X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מטריקס נבחרה לנהל במיקור חוץ את מערך תשתיות המחשוב והתמיכה של פירמת רו"ח BDO זיו האפט
▪  ▪  ▪

חטיבת אינטגרציה ותשתיות במטריקס נבחרה לנהל במיקור חוץ את מערך תשתיות המחשוב והתמיכה של משרד רואי החשבון BDO זיו האפט, הנמנה בין חמשת המשרדים הגדולים בארץ ומונה כ-1000 משתמשים. ההסכם, שנחתם לאחרונה, מוערך בכמיליון ש"ח לשנה, וצפוי להתפרס על פני מספר שנים.
הבחירה במטריקס נבעה מתוך הצורך של BDO זיו האפט, לשפר את מערך התמיכה הקיים לעובדי החברה וזאת על-ידי העלאת רמת השירות וקביעת סטנדרטים גבוהים יותר מאשר קיבלה מהספק הקודם.
במסגרת ההסכם מטריקס תהיה אחראית על כל תשתיות המחשוב בחברה לרבות תמיכה ותחזוקה של רכיבי החומרה, יישומי התוכנה, ומערכות התקשורת. כמו-כן תפעיל מטריקס מוקד תמיכה טכנית ברמת First Level Support למשתמשי החברה ומערך טכנאי PC ומומחי סיסטם שיוצב במשרדי BDO וייתן מענה טכני לפניות.
לדברי אילן דרעי, מנהל אגף מיקור חוץ בחטיבת התשתיות והאינטגרציה במטריקס, "הפתרון שהצענו ל-BDO ממחיש את היכולת שלנו לחבר את הידע, הניסיון והיכולות של מטריקס על חטיבותיה השונות במטרה לספק ללקוח פתרון מקצועי ויעיל, העונה על כל הצרכים התפעוליים והעסקיים שלו".
לדברי, אלון קורמן, סמנכ"ל מערכות המידע ב-BDO זיו האפט, "המהלך בוצע על-מנת לייעל ולשפר את השירות הפנימי למשתמשי החברה תוך שיתוף פעולה עם מטריקס, אשר ביכולתה להציע לנו פתרונות מקצה לקצה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עם הידע, הניסיון והמחויבות האמיתית שהיא מביאה להצלחת הפעילות המשותפת".
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-6,500 מקצועני, IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ, Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה, ופתרונות חומרה מובילים.
הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרויקט IT מקצה לקצה, שירותים על-פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.
עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, ביטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיIT ע"פ סקר BDI.
מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2012 הגיע ל-2 מיליארד שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל, STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה השביעית ו IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה הרביעית ברציפות.

תאריך:  02/01/2014   |   עודכן:  02/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מטריקס תנהל את מערך המחשוב של BDO
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
מעל 1,200 משתתפים מלמעלה מ-36 מדינות, יגיעו לתל אביב, במרץ 2014, לקחת חלק בכנס "ננו-ישראל 2014" והתערוכה הנלווית אליו, להתרשם ולהציץ הצצה ראשונה לכמה מהטכנולוגיות היותר מתקדמות בתחום, לבחון הישגים מדעיים ולשקול אפשרויות השקעה
שי מרון
במסגרת פעילותה של רד בקהילה ותמיכתה בחינוך לטכנולוגיה ולמדעים, יוזמת רד במהלך השנה כ-12 פרויקטים המתמקדים בשיפור תנאיהם של תלמידים ובני נוער בפנימיות ובבתי ילדים ברחבי הארץ
אסף מואב
מידרוג העניקה דירוג Aa3 ליכולת הפירעון הכוללת של חברת מטריקס
אסף מואב
דורון פרימו מונה למנהל מכירות בחטיבת היישומים בקבוצת אמן
שי מרון
סקר CedarCrestone הבינלאומי: 96% מהחברות הרב-לאומיות אימצו מערכות תוכנה לניהול משאבי אנוש    הסקר שמבוסס על כ-1,300 חברות המייצגות 20 מיליון מועסקים ברחבי העולם, מסמן גם שתי טכנולוגיות בולטות בתחום ה-HR עם הכניסה לעידן ה'ענן': גיימיפיקציה ויישומי מדיה חברתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il