X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Quixey מבטיחה מימון של 50 מיליון דולר בהובלת Alibaba Group Alibaba Group ו-GGV Capital מצטרפות כמשקיעות חדשות. כל המשקיעות הקיימות Atlantic Bridge, Innovation Endeavors, TransLink Capital, US Venture Partners ו-WI Harper משתתפות
▪  ▪  ▪

Quixey, מנוע החיפוש לאפליקציות, גייסה 50 מיליון דולר בסבב סדרה C שהובילה Alibaba Group. GGV Capital הצטרפה לסבב יחד עם המשקיעות הקיימות Innovation Endeavors, TransLink Capital ו-US Venture Partners בארה"ב וגם Atlantic Bridge בלונדון ודבלין ו-WI Harper בבייג'ין. החברה גייסה עד היום 74.2 מיליון דולר.
"בשנה הבאה, ל-95% מאוכלוסיית העולם תהיה גישה לסלולר, ועד 2016 אנשים ישתמשו במיליארד וחצי מכשירי סמארטפון. Quixey נמצאת במוקד של העולם החדש והאמיץ הזה, וההשקעה הזאת תבטיח שנמשיך להתרחב גלובלית", אמר תומר כגן, יו"ר ומייסד שותף של Quixey. "האפליקציות השתנו מחידוש לגורם חשוב בהחלטות קנייה אצל הצרכנים ורק התחלנו לגלות את מה שהן יכולות לעשות".
הייעוד של Alibaba Group הוא להקל על עשיית עסקים בכל מקום. מאז הקמתה היא פיתחה עסקים מובילים במסחר אלקטרוני לצרכנים, תשלומים מקוונים, זירות מסחר מעסק לעסק ומחשוב ענן, ומגיעה למשתמשי אינטרנט ביותר מ-240 מדינות ואזורים.
"חדשנות נמצאת במרכז התרבות של Alibaba, כך שתמיכה ביזמים שמפתחים טכנולוגיה שחושבת קדימה זה מה שאנחנו אוהבים לעשות", אמר ג'ו צאי, סגן יו"ר ביצועי ב-Alibaba. "ל-Quixey יש חזון נהדר לעתיד וצוות מצוין לממש אותו".
"הצרכנים מאמצים מכשירי ואפליקציות סמארטפון בסביבות של אנדרואיד ו-iOS וזה משנה את המשחק על בסיס גלובלי", אמר ג'ף ריצ'רדס, שותף ב-GGV Capital. "לצוות של Quixey יש חזון מדהים לגבי התפקיד שהחיפוש ימלא בסביבה הסלולרית, ואנחנו שמחים להיות חלק מחברה כל כך דינמית".
הכסף הנוסף ישמש להמשיך בפיתוח של טכנולוגיית Functional Search™ מובילת השוק של Quixey, שמאפשרת למשתמשים למצוא אפליקציות על-ידי תיאור של מה שהם רוצים לעשות, וישמש גם להעמקת קבוצת העובדים הכשרוניים של Quixey.
"בניית מוצרים ששמים את המשתמש במרכז היא המהות של Quixey. אנחנו נהיה נקודת ההתחלה של כל מכשיר נייד", אמר גורו גווארפן, סגן נשיא ביצועי, מוצרים ושיווק ב-Quixey. "אנחנו נותנים למשתמשים דרך יותר טבעית לחפש את הדברים שמקלים על חייהם. זאת הליבה של טכנולוגיית Functional Search™ והליבה של החברה".
אודות Quixey
Quixey הוא מנוע החיפוש לאפליקציות - חיפוש אפליקציות סלולר, מחשבים נייחים, אינטרנט ודפדפן. Quixey המציאה סוג חדש של חיפוש, Functional Search™, שמאפשר למשתמשים למצוא אפליקציות על-ידי תיאור של מה שהם רוצים לעשות. Quixey משתפת פעולה עם חנויות אפליקציה חשובות, מנועי חיפוש, יצרנים, חברות תקשורת ופלטפורמות אינטרנט כדי להפעיל חיפוש אפליקציות באופן גלובלי. היא מספקת גם אפליקציות ממומנות, המאפשרות לאפליקציות להתמקד במשתמשים בנקודת הגילוי. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.quixey.com.
אלכס הנטר
650.218.8153
quixey@bulleitgroup.com

תאריך:  04/10/2013   |   עודכן:  04/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
Quixey מבטיחה מימון של 50 מיליון דולר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
אורג'נסיס שוכרת את Liolios Group להובלת תוכנית חדשה לקשרי משקיעים
יניב כהן
מעצימה את יכולות החיזוי האנליטי וההתמודדות עם ביג דאטה
יניב כהן
מטריקס חתמה על הסכם לייצוג חברת BWise בישראל
דרור אלון
סוכנות השיווק האינטרנטית OmniPresent השיקה קמפיין שיווקי לקידום סרטון הפרומו של הספר "הכדור השמיני" מאת דן רדלר, שהניב עשרות אלפי צפיות אמיתיות. זאת במסגרת שיטה חדשנית לשיווק אתרים בגוגל, היוצרת עבור עסקים נוכחות אינטרנטית משמעותית
שחר וייסמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il