X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
דוח האיומים החצי שנתי חושף, הפצת טרויאנים באמצעות ה-LinkedIn - האיום הגדול ביותר בין ינואר לאוגוסט
▪  ▪  ▪
איום המופץ באמצעות האימייל [צילום מסך]

הפצת איומים מסוג סוס טרויאני באמצעות הרשת החברתית-עסקית LinkedIn הוא האיום הרציני ביותר עבור משתמשי הקצה במגזר העסקים הקטנים עד בינוניים (SMB) בחצי הראשון של 2013. כך עולה מהדוח החצי שנתי שפרסמה חברת ESET בשבוע שעבר. הדוח מתבסס על תוצאות המערכת לניטור איומים של ESET המבוססת על טכנולוגית הענן ונקראת ThreatSense.NET.
הדוח מראה שבין החודשים ינואר לאוגוסט השנה, איום האינטרנט הגדול ביותר עבור משתמשי הקצה במגזר ה SMB היה סוסים טרויאניים המשמשים לגניבת מידע מהמחשב. בין ההונאות השונות להפצת הטרויאנים בלטה במיוחד ההונאה שכוונה נגד משתמשי LinkedIn ובמיוחד תוך ניצול פלטפורמת חיפוש העבודה שלLinkedIn או לחלופין הפלטפורמה של הרשת למעסיקים המחפשים עובדים.
עוד חושף הדוח שדרך הפעולה העיקרית בה התוקפים הוציאו אל הפועל את ההונאה היא על-ידי שימוש בטכניקות שונות של הנדסה חברתית כמו הודעות אימייל המתחזות להתראות והודעות שונות מ LinkedIn, דפי אינטרנט המתחזים לדף הכניסה לרשת כדי לגנוב את שם המשתמש והסיסמה של המשתמש ועוד.
"הדוח מדגיש את הצורך עבור עסקים להיות מוכנים לאיומים לא מוכרים וליצור מודעות גבוהה יותר בקרב העובדים לנושא האבטחה" אומר רונן מואס, מנכ"ל ESET ישראל. "למרות שהעסקים במגזר ה SMB לא מגנים על עצמם כמו עסקים בסדר גודל של חברות אנטרפרייז, הם עדיין יכולים להגן על עצמם באמצעות התוכנות המתאימות ומדיניות אבטחת מידע מתאימה" מוסיף מואס.

חברת ESET הינה ספקית בינלאומית של תוכנת האנטי וירוס NOD32 וחבילת האבטחה ESET Smart Security לארגונים בגדלים שונים וצרכנים פרטיים. החברה מיוצגת ברחבי העולם כולו ביותר מ-180 מדינות וסניפיה המרכזיים ממוקמים היום באנגליה, ארגנטינה, סלובקיה וכמובן ארצות הברית.
תאריך:  30/09/2013   |   עודכן:  30/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמור תקשורת
לראשונה במתחם העיצוב Design Center - חנות תאורה Lightlee מבית חברת 'פתרונות תאורה בע"מ'
אמיר בן ארצי
קרל טריבס, סמנכ"ל טכנולוגיה ב-F5: "הרכישה תומכת בחזון של F5 ובמחויבות שלנו לספק ללקוחותינו גישה בטוחה למידע ותוכנות מכל מיקום ומכל מכשיר"
שי מרון
מגלה חתולים נייד, תפעול מחשבים מוחי, מכשיר להקצפת חומוס והליקופטר לחלוקת פרחים: 180 מהמפתחים והיזמים הטכנולוגים המובילים בישראל יתכנסו בסוף השבוע הבא, ל-GeekCon 2013, שייערך ליד הים בקיסריה, לאולטרה מרתון של יצירה בתחומי התוכנה, רובוטיקה, טכנולוגיה, אינטרנט, מכניקה ומדע
שי מרון
סורק פוטו חדש של ענקית ההדמיה מאפשר מהיום תיקון אוטומטי של סרטי צילום ישנים וסריקת תמונות ישירות לאתרי המדיה החברתית ולשירותי אחסון בענן
זהר נוי
המובילה בנתונים מקוונים eXelate תארח את כנס פסגת Big Data eXposed ב-30 בספטמבר בתל אביב - הפסגה תאפשר מבט בלעדי מאחורי הקלעים על הדור הבא של הזנקים ישראלים שמשתמשים בחידושים בתחום הביג דאטה כדי להשפיע על השיווק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il