X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אסי עזר חוזר לככב בקמפיין חדש למתחם העיצוב Design Center - הפעם עם 'חברים חדשים'. סך השקעה כולל בקמפיין 2,200,000 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪
אסי עזר בצילומי הקמפיין החדש למתחם הדיזיין סנטר [עדי אורני]

בימים אלה מצטלם במתחם ה-Design Center, מרכז עיצוב הבית המוביל בישראל, קמפיין תדמיתי חדש בכיכובו של אסי עזר. הקמפיין המצליח, בו משמש אסי כפרזנטור וכמשכין שלום בית, ממשיך בגרסה חדשה המשקפת את השינויים שחלו במתחם בשנתיים האחרונות.
להבדיל מהקמפיין הקודם בו ראינו את אותו זוג מבקר במספר חנויות, יכלול הקמפיין החדש 9 סרטונים עם בני זוג שונים המשקפים את החברה הישראלית על כל גווניה – עולים חדשים, צברים, עורכי דין, אדריכלים, אנשי צבא קבע וכדומה.
לדברי ליליאנה אדאדי, מנכ"ל מתחם העיצוב Design Center: "הרעיון המרכזי של הקמפיין נשען על מחקרים שהוכיחו כי זוגות המצויים בתהליך בנייה או שיפוץ בית נדרשים להכרעות והחלטות ונקלעים לחילוקי דעות על סגנון ורקע שונים, המשליכים על הזוגיות. בקמפיין החדש, האופי האינדיבידואלי של כל זוג, הוויכוח שמתעורר בניהם והפתרון שמוצע על-ידי אסי, מוליד אינספור סיטואציות קומיות חדשות ומציג בצורה משעשעת במיוחד את מגוון הפתרונות העצום לעיצוב הבית שיש למתחם להציע".
עוד מוסיפה ליליאנה: "הקמפיין החדש משקף כאמור את השינויים שחלו במתחם. עד לפני 4 שנים יצרנו את הזהות של המתחם ובשנים האחרונות אנו מתמקדים בהנגשה – מתחם עיצוב לכולם, ממתחם יוקרתי למתחם המציע מגוון פתרונות לעיצוב הבית לכל לקוח ולכל בית בישראל. תמהיל החנויות הורחב ושולבו בו חנויות המציעות פתרונות נגישים יותר במגוון רמות מחיר, לקהל לקוחות רחב יותר. כל אחת מן החנויות שבמתחם חושפת מגמת עיצוב אחרת והבידול בניהן הוא מקסימאלי.
מתוך התפישה שעיצוב זה תהליך שאף פעם לא נגמר, הקפדנו ליצור תמהיל חנויות שיתאים גם לקניות גדולות וגם לקניות קטנות, כך שתמיד תהיה לצרכן סיבה לחזור ולבקר במתחם".
הקמפיין בהיקף 2,200,000 מיליון שקלים יעלה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער בתקופת החגים.
קרדיטים
מנהל קריאייטיב ראשי: עפר יער
ראש צוות קריאייטיב: איתן כליף
ארט: שרה לב
מנהלת לקוחות: כרמית אילוז
תקציבאית: ליאת בן שושן
מנהל אסטרטגיה: אסף סידס
מנהלת הפקה: אפרת אקר
מפיקה: סיון לשד
במאי: דרור שאול
חברת הפקה: שושי ואודי

תאריך:  12/08/2013   |   עודכן:  12/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מתחם העיצוב Design Center בקמפיין חדש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדנה דור-און
חולמים ומגשימים בפרויקט ייחודי של כיתת בוגרים בבי'ס מאור של המרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
יניב כהן
ג'ון ברייס מכללת הי-טק נבחרה להעביר את קורסי אבטחת המידע והסייבר בצה"ל ובמשרד הביטחון
עדי וילדר
יניב כהן
מערכות SGI ICE X ו-SGI UV 2000 עוזרות למהנדסי סקודה לקדם תכנוני מכוניות ולשפר בטיחות
אמיר בן ארצי
הטמיעה את BIG-IP Application Delivery Firewall F5 שמשרת כ-80 מיליון משתמשים של ooVoo ברחבי העולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il