X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
CA Technologies מחוללת מהפכה בשוק ניהול המיחשוב: משיקה את CA Nimsoft Monitor Snap פתרון קל ליישום, שמוצע להורדה בחינם, מסייע ללקוחות לנהל את משאבי המחשוב הקריטיים
▪  ▪  ▪

במהלך שעתיד לחולל מהפכה בשוק העולמי של ניהול המיחשוב בארגונים מתפתחים, - שוק שצומח בקצב מהיר, - הכריזה חברת CA Technologies (NASDAQ:CA) על הזמינות של CA Nimsoft Monitor Snap: גרסה חופשית ועתירת תפקודים ל-CA Nimsoft Monitor.
CA Nimsoft Monitor Snap מסייע ללקוחות שלא עומדים לרשותם תקציבים גדוליםם לקבל במהירות תמונה, ברמה ארגונית, של משאבי המיחשוב המגוונים שתומכים בהספקה של שירותי מיחשוב קריטיים. בניגוד לכלים קיימים המוצעים כתוכנה חופשית,שמחייבת תשלום תמורת תוספות (freemium), כגרסת ניסיון לזמן מוגבל, או כתוכנה בעלת קוד מקור פתוח - ובניגוד למוצרים מסחריים המיועדים לחברות בסדר גודל בינוני.
CA Nimsoft Monitor Snap
  • יכול להתחיל לפעול תוך שעה בלבד, ללא צורך בתהליך ממושך של התקנה וקביעת הגדרות תצורה;
  • מעניק ביצועים גבוהים ויכולות רבות עוצמה לניטור הזמינות של משאבי רשת, שרתים פיזיים או וירטואליים, משאבי אחסון, מסדי נתונים ועוד - כפתרון בודד ומשולב באופן מלא.
  • מציע Dashboard התראות ושטפי עבודה מונחים שמסייעים ללקוחות לאתר במהירות בעיות ולפתור אותן;
  • בונה מדריכים מובנים של 'טיפים וטריקים' ושיטות עבודה מומלצות אשר מקילים על הלימוד ומסייעים להשיג תמורה מהירה יותר.
  • מוצע בחינם עבור עד 30 התקנים מנוטרים, ללא הגבלה על מספרן של פעולות הניטור בכל התקן - ולא כגרסת ניסיון לזמן מוגבל.
"עד עכשיו, לקוחות שלא עומדים לרשותם משאבים מרובים נאלצו להתמודד עם בחירה בלתי אפשרית - בין כלי ניטור 'נקודתיים', שאינם משתלבים, תוכנות בעלות קוד מקור פתוח שמציבות אתגרים טכניים, או טכנולוגיה מקובלת ברמה ארגונית שמחירה גבוה מדי ויישומה נמשך זמן רב מדי" אמר ג'ון סמית, מנהל כללי לניהול תשתיות בחברת CA Technologies. "עם CA Nimsoft Monitor Snap, יכולים לקוחות אלה ליהנות מפתרון שנותן מענה אמיתי לצרכים הספציפיים שלהם".
CA Nimsoft Monitor Snap נותן מענה לצרכים של ארגונים מתפתחים - שלא עומדים לרשותם משאבים של חברות גדולות, אך תלויים לא פחות מהן במצבה של סביבת המיחשוב. הוא מעניק גם למחלקות מיחשוב של ארגונים גדולים ולצוותים מחלקתיים שמופקדים על שירותי מיחשוב הזדמנות ייחודית לאמץ טכנולוגיית ניהול מהדור הבא, ללא עלות או סיכונים מיותרים - על-מנת לצמצם בצורה נמרצת יותר את עלויות התפעול ולהבטיח בצורה טובה יותר את הספקת השירותים בתקופה שבה סביבות המיחשוב הופכות לדינמיות יותר.
הגרסה הראשונית של CA Nimsoft Monitor Snap תומכת באנגלית, סינית מפושטת, יפנית, ספרדית ופורטוגזית ברזילאית. מסד הקוד שעליו היא מבוססת זהה לזה של גרסה 7 של CA Nimsoft Monitor. בכוונת CA Technologies לסנכרן גרסאות עתידיות של שני המוצרים, שימשיכו להתבסס על מסד קוד זהה.
CA Technologies הקימה אתר תמיכה לקהילה בשם CA Snap Central והוא פתוח לכולם. באתר הקהילה אפשר למצוא דיונים פתוחים, תיעוד חופשי, מסד ידע, סרטוני הדרכה ופורום לשיתוף רעיונות עבור גרסאות עתידיות.
את CA Nimsoft Monitor Snap אפשר להוריד בחינם (here). המוצר מוצע גם על-ידי שותפים של CA Technologies.
על CA Technologies
חברת CA Technologies INC. (NASDAQ: CA) מציעה תוכנות ושירותים לניהול המחשוב. קבוצת CA Technologies טכנולוגיות מתמחה בכל סביבות המחשוב – ממחשוב מיינפריים ועד סביבות וירטואליות וענני מחשוב. CA Technologies מנהלת סביבות מחשוב, מאבטחת אותן ומסייעת ללקוחות לספק שירותי מחשוב גמישים יותר. המוצרים והשירותים החדשניים של CA Technologies מעניקים תובנות חיוניות ושליטה מקיפה למחלקות מיחשוב שמבקשות לקדם את הגמישות העסקית. מרבית החברות ברשימת Global Fortune 500 מנהלות את מערכות המחשוב המתפתחות שלהן בעזרת CA Technologies טכנולוגיות. מידע נוסף באתרTechnologies CA, בכתובת www.CA Technologies.com. עקבו אחר CA Technologies בשירות Twitter, בכתובת www.twitter.com/CA Technologiesinc.

תאריך:  16/10/2013   |   עודכן:  16/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
עדי וילדר
שלמור תקשורת
מתחם העיצוב Design Center נבחר להוביל את אירוע "Black Weekend" בענף עיצוב הבית ומציע חגיגת סופשבוע של הנחות חסרות תקדים
זהר נוי
מותג המבורגרים אמריקני מושך משקיעים רעבים לעסקות ב-28 מדינות: Jake's Wayback Burgers מודיע על תוכניות אגרסיביות למזרח התיכון וצפון אפריקה
יניב כהן
התוכנית מקנה לסטודנטים ומרצים מיומנויות לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומבוקשות ופותחת נתיב להסמכה ותעסוקה עבור הסטודנטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il