בימים אלה מצטלם במתחם ה-Design Center, מרכז עיצוב הבית המוביל בישראל, קמפיין תדמיתי חדש בכיכובו של אסי עזר. הקמפיין המצליח, בו משמש אסי כפרזנטור וכמשכין שלום בית, ממשיך בגרסה חדשה המשקפת את השינויים שחלו במתחם בשנתיים האחרונות.
להבדיל מהקמפיין הקודם בו ראינו את אותו זוג מבקר במספר חנויות, יכלול הקמפיין החדש 9 סרטונים עם בני זוג שונים המשקפים את החברה הישראלית על כל גווניה – עולים חדשים, צברים, עורכי דין, אדריכלים, אנשי צבא קבע וכדומה.
לדברי ליליאנה אדאדי, מנכ"ל מתחם העיצוב Design Center: "הרעיון המרכזי של הקמפיין נשען על מחקרים שהוכיחו כי זוגות המצויים בתהליך בנייה או שיפוץ בית נדרשים להכרעות והחלטות ונקלעים לחילוקי דעות על סגנון ורקע שונים, המשליכים על הזוגיות. בקמפיין החדש, האופי האינדיבידואלי של כל זוג, הוויכוח שמתעורר בניהם והפתרון שמוצע על-ידי אסי, מוליד אינספור סיטואציות קומיות חדשות ומציג בצורה משעשעת במיוחד את מגוון הפתרונות העצום לעיצוב הבית שיש למתחם להציע".
עוד מוסיפה ליליאנה: "הקמפיין החדש משקף כאמור את השינויים שחלו במתחם. עד לפני 4 שנים יצרנו את הזהות של המתחם ובשנים האחרונות אנו מתמקדים בהנגשה – מתחם עיצוב לכולם, ממתחם יוקרתי למתחם המציע מגוון פתרונות לעיצוב הבית לכל לקוח ולכל בית בישראל. תמהיל החנויות הורחב ושולבו בו חנויות המציעות פתרונות נגישים יותר במגוון רמות מחיר, לקהל לקוחות רחב יותר. כל אחת מן החנויות שבמתחם חושפת מגמת עיצוב אחרת והבידול בניהן הוא מקסימאלי.
מתוך התפישה שעיצוב זה תהליך שאף פעם לא נגמר, הקפדנו ליצור תמהיל חנויות שיתאים גם לקניות גדולות וגם לקניות קטנות, כך שתמיד תהיה לצרכן סיבה לחזור ולבקר במתחם".
הקמפיין בהיקף 2,200,000 מיליון שקלים יעלה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער בתקופת החגים.
קרדיטים
מנהל קריאייטיב ראשי: עפר יער
ראש צוות קריאייטיב: איתן כליף
ארט: שרה לב
מנהלת לקוחות: כרמית אילוז
תקציבאית: ליאת בן שושן
מנהל אסטרטגיה: אסף סידס
מנהלת הפקה: אפרת אקר
מפיקה: סיון לשד
במאי: דרור שאול
חברת הפקה: שושי ואודי