X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Business Insider, אחד ממגזיני העסקים הנחשבים ביותר בעולם דירג אמש את נעמי צור סגנית ראש העיר ירושלים כאישה המובילה בעולם מבחינת הפוטנציאל לקידום מעמדן של הנשים צור: "הופתעתי. זוהי תעודת כבוד ותקוה לכל הנשים בירושלים"
▪  ▪  ▪
נעמי צור סגנית ראש העיר [אביעד תבל]

סיעת אומץ לב  [אביעד תבל]
נעמי צור, סגנית ראש העיר ירושלים ויו"ר סיעת "אומץ לב" המתמודדת למועצת העיר, דורגה כאישה החשובה ביותר לקידום עתיד הנשים והנערות בעולם על-פי המגזין היוקרתי Business Insider (ביזניס אינסיידר). מדובר במגזין כלכלי נחשב, אשר ערך דירוג של 7 הנשים והנערות החשובות ביותר לקידום, חיזוק והבטחת עתיד הבנות הצעירות בעולם, לרגל "יום הנערה הבינלאומי" אשר צוין ב-11 באוקטובר.
צור דורגה ראשונה מבין שבע הנשים שנבחרו כנשים המנהיגות והמשפיעות ביותר על עתידן של נשים רבות בעולם כולו, כאשר אחריה ניתן למצוא נשים ונערות המוכרות בכל העולם. השנייה שמדורגת אחריה היא מלאלא יוספאזי, הנערה הפקיסטנית שנורתה בראשה בידי הטאליבן בגלל פעולותיה למען הנערות והנשים בפקיסטן, והשלישית היא האישה הראשונה שמונתה ליועצת לביטחון לאומי בארה"ב, סוזן רייס.
באתר צוין כי צור הצליחה לפרוץ את הגבולות והמחסומים העומדים בפני נשים רבות. "הפמיניזם הישראלי סוף סוף עובר למתקפה בזכות פעילה ומנהיגה פוליטית זו. צור יזמה והקימה את סיעת 'אומץ לב', סיעה בהנהגת נשים בירושלים". באתר העסקים המכובד המשיכו להלל את מאמציה של צור וציינו כי "הפלטפורמה של 'אומץ לב' היא לקדם מנהיגות נשית, שקיפות ציבורית, אחריות סביבתית וסובלנות דתית. עם ייצוג נשי נמוך להחריד במדינות רבות ברחבי העולם, מאמציה של צור עומדים להשפיע על ישראל כולה, ואולי אפילו על כל המזרח התיכון - אזור המשווע לשיפור בזכויות הנשים".
להלן קישור לכתבה המלאה: [קישור]
עוד נכתב בכתבה כי "סיעת "אומץ לב", תשתתף בבחירות לעיריית ירושלים ב-22 באוקטובר בתקווה לשפר את המצב הנוכחי ולהבטיח כי יותר נשים יהיו במושבי מועצת העיר. "בגישה חלוצית צור בנתה רשימה בה שריינה מספר מקומות לגברים, אך ארבע הראשונות הן נשים פעילות ומובילות שעשו רבות למען ירושלים".
נעמי צור : "הופתעתי מהפרסום ב-Business Insider . הכבוד לו זכיתי אינו רק שלי, ויכול להיות של כל נשות ירושלים על כלל המיגזרים והקהילות, שאני מזמינה אותן לחבור אלי ב"אומץ לב" כדי להבטיח ייצוג של מחצית מאוכלוסיית העיר במועצה הנכנסת. אנו חייבות להילחם כדי שהעיר ירושלים תנוהל על-ידי נשים רבות יותר. ללא המנדטים של אומץ לב צפויות להיות רק 3 נשים, במקרה הטוב, במועצת העיר. הקמת סיעת אומץ לב הינו הצעד ראשון ביצירת תנועה חלוצית שתובל על ידינו הנשים, ושתפעל ללא ליאות לשינוי האקלים הציבורי בירושלים ובמדינה כולה".
על "אומץ לב"
"אומץ לב" היא סיעה עירונית חלוצית המונהגת על-ידי נשים ושמה לה למטרה לקדם את המנהיגות הנשית, שקיפות ציבורית, קיימות סביבתית, חברתית וכלכלית, לצד סובלנות וכבוד בין-דתי בעיר ירושלים. "אומץ לב" הוקמה ב-2013 על-ידי נעמי צור, פעילת סביבה ידועה, סגנית ראש העיר ירושלים, מחזיקת תיקי התכנון האסטרטגי, השימור והסביבה, יחד עם עדנה פרידמן, חברת מועצת העיר ירושלים שעמדה בראש הוועדה לקידום מעמד האישה בעירייה ופעלה רבות למען קידום נשים בירושלים. בעשירייה הפותחת שמונה נשים ושני גברים. עצם הרכב הרשימה מבטא את רצון הסיעה להכיל את כלל המיגזרים בעיר.
אחרי נעמי צור ועדנה פרידמן נמצאת דבי בן עמי -אשת עסקים, מקימת מגזין "ירושלמי", פורום צעירי ירושלים, ובין הוגות הרעיון מאחורי "כרטיס ירושלמי". מקום רביעי וריאלי ברשימה היא יפה סהלו, האישה האתיופית הראשונה בישראל שרצה למועצת העיר, אחריה שלמה גולדמן, יזם הייטק. במקום השישי נמצאת מסדה פורת- עיתונאית, אשת פרסום והאישה החרדית הראשונה שאי פעם רצה למועצת העיר; מיכל געש עוקשי- פעילה חברתית למען אימהות חד-הוריות , סוזן סילברמן, רבה רפורמית ומנהיגה פרוגרסיבית מקומית ויוסי אברמוביץ, אחד מחלוצי האנרגיה הסולארית בעולם.

תאריך:  21/10/2013   |   עודכן:  21/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדנה דור-און
המשרת את מחלקות אשפוז נוער במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
יניב כהן
יופּ ואן ברדן, מנכ"ל חברת CSR: "אנחנו מכריזים על CSR ישראל כמרכז הפיתוח הראשי שלנו בתחום הדיגיטל"
יניב כהן
מטריקס תערוך כנס חוויתי ספורטיבי להשקת כלי הבינה העסקית SAP Business Objects 4.1 במועדון כושר בהרצליה
קרן יפה-גדיש
חוק רישוי שירותים לרכב מתמהמה והמוסכים ממשיכים במלחמת ההישרדות – ועידה ראשונה לניהול מוסכים תנסה לתת כלים נוספים לבעלי המוסכים במטרה לסייע להם לנהל את תזרימי עסקיהם בעידן בו הגופים הריכוזיים בענף נוגסים ברווחים והציבור מוחה על יוקר המחיה
איילת אליעזרי
פרס אות החסד לשנת 2013 ניתן בכנסת, במעמד שר החינוך עבור תרומה יוצאת דופן בתחום הנכויות - יוזמת משפחת טראמפ ובית איזי שפירא הוענק לגב' מרים פריאר, מייסדת עמותת שלהבת ולמר גיא פינקלשטיין, מייסד עמותת לשם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il