X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מגלה חתולים נייד, תפעול מחשבים מוחי, מכשיר להקצפת חומוס והליקופטר לחלוקת פרחים: 180 מהמפתחים והיזמים הטכנולוגים המובילים בישראל יתכנסו בסוף השבוע הבא, ל-GeekCon 2013, שייערך ליד הים בקיסריה, לאולטרה מרתון של יצירה בתחומי התוכנה, רובוטיקה, טכנולוגיה, אינטרנט, מכניקה ומדע
▪  ▪  ▪
הזמנה לאירוע [יח"צ]

תחת הסיסמה "אין פרויקט = אין כניסה", יתכנסו 180 מהגיקים הטכנולוגיים, היזמים, היוצרים, והמעצבים המובילים בארץ, בשדות ים, בסוף השבוע הבא (3-5 באוקטובר 2013), לקחת חלק ב-GeekCon 2013 - אולטרה מרתון של 52 שעות רצופות במסגרתו יבנו - בזמן אמת - פרויקטים חדשניים ויצירתיים בתחומי התוכנה, רובוטיקה, טכנולוגיה, אינטרנט, מכניקה, ומדע. השנה יורחבו שני מסלולי פרויקט חדשים: הדפסה תלת מימדית ו"האקינג של כל דבר". האירוע יגיע לשיאו ביום שבת (5 באוקטובר) אחר-הצהריים, כשהמשתתפים יציגו את הפרויקטים המוגמרים בפני חבריהם להתכנסות ומוזמנים נבחרים חיצוניים.
פלטפורמת GeekCon, הנערך זו השנה התשיעית, מאתגרת את המשתתפים להתמודדות עם שלל סוגיות טכנולוגיות ולבנות יצירות חדשניות - ועובדות - בזמן קצר. פרויקט טיפוסי יכול להיות כל דבר המדגים חדשנות ויצירתיות עם רכיבים טכנולוגיים. דוגמאות לפרויקטים שנעשו בעבר, כוללות היגוי רכב בעזרת גלי מוח, נדנדה צוחקת, משתנה חברתית, טנק עגבניות, מוזג אוטומטי (לשמירה על שכרות קבועה), סימולטור "סופרמן", מנגל ממוחשב (מחלקי מחשב משומשים), וסימולטור לגלישת קייט. הפלטפורמה תרמה עד היום, במהלך תשע שנות פעילותה, ליצירתן של מספר חברות סטארט-אפ ישראליות, ולפעילות עסקית של מעל 160 מיליון דולר.
דוגמאות לפרויקטים שצפויים להיבנות השנה:
תפעול מחשבים מוחי, מכשיר התראה להכפלת נפח בצק, הליקופטר לחלוקת פרחים, פוליטיקאי אוטומטי, "גרפס כפול" (תוצר של חוויית טיסה במסוק על-ידי קסדה סטריאוסקופית), מכשיר הכתבה מוחי (כתיבה אוטומטית מהמוח של מצב הרוח), שלד מכני, מגלה חתולים וכלבים נייד, מכשיר להקצפת חומוס, מכשיר נגינה תת-ימי.
רשימת הפרויקטים המלאה נמצאת כאן: [קישור]
GeekCon הוקם בהשראת מפגשי חדשנות מפורסמים כגון כינרנט, Burning Man ו-FooCamp.
הפלטפורמה, המונחה על-ידי המתווה "האקינג לסגנון החיים הדיגיטלי", החלה את פעילותה לפני 9 שנים. GeekCon היא פעילות ללא מטרות רווח, המוקדשת לקידום יצירתיות וחדשנות "מחוץ לקופסה" בדגש של עשייה. ההתכנסות השנתית, המכונה לעתים קרובות "קייטנה לגיקים", מושכת מסה קריטית של יזמים, גיקים וטכנולוגים מהמובילים בארץ.
ההשתתפות ב-GeekCon היא בהזמנה בלבד.
נותנות החסות של GeekCon 2013 כוללות מספר חברות עולמיות מובילות, בהן ג'נרל מוטורס, מיקרוסופט, אינטל, יאהו!, אוטודסק, גוגל ואמדוקס. נותנות החסות שולחות משתתפים/ות אשר יטלו חלק ב-GeekCon וכן ציוד לפרויקטים שונים.
GeekCon מופעלת על-ידי צוות מתנדבים, מרביתם יזמים סדרתיים, הכוללים את אילן גרייצר, אדן שוחט, גילי צגלה, נמרוד להבי, רועי מן, שחר זריהין, ענבר רז, איל הרשקו, יורם אבידן ואחרים.
סרטון יוטיוב: [קישור]

תאריך:  23/09/2013   |   עודכן:  23/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
GeekCon 2013 - לקראת כנס הגיקים השנתי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
סורק פוטו חדש של ענקית ההדמיה מאפשר מהיום תיקון אוטומטי של סרטי צילום ישנים וסריקת תמונות ישירות לאתרי המדיה החברתית ולשירותי אחסון בענן
זהר נוי
המובילה בנתונים מקוונים eXelate תארח את כנס פסגת Big Data eXposed ב-30 בספטמבר בתל אביב - הפסגה תאפשר מבט בלעדי מאחורי הקלעים על הדור הבא של הזנקים ישראלים שמשתמשים בחידושים בתחום הביג דאטה כדי להשפיע על השיווק
זהר נוי
SOCAR AURORA Fujairah Terminal מודיעה על התחלת הפעילות של שלב 2
איתי פלג
במפעל סולבר באשדוד; החברה ציפתה מערכת בטון שבתוכה מיכל סודה קאוסטית
זהר נוי
MIMIX DR הופך את ההתאוששות מאסון המבוססת על ענן לקלה ובמסגרת האפשרויות הכספיות עבור עסקים קטנים ובינוניים שמפעילים מערכות IBM i
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il