X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מטריקס ואטיביו הטמיעו מערכת לשיפור הגישה למידע העסקי בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים
▪  ▪  ▪
לוגו מטריקס [יחצ]

לוגו אטיביו  [יחצ]
חברת אטיביו (Attivio), המובילה בפתרונות של גישה אחודה למידע (Unified Information Access), בשיתוף עם חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, המייצגת את פתרונות החברה בישראל, הטמיעו מערכת של אטיביו (Attivio) לשיפור הגישה למידע העסקי בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים - יצרנית המשקאות המובילה בישראל ובעלת הזיכיון של קוקה קולה.
לדברי משה גולדברג מנהל המידע בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים, "יישום פתרון אטיביו ממלא צורך מהותי בחברה למפות את כל הנתונים הרלוונטיים ממגוון רחב של מקורות מידע מבוזרים. המערכת מאפשרת לגשת בקלות לכל הנתונים הרלוונטים. ההטמעה של פלטפורמת אטיביו הינה צעד חשוב ביצירת תרבות ארגונית טובה יותר סביב ניהול מסמכי הקבוצה ונכסי המידע שלה".
לדברי פוני ארביב, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, "הפתרון המוטמע מאפשר לחברה המרכזית למשקאות לאחד ולנתח מידע ארגוני וכך לסייע בקבלת החלטות עסקיות אסטרטגיות".
נחמן גבע, מנכ"ל אטיביו ישראל, מוסיף ואומר כי, "מוצרי אטיביו מאפשרים ללקוחות בארץ ובעולם לקבל מענה מלא לצרכים ואתגרים ארגוניים רבים כגון: Big Data, תמונת לקוח אחודה, חווית משתמש, מחקר, חיפוש ארגוני ועוד. מוצרי החברה מעניקים תמונת מצב מלאה של המידע הארגוני, ומאפשרים קבלת החלטות בזמן אמת והעצמת היתרון התחרותי של הארגון".
אודות אטיביו
אטיביו (Attivio) היא חברה חדשנית המובילה בתחום של גישה אחודה למידע (Unified Information Access). החברה מתמחה בחיבור ואיחוד בין סוגי המידע השונים הנמצאים במערכות הקיימות ובמרחבי המידע, מתוך הארגון ומחוצה לו (כגון רשת האינטרנט ורשתות חברתיות). מוצרי החברה מספקים פתרונות למגוון רחב של לקוחות שעיקרן איסוף, ניתוח, איחוד ואחזור מידע באשר הוא – מובנה ולא מובנה – ממגוון רחב של מקורות, פורמטים ושפות. הפלטפורמה של אטיביו מאפשרת קטלוג, סיווג, וחיפוש של מסמכים, ריכוז ניהול הידע, המלצות תוכן, התראות והפצה של תוכן חדש, ניתוח טקסטים ואיחוד של תוכן מורכב ומגוון על-מנת לתת תמונה מקיפה של המידע למשתמש.
אודות חטיבת מוצרי התוכנה
חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות בתחומן ומספקת שירותי שיווק, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות החברות. החטיבה מספקת פתרונות תוכנה בכל עולמות התוכן של עולם ה-IT, ביניהם: CRM, BI, ניהול מערכות, קוד פתוח, ניהול ידע, ניהול תוכן, אינטגרציה, אבטחת מידע, בדיקות, ניהול הדפסות, שליטה ובקרה ועוד. חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים, הדרכה והטמעה. לחטיבת המוצרים רשת שותפי יישום ואינטגרציה מתמחים, המיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים מגוונים, ולמעלה מ-50 אנשי מקצוע ומומחים טכנולוגיים המספקים תמיכה, ייעוץ וליווי סביב המוצרים, לחטיבה helpdesk הנותן שירותים 24X7 . לחטיבה מומחיות בקידום, מכירה ותמיכה של מוצרי תוכנה מורכבים בשוק הישראלי ומומחיות ייחודית בתחום ה- OEM.
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-6,500 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ, ,Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה, ופתרונות חומרה מובילים.
הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרויקט IT מקצה לקצה, שירותים על-פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.
עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, ביטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיIT ע"פ סקר BDI.
מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2012 הגיע ל-2 מיליארד שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל, STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה השביעית ו IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה הרביעית ברציפות.

תאריך:  15/09/2013   |   עודכן:  15/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
עדי וילדר
שלמור תקשורת
חברת הצורפים בשיתוף פעולה ייחודי עם האדריכל הידוע אלכס מייטליס    הקולקציה, שבפיתוחה הושקעו כ-2 מיליון ש"ח, תוצג לראשונה בתערוכת העיצוב בלונדון
שלמור תקשורת
מציעה מגוון גדול של גופי תאורה שונים, כולל תאורה חסכונית (לד) ותשיק לראשונה קטלוג תאורה במסגרת 'ריהוטים 2014'
שלמור תקשורת
רשת "כרמל שטיחים ופרקט" ממשיכה במבצע המסורתי לרגל החלפת הקולקציות ויוצאת במבצע ענק במהלך חול המועד סוכות: 50% הנחה על כל השטיחים!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il