X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מותג המבורגרים אמריקני מושך משקיעים רעבים לעסקות ב-28 מדינות: Jake's Wayback Burgers מודיע על תוכניות אגרסיביות למזרח התיכון וצפון אפריקה
▪  ▪  ▪

Jake's Wayback Burgers, המוכר כאחד המותגים האגרסיביים והשאפתניים ביותר בארצות הברית, איחד כוחות עם המומחית הבינלאומית לפיתוח זכיינות, Topaz MENA LLC, כדי להתחיל ביוזמה הבינלאומית האחרונה שלו כשהמותג מחפש זכיינים שיפעילו מסעדות רבות בבעלותם ב-28 מדינות באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה (MENA).
תמונה שמלווה את ההודעה הזאת זמינה בכתובת [קישור]
מותג המזון המהיר, עם מוניטין בהגשת המבורגרים טריים, גדולים ועסיסיים שמוכנים במקום ומילקשייקים אמיתיים, עבר דרך ארוכה מאז שהוביל פעילות זכיינות כלל ארצית ב-2009. כשהרעיון של המבורגרים ממשיך לשגשג, Jake's Wayback Burgers מבדל את עצמו בהוקרת המבורגרים איכותיים יחד עם אווירה ידידותית למשפחות שבה המבורגרים מוגשים כפי שנהגו להגיש אותם. באמצעות המיצוב האסטרטגי שלו עם Topaz MENA, המותג בטוח בתוכניות הצמיחה שלו בשווקים בינלאומיים.
האנשים של Topaz MENA, אנשי העסקים הוותיקים עומאר בבקר, יו"ר, עבדולרחמן עלידן, סגן יו"ר, ויאסר איברהם, מנכ"ל, הם שאפתנים, נלהבים ושותפים נאמנים שיש להם את הלהט, היכולות והדחף להרחיב את רעיון ההמבורגרים האמריקני המצליח הזה באזור MENA. לשלישיה יש ביחד ניסיון של יותר משישה עשורים בפיתוח מותגים איקוניים כמו סינבון ו-Seattle's Best Coffee, פיצה האט וברגר קינג, והם משמשים כדירקטורים בחברות בעלות מוניטין רב כולל אך לא רק מוסדות פיננסיים, חברות ביטוח, עסקי רשתות קמעונאיות, חברות בנייה וקבלנות ופרויקטי פיתוח נדל"ן ברחבי העולם. המובילות שלהם, מוסר העבודה והיסטוריית ההישגים בפיתוח עסקי, ניהול שותפים, הובלת פעילויות וקשרי לקוחות ממצבים אותם כמומחים בענף.
Jake's Wayback Burgers הוצג לראשונה ביוני 2010 בפני עלידן על-ידי ינדי כיאט, המנהל הכללי של The Franchizery, חברת ייעוץ בתחום הזכיינות מאיחוד האמירויות. The Franchizery מחויבת לעזור ל-Topaz MENA במציאת השותפים המתאימים במזרח התיכון וצפון אפריקה, אחד השווקים שצומחים הכי מהר בעולם כיום.
"הקדשנו זמן רב ליצירת רשימות, צמצום רשימות והערכה של עשרות מותגים באמצעות תערוכות, יועצים וישירות, אבל מצאנו ש-Jake's Wayback Burgers הוא האטרקטיבי ביותר", אמר עלידן, סגן היו"ר של Topaz MENA. "אנחנו מאמינים בהיסטוריה המאוד מושרשת של המותג ובגלל הגמישות שלו, העלויות האופטימליות, האיכות והטווח של התפריט, אנחנו בטוחים שהוא יהפוך במהירות למותג מוביל באזור MENA".
אחרי ש-Jake's Wayback Burgers עניין אותה, Topaz MENA גייסה את המומחה המנוסה לזכיינות איברהים, שמוכר בעיקר בזכות ההצלחה המדהימה שלו בפיתוח ביצועים תפעוליים ליותר מ-270 מסעדות של ברגר קינג באזור MENA. כמנכ"ל, איברהים אחראי לכל ההיבטים של הפעילות של נותן הזיכיון וזכייני המשנה.
