X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
גוגל הסירה מחנות האפליקציות שלה אפליקציה זדונית המתחזה למשחק ובחשאי מתעדת את שיחות הוואטסאפ שלכם ב ESET ממליצים – כך תשמרו על המכשיר שלכם בטוח מהונאות
▪  ▪  ▪

גוגל הסירה לאחרונה את המשחק Balloon Pop 2 מחנות האפליקציות הרשמית שלה, ה- Google Play. הסיבה – מעבר למשחק התמים לכאורה, תיעדה האפליקציה את שיחות הוואטסאפ של המשתמשים ופרסמה אותן באתר אינטרנט הנקרא WhatsApp Copy שם יכול כל אחד להכניס מספר טלפון ולצפות בתמלילי השיחה המלאים מהטלפונים עליהם מותקנת האפליקציה.
בחברת האבטחה ESET טוענים שזו לא הפעם הראשונה שיוצרי הנוזקות לאנדרואיד מנצלים את פלטפורמת ה Google Play להפצת אפליקציות זדוניות המסוות כמשחקים וממליצים לנקוט במשנה זהירות אפילו אם אתם מקפידים להתקין אפליקציות מחנות האפליקציות הרשמית של גוגל.
"אחד התרחישים בהם יכולה אפליקציה כזו להגיע למכשיר היא על-ידי ילדים שמקבלים את המכשיר מהוריהם לשחק ומורידים אפליקציות ללא הבחנה" אומר רונן מואס, מנכ"ל ESET ישראל. "הרבה הורים מאפשרים לילדים שלהם להתקין אפליקציות של משחק על המכשיר וכאשר הילדים רואים אפליקציה צבעונית שמושכת את תשומת ליבם הם לא חושבים ומתקינים".
אך האפליקציה יכולה להגיע למכשיר שלנו בדרכים הרבה פחות תמימות, מזהיר מואס. "אסור להתעלם מהתרחיש שבו מישהו עם גישה למכשיר שלנו – פיזית או גישה מרחוק - רוצה לעקוב אחר שיחות הוואטסאפ שלנו ומתקין לנו את האפליקציה מבלי שנשים לב".
כדי להימנע מהונאות כאלה, ממליצים ב ESET לנהוג לפי ההנחיות הבאות:
1. הקפידו לקרוא את ההרשאות שאתם נותנים לאפליקציה לפני שאתם מתקינים אותה - אין שום סיבה להניח שזה בסדר שלמשחק כלשהו תהיה גישה לשיחות הוואטסאפ שלכם. אם ההרשאות שהאפליקציה מבקשת נראות חשודות – אל תתקינו אותה.
2. בקשו מהילדים לשחק עם המשחקים שכבר מותקנים על המכשיר – כך תוכלו לוודא שהם משחקים במשחקים בטוחים שכבר בדקתם. בקשו מהם לעדכן אתכם אם הם רוצים להוריד אפליקציה חדשה, כדי שתוכלו לוודא שהיא בטוחה לפני שהם מתקינים אותה.
3. אל תשאירו את המכשיר לבד – אפילו אם אתם במשרד או בבית הקפה השכונתי, מאוד לא מומלץ להשאיר את הנייד שלכם ללא השגחה. במצב כזה מישהו יכול פשוט להתקין לכם אפליקציה על המכשיר בזמן שתקומו רגע לשירותים או להכין לעצמכם קפה, ולאחר מכן לעקוב אחריכם.
4. הגדירו נעילה אוטומטית כשהמכשיר לא בשימוש – אם בטעות השארתם את המכשיר לבד, לפחות לא ניתן יהיה להתקין לכם אפליקציות בקלות אם המכשיר שלכם נעול. לכן מומלץ להגדיר שהמכשיר יינעל אוטומטית לאחר פרק זמן קצר ללא שימוש.
5. משתמשים באנדרואיד? וודאו שסיסמת הגוגל שלכם חזקה – כל השירותים של גוגל, בין אם דואר האלקטרוני, שירותי האחסון או חנות האפליקציות מנוהלים על-ידי אותה סיסמה. המשמעות של זה היא שאם מישהו השיג את סיסמת הגוגל שלכם הוא יכול להתקין לכם אפליקציות על המכשיר ישירות מה Google Play. לכן הקפידו לבחור סיסמה חזקה, החליפו אותה מדי פעם ואפילו שיקלו להשתמש במנגנון האימות הדו-שלבי של גוגל.

אודות ESET
חברת ESET הינה ספקית בינלאומית של תוכנת האנטי וירוס NOD32 וחבילת האבטחה ESET Smart Security לארגונים בגדלים שונים וצרכנים פרטיים. החברה מיוצגת ברחבי העולם כולו ביותר מ-180 מדינות וסניפיה המרכזיים ממוקמים היום באנגליה, ארגנטינה, סלובקיה וכמובן
תאריך:  11/12/2013   |   עודכן:  11/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפליקציה מתחזה למשחק מתעדת שיחות וואטסאפ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נטלי נבון
מתחם התחנה הראשונה בירושלים מארח את אירוע חגיגות העשור של 'רוח חדשה'    האירוע פתוח לציבור והכניסה חופשית
יום שלישי 17/12 בשעה 21:00
נטלי נבון
מיזם חדש של מתחם התחנה הראשונה והאוניברסיטה העברית בירושלים יפתח השבוע    הרצאות ופאנלים של חוקרי האוניברסיטה, תערוכות והפעלות מדעיות לכל המשפחה
שי מרון
שירות חדש למחפשי עבודה, "הפורטל למועמד", מאפשר מהיום תקשורת ישירה בין מחפש העבודה לחברה המגייסת. הפורטל, המהווה חלק אינטגרלי מעמוד המשרות הפתוחות באתר האינטרנט של החברה המגייסת, מאפשר למועמד פוטנציאלי להגיש את מועמדותו למשרה המתאימה לכישוריו בתהליך מהיר וידידותי, החושף בפניו משרות נוספות שעשויות לעניין אותו.
אסף מואב
מעבדת קספרסקי מכריזה על Kaspersky Small Office Security – פתרון אבטחת מידע לעסקים קטנים
איילת אליעזרי
"מאיץ יזמות" ראשון מסוגו בעולם לפיתוח 15 סטארט-אפים חברתיים, עסקיים וטכנולוגיים שישפרו את חייהם של אנשים עם מוגבלויות, נפתח בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il