X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
השמנה מעלה את הסיכון לסרטן הערמונית לפני ואחרי הניתוח: חדשות טובות לגברים שמנים: ניתוחי ערמונית רובוטיים מצליחים אצל ד"ר דיוויד סמאדי מבית החולים לנוקס היל
▪  ▪  ▪

השמנה וסרטן הערמונית הן שתיים מהמחלות הכי נפוצות בקרב גברים בארה"ב. אצל אחד משישה יאובחן סרטן הערמונית. גבר אחד משלושה שמן. הסיכוי שאצל גברים שמנים יאובחן סרטן הערמונית גבוה יותר, ובנוסף משקל עודף הופך את הטיפול בסרטן הערמונית ואת הדרך להחלמה להרבה יותר קשים.
מנתח ניתוחי הערמונית הרובוטיים בעל השם העולמי ד"ר דיוויד סמאדי מביא חדשות טובות לגברים האלה בדמות אפשרות לניתוח. כמנהל מחלקת אורולוגיה, ראש היחידה לניתוחים רובוטיים בבית החולים לנוקס היל ופרופסור לאורולוגיה בבית הספר לרפואה Hofstra North Shore-LIJ, ד"ר סמאדי הוא אחד מהמומחים המעטים לניתוחי ערמונית רובוטיים בסיכון גבוה שמיומן בטיפול בסיבוכים הנוספים שקיימים בטיפול בסרטן הערמונית אצל גברים שמנים.
ד"ר סמאדי משתמש בשיטת ניתוחים רובוטיים מותאמת, SMART (טכניקה רובוטית מתקדמת שהותאמה ע"י ד"ר סמאדי), ומפגין הצלחה מתמשכת בניתוחים בקרב גברים שמנים. ד"ר סמאדי המאוד מבוקש ביצע בהצלחה יותר מ-5,000 ניתוחי ערמונית רובוטיים. ההליך הזעיר פולשני שלו ומספר הניתוחים הרב נותנים לגברים שמנים את אותם סיכויי התמודדות כמו לגברים עם משקל ממוצע.
"סרטן הערמונית והשמנה הן שתי מחלות שונות", מסביר ד"ר סמאדי. "על הגוף של גבר שמן כבר מוטל נטל, לעיתים קרובות תסמין מטבולי. התוספת של סרטן ערמונית אגרסיבי לתמהיל מאתגרת גם את המטופל וגם את המנתח. באמצעות ניתוחי SMART, אנחנו יכולים להתגבר על רבים מהאתגרים האלה".
  • החוקרים ממשיכים לתעד את הסיכון הגבוה של השמנה וסרטן הערמונית.
  • הסיכון לסרטן הערמונית גדל בעד 57%.
  • ציון גליסון, גודל הערמונית והנפח של הגידול של סרטן הערמונית – כל אלה גדלים.
  • הסיבוכים בניתוח הערמונית מזנקים.
  • יש יותר סיכוי להפרעות בזיקפה ואי שליטה על השתן.
במחקר איטלקי שהתפרסם לאחרונה בכתב העת Renal & Urology News, [קישור], נמצא שלגברים עם השמנה בטנית יש סיכון גבוה יותר לסיבוכים תוך ניתוחיים ועירויי דם הקשורים לנפח גדול יותר של הסרטן ואגרסיביות גבוהה יותר של המחלה.
שני מחקרים רפואיים משנת 2013 מדגישים אף הם את הקשר בין השמנה וסרטן הערמונית:
[קישור]
[קישור]
"הנזק של השמנה הוא הרבה יותר מקו המותניים והוא אחד מגורמי הסיכון המעטים שאפשר למנוע", מדגיש ד"ר סמאדי. "שמירה על משקל בריא יכולה למנוע מספר מחלות ולמטב את כוח הלחימה של הגוף כשהן קיימות".
לניתוחים של ד"ר סמאדי יש היסטוריה מוכחת של הצלחה בשיעורי הריפוי של סרטן הערמונית, אונות מינית אחרי הניתוח ושליטה על השתן אחרי הניתוח. בידיים שלו, גברים שמנים יכולים להשיג תוצאות דומות בניתוחי ערמונית רובוטיים כמו גברים לא שמנים.
ד"ר סמאדי הוא מנהל מחלקת אורולוגיה וראש היחידה לניתוחים רובוטיים בבית החולים לנוקס היל. כאורולוג מומחה ואונקולוג שמתמחה באבחון וטיפול במחלות אורולוגיות, סרטן הכליות, סרטן שלפוחית השתן וסרטן הערמונית, הוא גם מתמחה בטיפולים זעיר פולשניים מתקדמים רבים בסרטן הערמונית, כולל טכניקת הניתוח הרובוטי החדשנית שלו, SMART (טכניקה רובוטית מתקדמת שהותאמה ע"י ד"ר סמאדי). מידע נוסף על ד"ר סמאדי אפשר למצוא באתר שלו [קישור].

תאריך:  14/08/2013   |   עודכן:  14/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השמנה מעלה את הסיכון לסרטן הערמונית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני לובלינר
יוני לובלינר
ערב זמירות ופיוטי סליחות התקיים במכללה האקדמית צפת. באירוע השתתפו פייטנים ונגנים, שהנעימו זמירות ופיוטים לציון ראש חודש אלול
גלעד הראל
בין הפיצ'רים העיקריים; מנוע אנטי וירוס מתקדם לסריקת אפליקציות, מנגנון איתור מכשיר במקרה של אובדן או גניבה. לאפליקציה ממשק ידידותי בעברית והיא תואמת לסמארטפונים ולטאבלטים עם מערכת הפעלה אנדרואיד
מיכל סדן
בתערוכה PHOTOGRAPHY# בגלריית הקוביה מוצגות עבודותיהם של שנים עשר צלמים מבוגרי המחלקה לתקשורת חזותית במכללת האקדמית הדסה, ירושלים. בוגרים אלה מייצגים דור חדש
יניב כהן
היעדר הגנה ארגונית על מכשירים ניידים אישיים מעמיד 34% מהחברות בסכנת פריצה לנתונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il