X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
WEB3 וקבוצת מזאוי מקימים את Sharq-Media: חברת מדיה שתספק מעטפת פתרונות קידום דיגיטלי מתקדמים לשוק הערבי
▪  ▪  ▪

שותפות עסקית ראשונה מסוגה בתחום המדיה הדיגיטאלית נרשמה עם הקמתה של חברת המדיה Sharq-Media (Sharq, ???: מזרח) – חברה בבעלות ערבית-יהודית משותפת שתספק שורת פתרונות פרסום ורכש מדיה דיגיטאלית מתקדמת, המבוססות על יכולות טכנולוגיות חדשניות וייחודיות המאפשרות לאתר את קהל היעד המגזרי ברשת. בין השאר, תספק החברה החדשה פתרון לפלטפורמות ה-Facebook, יאהו, גוגל (SEO), You-Tube ואף המובייל – בכולן ישולבו יכולות פילוח מדויק, מיקוד וקראייטיב ייחודיים מבוסס קהלים מפולחים.
מניות החברה יתחלקו בין WEB3, קבוצת מזאוי ואלון שמש – מיוזמי החברה החדשה, שניהל בעשור האחרון את השיווק במחלבת יטבתה, שטראוס קפה ישראל ורשת שופרסל וישמש בין השאר גם כיועץ מקצועי. את פעילות החברה יובילו במשותף מאיר מועלם מ-WEB3 וסוזאן מזאוי מנכ"לית SQM מקבוצת מזאוי.
החברה המשותפת החדשה תהווה, למעשה, חיבור ערכי ומעשי בין המובילות הטכנולוגית של WEB3 בתחום הפרסום הדיגיטלי לבין הנגישות וההיכרות העמוקה עם קהל היעד וצרכי המפרסמים שתביא לשולחן קבוצת מזאוי, על-ידי יצירת מעטפת פתרונות מדיה דיגיטאלית מלאה וייחודית, תפעל-Sharq-Media ליצור שיתופי פעולה מסחריים הן עם אתרים מקומיים והן אתרים בינלאומיים בעולם הערבי. "החברה החדשה לא באה להתחרות בערוצי הפרסום הקיימים, אלא לספק למשווקים ערוץ נוסף ואפקטיבי, להביא את המותגים והמסרים השיווקיים לחיי היומיום של הצרכנים במגזר. אומר פדול מזאוי, מבעלי קבוצת מזאוי. המגזר הערבי עובר תהליך מטלטל בין ישראלזציה, מערביזציה וערביזציה. תהליך זה יוצר ראיה גלובאלית ופתיחות הרבה מעבר לכפר, לשכונה ולמשק הפטריארכלי המסורתי. הפתרון שאנו מציעים פוגש את הלקוחות שלנו והצרכנים שלנו בכפר הגלובאלי שבו הצעיר הערבי יכול לדבר על הכל בפתיחות וללא מעצורים חברתיים".
שחף בר גפן, מנכ"ל WEB3 ומבעלי החברה החדשה מציין כי "Sharq-Media מביאה עמה תפיסה חדשה: שילוב של ניתוח הפלטפורמה ברמה הגלובאלית והתאמתה הלוקאלית לדרישות ולצרכים הייחודיים שמייצגים את הלקוחות והמשווקים במגזר הערבי. אנו מאמינים ששילוב היכולות הטכנולוגיות של WEB3 וההיכרות של קבוצת מזאוי עם המגזר והשוק הערבי יצור מעטפת של פתרונות מתקדמים וייחודיים, מותאמים למפרסמים ולנמענים מהמגזר. השאיפה היא בהחלט לצאת אל מחוץ השוק הישראלי אל השוק הערבי העולמי – ובכללו הרשות הפלסטינאית".
