X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
SAP הכריזה על פתרון המפשט את אימוץ SAP HANA
▪  ▪  ▪

SAP הכריזה על פתרון חדש המפשט ומאיץ את האימוץ של פלטפורמת SAP HANA על-ידי לקוחות המפעילים את SAP Business Suite. הגירה מהירה של בסיס הנתונים אל פלטפורמת ה- HANA, מאפשרת למנהלי המחשוב להחליף בקלות גדולה יותר את בסיסי הנתונים היחסיים המסורתיים שלהם עם HANA עתירת הביצועים.
הפתרון החדש כולל אוטומציה של תהליך ההגירה דרך סדרה של תוכנות מוגדרות מראש, שירותי הטמעה, תוכן עם סטנדרטיזציה וחיזוק משתמשי הקצה. ההגירה המהירה של בסיס הנתונים מ-Business Suite ל-HANA זמין עבור כל הלקוחות והשותפים. חטיבת הייעוץ של SAP מציעה מחיר אחיד והטמעה מקיפה המסייעים להפחית את הסיכון לעיכובים, זמני השבתה, עלויות מעקפים, הפרות אבטחת מידע ואתגרי אינטגרציה.
הגירת בסיסי נתונים הטרידה מומחי IT מאז ומתמיד, בייחוד בכל הנוגע לטיפול במערכות ותיקות המבצעות פעולות שוטפות. הגירה קשה יכולה להציב את הפעילות העסקית בסיכון, להגביר עלויות ולפגוע בתפוקה. ההגירה המהירה של בסיס הנתונים מציב את SAP HANA במרחק נגיעה עבור לקוחות SAP.
פתרון הפעלה מהירה של SAP מאפשר ללקוחות, אשר מפעילים SAP Business Suite לבצע מעבר פשוט יותר לפלטפורמת SAP HANA. אחרי ההגירה, לקוחות יכולים ליהנות מערך עסקי גדול יותר, עלויות IT מופחתות, וחוויית משתמש טובה יותר בזכות פלטפורמת SAP HANA: האינטראקציה העסקית הופכת לחכמה יותר עם ניתוח ותחקור בזמן אמת, תהליכים עסקיים רצים מהר יותר, והאופק התפעולי של ה- IT הופך לפשוט בהרבה.
הפרויקט מתחיל עם ניתוח של בסיס הנתונים והגרסה של SAP Business Suite הנמצאים כרגע בשימוש. הוא כולל את ההתקנה ועידכון של פלטפורמת SAP HANA ופלטפורמת SAP NetWeaver לגרסה העדכנית ביותר. וכן, עידכון של ERP 6.0 ו- SAP CRM 7.0, ו- חבילת השיפורים מס. 3 של סאפ עבור SAP CRM 7.0. גרסאות קודמות של חבילת SAP יכולות גם הן להיות מטופלות באמצעות שירות שדרוג נוסף.
ההגירה של בסיס הנתונים מבוצעת על-ידי ייצוא מבסיס הנתונים הותיק וייבוא אל פלטפורמת HANA. לקוחות ירוויחו מהיצע מקצה לקצה המאפשר הגירה ללא הטמעה מחדש, כולל מעבר חלק תוך שימוש בתהליכים קיימים.
"SAP מספקת חבילת הגירה אמינה ובדוקה, אשר מוציאה מהמשוואה ספקות וחוסר וודאות", אמר ברנד וולז, סגן נשיא פתרונות וידע ב-SAP. "על-ידי הסרת מכשולים אלה, אנו הופכים לקלה עבור לקוחות SAP Business Suite את האפשרות להטעין את הפעילות העסקית עם העוצמה של ניהול נתונים בתוך הזיכרון – בין אם ההפעלה נעשית בארגון או דרך שירות הענן הארגוני של SAP HANA".
אודות פעילותה של SAP בישראל
SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשיה במשק: המגזר הציבורי, ביטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשיה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

תאריך:  01/10/2013   |   עודכן:  01/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
סטוקטון הישראלית מועמדת ל"אוסקר" של תעשיית הגנת הצומח העולמית על המוצר הירוק שפיתחה
יניב כהן
"כלכלן פרקטי" חתמה על הסכם עם מכון מגיד של האוניברסיטה העברית להכשרה מעשית של בוגרי כלכלה, מנהל עסקים וראיית חשבון
יניב כהן
לנדא חושפת איכות דפוס משופרת ועיצוב משודרג למכונות הדפוס
שי מרון
MiNID של רד, ממשק רשת זעיר ליישום שירותי Carrier Ethernet, בין המועמדים הסופיים בקטגוריית החידוש הטכנולוגי הטוב ביותר ל-2013
גלעד הראל
דוח האיומים החצי שנתי חושף, הפצת טרויאנים באמצעות ה-LinkedIn - האיום הגדול ביותר בין ינואר לאוגוסט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il