"הזכיינים הבינלאומיים שלנו מקבלים את כל הכלים שהם צריכים גם באמצעות תמיכה מקומית מ-Topaz MENAs, שממוקמת באופן מרכזי בריאד, ערב הסעודית, ובדובאי, איחוד האמירויות, מיקומים אסטרטגיים לעסקים בינ"ל, וגם באמצעות תמיכה בינ"ל מהמטה הראשי של Jake's Wayback Burger בצ'שייר, קונטיקט", אמר איברהים, מנכ"ל Topaz MENA. "האנשים של Jake's Wayback Burgers הם מקצועיים, דבקים במטרה ותומכים, תוך התמקדות באיכות ומצוינות בכל מה שהם עושים".
ל-Jake's Wayback Burgers יש כיום נוכחות ב-22 מדינות בארה"ב ויותר מ-70 מסעדות, עם תוכנית לשלש את מספר המסעדות הנמכרות עד סוף 2013. מותג ההמבורגרים העממיים המהירים ראה ארבע שנים רצופות של גידול במכירות בכל המערכת וצפה שהגידול הזה יימשך וישוכפל באזור MENA בגלל הביקוש העקבי לשירות שלו.
"אנחנו שמחים לעבוד עם מותג מצליח כל כך שצמח באופן מדהים תוך ארבע שנים בלבד, ונחושים להביא אותו באמצעות Topaz MENA בהתרחבותו בזירה הבינ"ל", אמר עומאר בבקר, יו"ר Topaz MENA. "אזור המזרח התיכון וצפון אפריקה מציע לעסקים גישה לשווקים מבטיחים שמשתלמים מבחינת כמותית עם כוח קנייה חזק, רצון גדל לאכול מחוץ לבית ושוק של צרכנים צעירים".
למידע נוסף על זכיינות ועל Jake's Wayback Burgers, בקרו באתר [קישור]
אודות Jake's Wayback Burgers
Jake's Wayback Burgers, שהוקמה ב-1991 בניוארק, דלאוור, היא רשת של מסעדות מזון מהיר עממי בעלת מוניטין בהמבורגרים טריים ומילקשייקים סמיכים שמוכנים במקום. הרעיון של Jake's Wayback Burgers הוא להגיש המבורגרים טעימים וטריים ומילקשייקים שמוכנים במקום, באווירה שמחזירה למקומות וזמנים פשוטים יותר -- זמנים בהם הייתה משמעות ל"שירות לקוחות", וכולם חשו את החום של הקהילה. ל-Jake's Wayback Burgers יש יותר מ-70 מסעדות בארה"ב ובעולם.
ליצירת קשר: אשת קשר למדיה: Kelly McNamara, Fishman PR
+1 847-945-1300 x 231, KMcNamara@fishmanpr.com

תאריך:  15/10/2013   |   עודכן:  15/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 לקוחות /  "
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מותג המבורגרים אמריקני מושך משקיעים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
התוכנית מקנה לסטודנטים ומרצים מיומנויות לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומבוקשות ופותחת נתיב להסמכה ותעסוקה עבור הסטודנטים
יניב כהן
ווינד ריבר, ספקית מובילה בעולם בפיתוח תוכנות למערכות משובצות מחשב ומערכות ניידות, השיקה את Software Wind River Open Network לפיתוח הדור הבא של נתבים למרכזי נתונים. Software Open Network היא פלטפורמה המספקת סביבת פיתוח שלמה ופתוחה המשמשת לפיתוח נתבים עבור רשתות ותשתיות מוגדרות תוכנה
שי מרון
בית ספר "אורט מעלות", הממוקם בגליל המערבי, בעיר מעלות, נבחר על-ידי ענקית זכרונות הפלאש, חברת סאנדיסק, לשמש כ"שותף הקהילתי" של החברה בישראל. בית הספר משתייך לרשת אורט ישראל – רשת החינוך הטכנולוגית-מדעית הגדולה בישראל
יניב כהן
מעבדת קספרסקי חושפת את "Icefog": קמפיין ריגול חדש המופעל על-ידי שכירי חרב
עדי דקל קורן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il