X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פתרונות SAP Business All-in-One המבוססים על SAP HANA זמינים בגרסה מקומית ב-52 מדינות
▪  ▪  ▪
לוגו SAP [יחצ]

חברת התוכנה SAP הכריזה על השקת גרסאות מקומיות ב-52 מדינות של פתרון ה- ERP לעסקים בסדר גודל בינוני SAP Business All-in-One, המבוססות על פלטפורמת SAP HANA.
הפתרונות החדשים פועלים עם חבילת ההרחבה 7 עבור אפליקציות SAP ERP, על גבי SAP HANA וכחלק מהגרסה החדשה ביותר של SAP Business Suite. החבילה כוללת לוקליזציה למדינה, הרחבות חדשות למגזרים וזמינות מתקדמת עבור שותפים.
גרסאות הבסיס של SAP Business All-in-One מסייעות בניהול ובתכנון משאבי הליבה הארגוניים (ERP), עבור ארגונים בסדר גודל בינוני. בנוסף, הן מציעות תהליכים מוגדרים מראש כולל לוקליזציה הנדרשת לכל מדינה. התכנון המודולארי של התוכנה מאפשר הרחבה של חבילות רבות באמצעות תוספות המתאימות למגזר תעשייתי, או באמצעות חבילות חוצות תעשיה.
לדברי בני פרצי, ארכיטקט פתרונות בכיר ב-SAP ישראל: "SAP Business All-in-One מורכב מפתרונות ייחודיים לתעשיות עבור עסקים בינוניים מקומיים וגלובליים הנמצאים בצמיחה. הפתרונות תומכים בתהליכים משולבים המכסים את כלל מחזור החיים של הארגון. כעת, יכולים גם לקוחות של מגזר העסקים הבינונים ליהנות מהיכולות של טכנולוגית In-Memory ש- SAP מציעה. אנו מאמינים כי טכנולוגיה זו תשנה את פני עולם המחשוב ותאפשר לו לתמוך בצורה יעילה יותר בעסקי לקוחותינו".
"ארגונים חייבים להשקיע במערכת מחשוב שתתמוך בעסקיהם ותייצר להם יתרון תחרותי מול מתחריהם", הוסיף בני ואמר: "גם המגזר הציבורי, שאמון על מתן שירותים, יהיה חייב לעבור לטכנולוגיה מתקדמת על-מנת לתת שירותים איכותיים ללקוחותיו. בשנים האחרונות אנו מבחינים כי ארגונים בינוניים וקטנים מבינים את התועלת באימוץ פתרונות Best Practice לעומת פיתוח. חשבנו שנכון יהיה לתת להם ליהנות גם מהטכנולוגיה החדשנית שלנו, ובכך לסייע להם לפרוץ קדימה עם עסקיהם".
"עם השקה זו, השותפים שלנו ולקוחות מסביב לעולם יכולים למנף את העוצמה של פלטפורמת SAP HANA, המגיעה עם התהליכים הטובים מסוגם למגזרי תעשיה במסגרת SAP Business All-in-One", אמר בובי וטר, סגן נשיא, ניהול פתרונות שותפים ב-SAP. "הרחבות לפי תעשיה עבור חבילת העשרה 7, מקיפות כעת יותר תעשיות כגון כימיקלים וייצור בדיד, ומסייעות לשותפים שלנו להתאים אף יותר את ההיצע ללקוחות".
לאחרונה מוקמה SAP על-ידי חברת המחקר והייעוץ גרטנר בריבוע המובילים בדוח "ריבוע הקסם ל-Single Instance ERP עבור חברות ממוקדות במוצרים לשוק הביניים". מערך הפתרונות של SAP לשוק ה-SME, הכולל את SAP Business All-in-One, מאפשר לשותפים לספק פתרונות מורחבים המתאימים לצרכים ייחודיים של לקוחות שונים.
"כאשר ישבנו לראשונה עם הלקוחות שלנו כדי לדון באופק ה- IT שלהם, זיהינו במהירות כי העסקים שלהם התבססו על שלושה מסדי נתונים שונים כדי להפעיל פתרונות נפרדים – אחד עבור ERP, אחר עבור BI והשלישי עבור תכנון תקציבי", אמר פבריציו אוליביירה, מנהל פתרונות, בגרופו טראסט. "לא רק שמדובר בפתרון יקר עבור הלקוחות, הוא גם ייצר צורך ליצור תהליכי טעינה חדשים ותעבורה ישירה בין בסיסי הנתונים. כדי להקל על בעיות אלה, תכננו פתרון משולב הפועל על SAP HANA. על-ידי מתן בסיס נתונים מרכזי אחד שיפעל עבור שלושת הפתרונות, אופק ה-IT של הלקוחות שלנו הפך לפשוט יותר".
SAP Business All-in-One מורכב מפתרונות ייחודיים לתעשיות עבור עסקים בינוניים הנמצאים בצמיחה. הפתרונות תומכים בתהליכים משולבים המכסים את כלל מחזור החיים של הארגון. הפתרונות פועלים על SAP HANA וכן על Sybase Adaptive Server ובסיסי נתונים מאושרים אחרים. ניתן להפעיל את הפתרונות בצורה מקומית או בענן פרטי. כיום יש יותר מ-24,200 לקוחות SAP Business All-in-One ביותר מ-55 מדינות, והפתרונות זמינים באמצעות שותפים. SAP מחוייבת להיצע נרחב של מובייל, ענן ואינטליגנציה עסקית.
אודות פעילותה של SAP בישראל
SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשיה במשק: המגזר הציבורי, ביטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשיה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקר באתר החברה
תאריך:  18/11/2013   |   עודכן:  18/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 לקוחות /  "
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
SAP: גרסה מקומית ב-52 מדינות לפתרון ERP
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חגי מאור
משלחת של 130 ראשי כמורה מצרפת ובראשם הקרדינל של פריז אנדריאה ה-23, הגיעו במהלך החודש לביקור היסטורי בישראל, שנחתם בסיור מרגש במרכז המבקרים הבינלאומי המחודש באר אברהם בעיר העתיקה באר-שבע
צוות BO
הארגון זקוק לניהול מקצועי של פעילות הדיגיטל ואין תקן לגיוס פנימי? כוח האדם לא מספיק ויש צורך בתגבור? זקוקים למשרה חלקית לניהול הדיגיטל?
אסף מואב
דאסו סיסטמס ואדקום יציגו פתרונות לתחום האנליזות המתקדמות
עדנה דור-און
ביקוש רב לקבוצה החדשה של האזנה למוזיקה קלאסית מהמאושפזים של המרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
איילת אליעזרי
שבץ מוחי הינו הגורם הנפוץ השני למוות בעולם!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il