X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מיזם חדש של מתחם התחנה הראשונה והאוניברסיטה העברית בירושלים יפתח השבוע הרצאות ופאנלים של חוקרי האוניברסיטה, תערוכות והפעלות מדעיות לכל המשפחה
▪  ▪  ▪
התחנה הבאה: האוניברסיטה [יח"צ]

מתחם התחנה הראשונה בשיתוף האוניברסיטה העברית בירושלים, מתחילים ביום שני 16/12/13 מסורת חדשה, "התחנה הבאה: האוניברסיטה" סדרת הרצאות ופאנלים של חוקרי האוניברסיטה, תערוכות והפעלות. הסדרה תפתח בהרצאה לקהל הרחב אודות ההכנה הנכונה לחורף, מפי ד"ר אילן מתוק מבית הספר לרוקחות של האוניברסיטה העברית. ההרצאה, נקראת לא רק תרופות סבתא: כיצד לעבור את החורף בשלום? ומסבירה על הדרכים למניעת מחלות חורף, שילוב תרופות נכון וטיפול באנטיביוטיקה בילדים.
מיזם "התחנה הבאה: האוניברסיטה", יפעל לאורך כל השנה ויכלול הרצאות ופאנלים של האוניברסיטה מדי חודש במתחם התחנה הראשונה בירושלים, לצד פעילויות מדע וחינוך לכל המשפחה מטעם הרשות לקהילה ונוער. מטרת המיזם היא לקרב את האקדמיה לציבור הרחב ולהעביר תכנים אקדמיים מגוונים גם מחוץ לקמפוסים. שיתוף הפעולה, שהחל בקיץ שעבר במתחם התחנה הראשונה עם תערוכת הקריקטורות של חקר המוח, יימשך לאורך השנה ויהיה פתוח וללא תשלום.
ההרצאה הראשונה בסדרת "התחנה הבאה: האוניברסיטה", היא של הרוקח הקליני ד"ר אילן מתוק שתעסוק בהכנה התרופתית הנכונה לחורף. "עם שובו של החורף חוזרות גם מחלות החורף דוגמת שפעת והצטננות. לכן בתקופה זו של השנה נרכשות תרופות רבות ללא מרשם כנגד חום, שיעול נזלת וכאבי שרירים." אומר ד"ר מתוק. "בהרצאה נדבר על הדרכים למנוע מחלות חורף. כמו-כן נדבר על התרופות השונות לטיפול בתסמיני מחלות חורף, באלו תסמינים יש לקחת תרופות, וניגע בשאלה האם ומתי יש לטפל באנטיביוטיקה. נדבר גם על האם להשתמש בתרופות אלו גם על בנשים בהריון ובילדים." ההרצאה תתקיים ביום שני 16/12, בשעה 19:00, באוהל המרכזי שבמתחם.
מתחם התחנה הראשונה בירושלים- נפתח לפעילות במאי 2013, במגוון תחומים ומציע לתושבי העיר ולמבקרים חוויה ססגונית ואיכותית של קולינריה, תרבות, ספורט, בילוי ופנאי. במתחם מרכז מבקרים המפעיל סיורי הליכה, אופניים וסגווי לאזורים הסמוכים ומשמש גם כמרכז מידע ראשון מסוגו בירושלים לתיירים ומטיילים, גלריה המציגה תערוכות מתחלפות, ירידי אופנה, עיצוב, אוכל, משחקים ופעילויות (מתחלפות וקבועות) במשך כל השבוע.

תאריך:  11/12/2013   |   עודכן:  11/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
שירות חדש למחפשי עבודה, "הפורטל למועמד", מאפשר מהיום תקשורת ישירה בין מחפש העבודה לחברה המגייסת. הפורטל, המהווה חלק אינטגרלי מעמוד המשרות הפתוחות באתר האינטרנט של החברה המגייסת, מאפשר למועמד פוטנציאלי להגיש את מועמדותו למשרה המתאימה לכישוריו בתהליך מהיר וידידותי, החושף בפניו משרות נוספות שעשויות לעניין אותו.
אסף מואב
מעבדת קספרסקי מכריזה על Kaspersky Small Office Security – פתרון אבטחת מידע לעסקים קטנים
איילת אליעזרי
"מאיץ יזמות" ראשון מסוגו בעולם לפיתוח 15 סטארט-אפים חברתיים, עסקיים וטכנולוגיים שישפרו את חייהם של אנשים עם מוגבלויות, נפתח בישראל
זהר נוי
השירות הבולאי של דואר ישראל הנפיק בול המוקדש לשנת הקריסטלוגרפיה הבינלאומית 2014: גבישים קוואזי-מחזוריים, סוג חדש של חומר
עדי וילדר
תמגן את מבנה הבורסה הישראלית לניירות ערך במוצרי נעילה ומיגון של חב' ASSA ABLOY
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il