X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רד האט משיקה את המהדורה הבאה של Red Hat Enterprise Linux 5
▪  ▪  ▪

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על שחרור Red Hat Enterprise Linux 5.10, המהדורה המינורית החדישה ביותר של פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux.
עם דגש על אספקת יציבות גדולה יותר עבור יישומיים קריטיים, מציעה המהדורה החדשה תכונות משופרות של יציבות ואבטחה, כולל גרסה מעודכנת של OpenSCAP - סורק תצורת פרוטוקול SCAP לאוטומציית תוכן אבטחה, אשר עומד בתקן SCAP 1. 2 של מכון התקנים והטכנולוגיה הלאומי של ארה"ב (NIST).
Red Hat Enterprise Linux 5.10 מאשררת את מחויבות רד האט למחזור חיים של 10 שנים עבור Red Hat Enterprise Linux, ושומרת על תאימות לאחור עם כל המהדורות הקודמות של Red Hat Enterprise Linux, כולל פלטפורמות חומרה ותוכנה נתמכות.
בנוסף ל-OpenSCAP כוללת המהדורה החדשה גם:
  • MySQL 5.5 – הגרסה היציבה העדכנית ביותר של מסד נתונים בקוד פתוח זה, הכוללת מספר שיפורים במונחי מהירות, סקלאביליות וקלות שימוש. לנוחות הלקוחות כוללת Red Hat Enterprise Linux 5.10 גם את MySQL 5.1, הדרושה כדי לשדרג ל-MySQL 5.5.
  • כלי ניהול מנוי מתקדמים – המספקים עתה יותר תובנות על הדרך בה לקוחות יכולים לטייב וליהנות ממנויי רד האט שלהם. עם Red Hat Enterprise Linux 5.10 יכולים לקוחות להתאים טוב יותר מנויים לצרכי מערכת הייחודיים שלהם, לדווח ולנהל טוב יותר שימוש מנויים ברחבי מלאי גדול יותר של מערכות, ולהוסיף למערכות key value pairs ניתנים לחיפוש - הכול בלי צורך לעבור דרך פורטל הלקוחות של רד האט.
  • Red Hat Access - מספק דרך משולבת שקופה לקבלת תשובות עם Red Hat Knowledge הבלעדי, להשתמש בשירותי דיאגנוסטיקה אוטומטיים של רד האט עבור זיהוי בעיות, וקשר עם רד האט ישירות ממסוף לינוקס.
לקוחות יכולים להשתמש ב- Red Hat Access כדי לפתור בעיות במהירות ולנתח קבצי log, core dumps והודעות שגיאה, הכול מתוך Red Hat Enterprise Linux 5.10.
בנוסף, לקוחות Red Hat Enterprise Linux 5.10 בעלי מנויי Red Hat Enterprise Developer, יזכו עתה בגישה ל-Red Hat Developer Toolset 2.0 אשר מציעה למשתמשים מבחר של כלי קוד פתוח פופולריים למפתחים.
לגרסה 2.0 יש קצב מהדורות תדיר יותר, הקיים בנפרד ממחזור החיים של Red Hat Enterprise Linux, ומאפשר למפתחים ליהנות מיתרון כלי פיתוח פתוחים יציבים עבור חדשנות ביישומים.
ג'ון טוטון, סגן נשיא ומנהל כללי של יחידת עסקי פלטפורמות ברד האט, אמר: "השחרור של Red Hat Enterprise Linux 5.10 ממשיך את מחויבות רד האט למחזור חיים בן 10 שנים של פלטפורמות Red Hat Enterprise Linux, עם יכולות חדשות להבטחת חיוניות הפלטפורמה עבור השנים הבאות. עם דגש על אבטחה ויציבות, Red Hat Enterprise Linux 5.10 כוללת עתה כלם כמו Red Hat Access ו- OpenSCAP, כדי לעזור למנהלי מערכת לאפשר אמינות ואבטחה משופרת אפילו ליישומים קריטיים יותר".
אודות Red Hat
רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה- S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם.
מנמ"רים (CIOs) מדרגים מזה שבע שנים ברציפות את רד האט כאחת ממובילי היצרנים המספקים ערך בתוכנה ארגונית, בסקר ה- CIO Insight Magazine Vendor Value.
רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware.
רד האט גם מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ.
רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ-100 עובדים.
פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה.
מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

תאריך:  23/10/2013   |   עודכן:  23/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלעד הראל
פיצ'רים חדשים לסריקת זיכרון המחשב ואיתור נוזקות עם הצפנה מתקדמת, חסימת פרצות אבטחה ושיפורים במנגנון מחיקת האיומים
יניב כהן
קבוצת אמן נכנסה כשותפה בחברת Veriest Venture הישראלית
יוני לובלינר
לראשונה בישראל, נפתח בשנת הלימודים תשע"ד המחזור הראשון של סטודנטים ללימודי תואר ראשון (B.A.) במיסטיקה ורוחניות
זהר נוי
חברת האינטרנט של סין תהיה אולי הדיירת הראשונה
יניב כהן
מעצב העל והאדריכל הבינלאומי רון ארד יהיה הדובר המרכזי בכנס השנתי של אוטודסק בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il