנו קוד ה- upstream שמניע גם את OpenShift Enterprise וגם את OpenShift Online.
OpenShift Enterprise הופכת הרבה מתהליכי ההקצאה וניהול המערכות של מערך פלטפורמת היישומים לאוטומטיים, בדרך המאפשרת לצוות ה- IT לענות ביתר קלות לדרישות עסקיות גוברות לשירותי יישומים חדשים.
OpenShift Enterprise גם מספקת פיתוח יישומים לפי דרישה שהנו גמיש, סקלאבילי וניתן לתצורה, עם סביבת בחינות ואיכות עבור מפתחי יישומים, כך שהם יכולים להתמקד בקידוד שירותי יישומים חדשים אלה.
עם גישת לינוקס מאובטחת SELinux הייחודית שלה לטיפול ריבוי משתמשים מאובטח, OpenShift Enterprise גם מספקת אבטחה אמינה ו- multi-tenancy עם היכולת לחלק את מחיצות מערכת ההפעלה להשגת יעילות (subdivide).
בדוח עדכני שכותרתו "היתרונות והמשמעויות של פלטפורמה- כשירות פרטית", שבוצע בחסות רד האט, ציין סטפן הנדריק, סגן נשיא קבוצת פיתוח ופריסת יישומים ב-IDC: "ה- PaaS הפרטית של רד האט עושה עבודה יעילה של הפגת חששות אבטחה, תוך שהיא מאפשרת לארגונים לשמור על צפיפויות יישומים ושיעורי ניצולת גבוהים, יחד עם שיפור פרודוקטיביות מפתחים. מאפיינים אלה מאפשרים ל-OpenShift Enterprise לספק שילוב אופטימלי של אבטחה ויעילות בדיוק בזמן הנכון".
בין התכונות החדשות הכלולות ב-1.2 OpenShift Enterprise:
מפרט תכנון מחסנית (cartridge) חדש לגמרי, להשלמת תשתית המחסנית בתוך OpenShift.
יכולת נוספת ליצור תת-מתחמי SSL וניצולי יתרון ה- web socket עבור תמיכת קישוריות נוספת.
אשש בדאני, מנהל כללי לתחום ענן ו- OpenShift ברד האט, אמר: "עידכונים חדשים אלה ל-OpenShift Enterprise ממשיכים את מגמתנו להציע למפתחים וללקוחות חופש ומגוון בבחירה בענן.
אנו רוצים ליצור את הסביבה הטובה ביותר עבור מפתחים לפריסת יישומיהם, ועידכוני שירות-עצמי של גרסה זאת של OpenShift Enterprise דרך תכנון מחסנית החדש, יאפשרו חופש גדול יותר זה בדרך בה משתמשים בוחרים להריץ את יישומיהם".

תאריך:  24/07/2013   |   עודכן:  24/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל סדן
יהודה בן נחום מצייר בצורה סיזיפית מראות הלקוחים ממקורות מעורבים. חלק מעבודותיו לקוחות ישירות מעיתון העכשווי, מהמאורעות האקטואליים שמקיפים את חיינו, בראשם הסכנות האפוקליפטיות מאימת ההשתלטות המוסלמית על העולם
איתי פלג
חברת Tableau היא יצרנית התוכנה בינה עיסקית - Business Intelligence    תיסחר תחת הסימול: DATA.   שוויה של החברה עומד כיום על כשלושה מיליארד דולר   
יניב כהן
פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס נבחרה לעיצוב מכונית קונספט חדשה של Pininfarina
יניב כהן
בעת הביקור, פגשו החניכים את בכירי המהנדסים, אשר הציגו בפניהם את פעילות החברה בארץ ובעולם, את ההיסטוריה המרתקת של חברת החיפוש הענקית ואף ערכו פאנל של שאלות ותשובות
יניב כהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il