מדובר בניסיון משמעותי ראשון ביצירת פלטפורמה מקדמת לפרסום בערוצים דיגיטאליים למגזר הערבי – מגזר שהשיווק אליו מתאפיין בכלים מסורתיים ולא מתקדמים. "מדובר בהערכת חסר של המגזר" אומר אלון שמש, מבעלי החברה החדשה, "משווקים מהמגזר הכללי מוציאים על פרסום במגזר הערבי רק כ-100 מיליון ש"ח מתוך עוגת פרסום כוללת של למעלה מ-4 מיליארד ש"ח בשנה. בעוד שהשוק במגזר הכללי מתאפיין בסטגנציה כמותית וכספית, צרכנים צינים וקצרי רוח למותגים, תחרות אגרסיבית ואינטנסיבית הרי שהמגזר הערבי עשוי להיות " אוקיינוס כחול " של ממש. השוק הערבי נמצא בצמיחה כלכלית מואצת, מלווה בפתיחות לקדמה ולמודרניזציה המובלת היום, על-ידי צעירים המהווים את הרוב הדמוגרפי. בכל המדדים שאנחנו מכירים המעידים על בגרות הצרכנים והעולם הדיגיטאלי במגזר, הרי שהמגזר הערבי לא רק שלא מפגר אחרי האוכלוסיה היהודית, אלא שבמדדים של גלישה באינטרנט בכלל ובקרב צעירים בפרט, הוא עולה עליה".
משרדי Sharq-Media ימוקמו בקומפלקס המשרדים החדש של WEB3 במגדלי בסר ברמת גן. החברה צפויה לפתוח בפעילות רשמית בנובמבר 2013.
אודות WEB 3
קבוצת WEB3 מתמחה במדיה חדשנית ומפתחת פתרונות פרסום מתקדמים בארץ ובעולם. הקבוצה מהווה שחקנית מרכזית בזירת המדיה הדיגיטלית – אינטרנט וסלולר. WEB3 היא חברה יזמית, הפועלת לפיתוח טכנולוגיות חדשניות וייחודיות, המאפשרות פרסום חכם, מדויק, ממוקד ואפקטיבי.
הקבוצה מציעה מגוון פתרונות פרסום דיגיטאליים כמוצרי מדף: Global Solutions, Audience Network, Premium, Social ו-Video המספקים מענה לפטפורמות המובייל, האתרים, הוידאו והגלובל, ומציעים יכולות חכמות כגון פילוח דמוגרפי, על גבי פלטפורמות הפרסום הגדולות בישראל ובעולם כגון nrg, FXP ועוד. WEB3 משמשת כמייצגת הבלעדית של חברת Yahoo בישראל ובבעלותה שתי חברות בנות: Maple, המתמחה בפרסום מבוסס תוצאות ו-Positive Mobile, המתמחה בפרסום בסלולר.
WEB3 הוקמה ב-2006 ומעסיקה כ-80 עובדים. מניותיה מתחלקים בין שחף בר-גפן, פז דרור, שי ברס, חברת השיווק הדיגיטלי העולמית Ybrant Digital ותאגיד המדיה הדרום אפריקני,Village Media
בין לקוחותיה של WEB3 נמנות החברות הגדולות בישראל – מי עדן, נביעות, סלקום, אורנג', כללית, תנובה, AIG, אל על, 013 נטוויז'ן, בנק הפועלים, בנק לאומי, הוט, האוניברסיטה הפתוחה ועוד.

תאריך:  28/10/2013   |   עודכן:  28/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שותפות בין-מגזרית בעולם המדיה הדיגיטלית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
מלחין ישראלי זכה בפרס ראשי בפסטיבל הבינלאומי למוזיקה בקרואטיה – פרס הפסקול הטוב ביותר לסרט עלילתי ("הערת שוליים")
יניב כהן
צמיחה של 4% בהכנסות הרבעון השלישי, וצמיחה שנתית של 6% במונחי מטבע קבוע
יניב כהן
מטריקס השלימה פרויקט להקמת תשתית ענן בחברת טורבין ג'ט
עומר צור
כ-700 רוכבי אופניים מ-12 מדינות פתחו הבוקר את מסע גלגלי האהבה ה-14 למען שיקום ילדי בית החולים אלי"ן. ירכבו במשך 5 ימים ויגמאו כ-400 קילומטרים
יניב כהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il