X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
התוכנית מקנה לסטודנטים ומרצים מיומנויות לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומבוקשות ופותחת נתיב להסמכה ותעסוקה עבור הסטודנטים
▪  ▪  ▪
בתמונה מימין: אן רוזנברג, מנהלת תכנית University Alliances ב- SAP העולמית ומור סגמון, מנהל קשרי אקדמיה במעבדות SAP ישראל  [יחצ]

חברת SAP, המובילה העולמית בתחום היישומים הארגוניים, מהדקת את קשריה עם האקדמיה בישראל ומשיקה תוכנית חדשנית: SAP University Alliances – מגוון ערוצי למידה, תרגול, הסמכה ופעילויות סטודנטים באופן אישי בקמפוס ובאופן מקוון, המקנים לסטודנטים ומרצים כלים ומיומנויות לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות ואפשרות להכיר כיצד פתרונות SAP תומכים בעסקים.
אן רוזנברג, מנהלת תוכנית University Alliances ב-SAP הגיעה במיוחד לישראל לאירוע השקת התוכנית בהשתתפות עשרות מרצים מאוניברסיטאות ומכללות בישראל.
מטרתה של תוכנית University Alliances ב-SAP היא להגדיל את הזמינות של מומחים מיומנים ושל טכנולוגיה מתקדמת ועל-ידי כך לסייע לצעירים להשתלב בעבודה. התוכנית מסייעת להגדיר, להכשיר ולגייס מומחי טכנולוגיה מוכשרים על-ידי לימוד טכנולוגיות מתקדמות המשמשות ארגונים כיום במגוון ערוצי למידה.
התוכנית פועלת ביותר מ-1,400 מוסדות אקדמיים ברחבי העולם ובהשתתפות 17,000 מרצים. הקורסים, המבוססים על התוכניות האקדמיות של SAP , מועברים בכיתות ובשיטת e-Learning ומותאמים לפקולטות שונות ולתוכניות לימוד שונות. בתוכנית University Alliances משתתפים כיום כמיליון סטודנטים ברחבי העולם.
במסגרת SAP University Alliances יכולים הסטודנטים לפתח קריירה ייחודית ולקבל הסמכות SAP בזמן לימודי התואר. תוכנית הלימודים המוצעת פותחה בתיאום מלא עם הנהלת SAP העולמית ומתמקדת ביישומים ארגוניים וטכנולוגיה חדשנית. היא כוללת בין היתר את תחום המובייל, הענן ו-HANA . פלטפורמת SAP HANA, שחלקים ממנה מפותחים במעבדת הפיתוח של SAP בישראל ומהווה מרכיב מפתח בתוכנית האקדמית של SAP, היא מנוע מיחשוב In-Memory, המאפשר לעבד כמויות אדירות של נתונים בזמן אמת בכדי לספק תוצאות מיידיות של ניתוחים אנליטיים.
"תוכנית SAP University Alliance נועדה לעצב את העתיד של החינוך האקדמי בעולם ולחשוב על הכשרת הדור הבא של מומחי הטכנולוגיה", אמרה אן רוזנברג באירוע ההשקה בישראל. "התוכנית הזו היא ההזדמנות עבור סטודנטים להכיר טכנולוגיות חדשניות להשתלב באקוסיסטם של SAP - השותפים של SAP, SAP עצמה וכמובן בקרב מאות אלפי הלקוחות של החברה. אחת המטרות האסטרטגיות של החברה היא להזרים דם חדש וצעיר לקהילת המפתחים של SAP, שיביא עמו חשיבה חדשנית ומהפכנית.
רוזנברג הוסיפה: "אני מלמדת 6 שנים באקדמיה ושיטת הלימוד השתנתה כי הסטודנטים השתנו. הם לא רוצים שקפים כמו פעם, הם רוצים Engagement – יותר מעורבות, יותר שיתוף כי הם רגילים לשיתוף ומעורבות. לכן צריך להעביר את החומר בצורה שונה ואנו ב-SAP מתאימים עצמנו לדור החדש של הסטודנטים".
לדברי מיקי שטיינר, מנכ"ל מעבדות SAP ישראל, "תוכנית SAP University Alliances נועדה להכשיר את הכישרונות של המחר הן בעולם והן בישראל בטכנולוגיות מידע חדשות וכן לסלול לסטודנטים את הנתיב לעבודה רבת אתגר ועניין בתחומים מבוקשים עם תגמול גבוה בצידה. אנו מתכוונים להביא את הבשורה של התוכנית הזו לאוניברסיטאות והמכללות בישראל על-מנת שיכירו ויעבדו עם פלטפורמת HANA וטכנולוגיות מתקדמות נוספות מבית SAP".
לדברי מור סגמון, מנהל קשרי אקדמיה במעבדות SAP ישראל, "עם השקת התוכנית בישראל יכולים הסטודנטים להיחשף לידע רב על יישומים וטכנולוגיות מתקדמים, להשתמש בזמן לימודיהם במערכות שהכשירו מאות אלפי סטודנטים ברחבי העולם, להתנסות ולהכיר את מערכות המידע המתקדמות ביותר הקיימות בארגונים מובילים בעולם ובאופן נרחב מאד גם בישראל. בנוסף לכך, הסטודנטים מישראל יכולים להשתלב ב'קהילה' אדירה של סטודנטים כמוהם, על-מנת לחלוק בידע, רעיונות ודעות אודות מערכות עסקיות, מובייל, ענן, בינה עסקית, עיבוד נתונים בזמן אמת ועוד".
סגמון הוסיף: "בנוסף לאפשרויות הלמידה המגוונות, אנו מאפשרים למומחים העובדים במעבדות SAP בישראל להתארח באוניברסיטאות כמרצים אורחים במגוון נושאים ולהעמיק את הפעילויות עם הסטודנטים והסגל באופן אישי".

מרכז הפיתוח SAP Labs ישראל, שהוא חלק ממערך הפיתוח הבינלאומי של SAP, משמש כאחד מארבעת מרכזי הפיתוח האסטרטגיים של SAP ברחבי העולם. המעבדה, הממוקמת ברעננה ובכרמיאל, מעסיקה כ-750 עובדים.
תאריך:  15/10/2013   |   עודכן:  15/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
ווינד ריבר, ספקית מובילה בעולם בפיתוח תוכנות למערכות משובצות מחשב ומערכות ניידות, השיקה את Software Wind River Open Network לפיתוח הדור הבא של נתבים למרכזי נתונים. Software Open Network היא פלטפורמה המספקת סביבת פיתוח שלמה ופתוחה המשמשת לפיתוח נתבים עבור רשתות ותשתיות מוגדרות תוכנה
שי מרון
בית ספר "אורט מעלות", הממוקם בגליל המערבי, בעיר מעלות, נבחר על-ידי ענקית זכרונות הפלאש, חברת סאנדיסק, לשמש כ"שותף הקהילתי" של החברה בישראל. בית הספר משתייך לרשת אורט ישראל – רשת החינוך הטכנולוגית-מדעית הגדולה בישראל
יניב כהן
מעבדת קספרסקי חושפת את "Icefog": קמפיין ריגול חדש המופעל על-ידי שכירי חרב
עדי דקל קורן
עדנה דור-און
הופעתו (בהתנדבות) ריגשה את תלמידי בי"ס מאור המאושפזים במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il