X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת F5 מציגה עלייה של 7% בהכנסות הרבעון הרביעי של שנת הכספים 2013 הציגה עליה של 9% ביחס להכנסות הרבעון המקביל אשתקד
▪  ▪  ▪
 [F5]

חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מובילה עולמית בתחום ה- Application Delivery Networking, הכריזה על הכנסות של 395.3 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2013, עלייה של 7% ביחס ל-370.3 מיליון דולר ברבעון הקודם ושל 9% ביחס ל-362.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2012. לשנת הכספים 2013, ההכנסות הגיעו ל-1.48 מיליארד דולר, עליה של 8% לעומת 1.38 מיליארד בשנת הכספים 2012.
הרווח הנקי ברבעון הרביעי של 2013 (GAAP) הגיע ל-76.2 מיליון דולר (0.97$ למנייה מדוללת- diluted share) בהשוואה ל-68.2 מיליון דולר (0.86$ למניה מדוללת) ברבעון השלישי של 2013 ו-67.7 מיליון דולר (0.85$ למניה מדוללת) ברבעון הרביעי אשתקד.
"הרבעון הרביעי של השנה הפיסקאלית 2013 היה סיום חיובי לשנה, אשר התאפיין בדרישה גבוהה למוצרנו החדשים והתעניינות וגידול במיוחד בשווקים המתעוררים", אמר ג'ון מק'אדם, נשיא ומנכ"ל F5, "בהמשך להשקת סדרת BIG-IP 5000 ו- 7000 בסיום הרבעון השלישי, כל משפחת BIG-IP המרועננת סופקה ב-4Q, ובכך תרמה למכירות החזקות ברבעון ולמומנטום המתמשך בעת שאנו נכנסים לשנה הפיסקאלית 2014. בנוסף, זכינו במספר עסקות גדולות, אשר הושגו על-ידי מודולי תוכנה משופרים, הכוללים Advanced Firewall Manager (AFM), Application Security Manager (ASM), Access Policy Manager (APM) ו- Policy Enforcement Manager (PEM). בנוסף, מוצרינו מהמהדורה הוירטואלית (software-only), המשיכו להשיג מכירות יפות, עם מחזור שעלה ב-21% באופן רציף בבסיס לקוחות רחב ומגוון.
"כפי שבא לידי ביטוי במספר גדול של עסקות המשלבות AFM, ASM ו- APM, אבטחת מידע הייתה מנוע עסקי מרכזי ברבעון הרביעי, והמשכנו להרחיב את הצעותינו בתחום עם רכישתה של Versafe בתחילת ספטמבר, ספקית פתרונות לזיהוי ומניעת הונאות. בסגמנט השרות, המשכנו לחזק את הפייפ ליין של Diameter, אשר סימן וניתב הזדמנויות עם מספר זכיות של Traffix בקרב ספקי טלקום גדולים.
"בעוד הכלכלה הגלובלית לא מראה שום סימן של שיפור בטווח הקרוב, אנו בטוחים שהמנועים הספציפיים של החברה, אשר תרמו לגידול שלנו ברבעון הרביעי, ימשיכו להיות משמעותיים גם בשנת הכספים 2014. בעוד אנו מביטים קדימה לרבעון הראשון, אנו מצפים לראות התחזקות מתמשכת במוצרנו החדשים, בניגוד לתמונה האופיינית שלנו ברבעון הראשון" אמר מק'אדם.
על F5
חברת F5 הינה מובילה עולמית בתחום Application Delivery Networking (שיפור ביצועי היישומים ברשתות). במשך שנות קיומה מספקת F5 פתרונות המאפשרים ליישומים בארגון להיות מאובטחים, מהירים ונגישים לכל. חברת F5 מסייעת לארגונים לענות על הדרישות ולאמץ את ההזדמנויות המגיעות מהצמיחה הבלתי-פוסקת בתחום תעבורת הטלקום, הנתונים והווידיאו, בעבודה מכל מקום וביישומים – הן ב-Data Center הארגוני והן בענן. הארגונים הגדולים בעולם, ספקי השירותים, ממשלות ועוד סומכים על פתרונות F5 להעברה ואבטחה של היישומים והשירותים שלהם, תוך שמירה על חיבוריות בין העובדים.
חברת F5 נמצאת ב"ריבוע הקסם" של גרטנר בתחום Application Delivery Products, ומדורגת כמובילת תחום זה.
הנהלת החברה ממוקמת בסיאטל ולה סניפים ברחבי העולם. סניף F5 ישראל בתל אביב מונה כ-150 עובדים. משרד זה מהווה מוקד פיתוח עבור מספר מוצרים של החברה.
לאתר החברה ולמידע נוסף: www.f5.com.

תאריך:  27/10/2013   |   עודכן:  27/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
F5 מציגה עלייה של 7% בהכנסות הרבעון הרביעי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
השירות הבולאי של דואר ישראל הנפיק בול המוקדש לקבר רחל
גילי עבודי
לראשונה בישראל פורטל "נופשים" - פורטל להזמנת צימרים במתכונת פורטל BOOKING הבינלאומי
איריס וינשטיין
צמרת ההנהגה של סין ביקרה היום ברובע המדיה של JVP בירושלים: נבחנות אפשרויות לשת"פ בתחומי המדיה. יו"ר המשלחת, ליו צ'יבאו (Liu Qibao), חבר ה-Political Bureau ומבכירי הממשל הסיני: "ההצלחה שלכם לקחת חברות קטנות ולפתוח עבורם שווקים בינלאומיים מרשימה. נשמח לקדם שיתופי פעולה עם ישראל ועם JVP"
עדי וילדר
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il