X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הסקר מצביע על תוכניות של ארגונים לאימוץ OpenStack
▪  ▪  ▪

הרוב המכריע של מקבלי החלטות IT ארגוניים אומרים כי OpenStack הנה חלק של תוכניות תשתיות ענן פרטי של ארגוניהם.
כך עולה מתוצאות סקר Path to an OpenStack – Powered Cloud 2013 שפורסם ע"י רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח.
OpenStack הוא פרויקט "תשתית כשירות" ( (IaaSלמחשוב ענן, שהחל ביוזמת נאס"א בשנת 2010, ועד סוף שנת 2012 הצטרפו כ-150 חברות שונות למיזם. הפרויקט מפותח כקוד פתוח חופשי לשימוש תחת רישיון אפאצ'י. הוא תומך במערכות הפעלה רבות, אך עיקר הפיתוח נעשה תחת לינוקס ועבורה.
הסקר שנערך בקרב 200 מקבלי החלטות ארגוניים בארה"ב, ע"י IDG Connect ובהזמנת רד האט, מצא כי מרבית הארגונים (51%) נמצאים בהטמעה שנייה או שלישית של ענן פרטי אצלם, תוך שימוש בפתרונות מפיתוח פנימי או מוצרים חליפיים של ספקים חיצוניים. תוצאות הסקר מראות כי פיתוח פנימי של ענן פרטי השאיר ארגונים עם שפע אתגרים לטיפול, כולל:
  • ניהול משאבים (21%)
  • פישוט ניהול IT (18%)
  • ניהול יישומים (18%)
  • הסבת יישומים (18%)
מתוצאות הסקר עולה, כי ככל שארגונים פועלים לטיפול בבעיות אלה, הם עוברים, או יש להם תוכניות מעבר, ל-OpenStack עבור יוזמות ענן פרטי.
60% ממשיבי הסקר מציינים כי הם בשלבים המוקדמים של פריסות OpenStack שלהם, ועדיין לא השלימו את ההטמעה או נמצאים בשלבים מוקדמים של התהליך. מספר מכריע של 84% מהמשיבים אומרים כי OpenStack הנה חלק של תוכניות הענן שלהם.
משיבי הסקר מציינים שקיפות ניהולית (73%), מהירות פריסה (72%), גמישות פלטפורמה (69%), זריזות וגמישות טובות יותר (69%), ויתרון תחרותי (67%), כיתרונות הייחודיים המוצעים ע"י OpenStack לעומת חלופות ענן פרטי אחרות.
האתגרים העיקריים לאימוץ OpenStack כוללים פערי כישורים של צוותי IT (32%), מגבלות תקציב (23%), ושאלות אודות בשלות פרויקט OpenStack (11%) והיכן להתחיל (10%).
מנתוני הסקר עולה גם כי מקבלי החלטות מאמינים שספקי OpenStack ומשלבי מערכות, הם המתאימים ביותר לספק ניסיון, לעזור להצדיק השקעות, ולסגור פערי מיומנויות עובדים בתחום זה.
"ממצאי הסקר מספקים הוכחה ברורה לכך ש- OpenStack הופך במהירות למציאות עבור ארגוני IT רבים, ויכול לשרת כעמוד שדרה חיוני לתשתית ענן פרטי", אמר ראדש בלקרישנן, מנהל כללי לוירטואליזציה ברד האט. "הסקר מראה כי מנהיגים עסקיים מבינים כי OpenStack יכול להביא שקיפות, מהירות, גמישות וזריזות משופרות לענן פרטי. כאשר ארגונים אלה עוברים לעננים מבוססי-OpenStack הם רוצים שמובילי תעשיית ה- IT יספקו OpenStack ברמה ארגונית ע"י הצעת מחזור חיים מתוקנן, הדרכה ותמיכה, ואקוסיסטם רחב של שותפים ופתרונות מוסמכי-OpenStack, שיהפכו את המסע שהלם לחלק".
הסקר בוצע ע"י IDG Connect עבור רד האט, כדי להבין תפיסות ביחס לענן פרטי, ובמיוחד OpenStack.
הסקר דגם 200 מנהלים המעורבים בקבלת החלטות השקעות IT , מחברות בארה"ב עם לפחות 1,000 עובדים. 35% מהמשיבים היו מארגונים עם יותר מ-5,000 עובדים. המשיבים מייצגים תחומים ורטיקליים מרכזיים, כולל ייצור, שירותים פיננסיים, בריאות ופרמצבטיקה, קמעונאות, ומגזר ציבורי.
אודות Red Hat
רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה- S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם.
מנמ"רים (CIOs) מדרגים מזה שבע שנים ברציפות את רד האט כאחת ממובילי היצרנים המספקים ערך בתוכנה ארגונית, בסקר ה- CIO Insight Magazine Vendor Value.
רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware.
רד האט גם מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ.
רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ-100 עובדים.
פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה.
מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

תאריך:  17/10/2013   |   עודכן:  17/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
יניב כהן
Acronis מכריזה על גרסה חדשה של vmProtect – פתרון הגיבוי הטוב ביותר ל-VMware
איריס ויינשטיין
חברת תבונה מקבוצת SQLink הקימה פורטל, ראשון מסוגו, לקידום תוכניות חינוכיות עבור הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים
עדי וילדר
איריס ויינשטיין
CA Technologies מחוללת מהפכה בשוק ניהול המיחשוב: משיקה את CA Nimsoft Monitor Snap    פתרון קל ליישום, שמוצע להורדה בחינם, מסייע ללקוחות לנהל את משאבי המחשוב הקריטיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il