X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Bosch Motorsport בחרה במערכת ההפעלה של ווינד ריבר
▪  ▪  ▪
Bosch Motorsport [יחצ]

ווינד ריבר, ספקית מובילה בעולם בפיתוח תוכנות למערכות משובצות מחשב ומערכות ניידות, הודיעה כי Bosch Motorsport, אחת מספקיות חלקי הרכב הגדולות בעולם, בחרה ב-VxWorks® כמערכת ההפעלה העומדת בבסיס יחידות בקרת המנועים (ECU) שלה המשולבות במכוניות המרוץ Endurance. במהלך עונת המרוצים 2013, יחידות בקרה אלה הובילו את הצוותים לנצחונות במירוצי המכוניות הגדולים והחשובים ביותר.
ליחידות הבקרה של המנוע תפקיד מכריע במכוניות מרוץ, והן מתאפיינות ביכולת טלמטרית וקישוריות אלחוטית. יכולות הטלמטריה מאפשרות לצוותים לנתח כמות עצומה של נתונים תוך כדי המרוץ, ובאמצעותם לתמוך בנהגים ולסייע להם להגיע לביצועים אופטימאליים. פלטפורמת VxWorks עומדת בבסיס יחידת הבקרה ומאפשרת ביצועים אמינים בזמן אמת ומניעה של אובדן שליטה על המנוע במהלך הנסיעה.
"עולם מרוצי המכוניות מחייב התמודדות עם פרמטרים כמו מהירות גבוהה ביותר ומורכבות גבוהה. לשם קבלת ביצועים מדויקים בזמן אמת, בחרה Bosch Motorsport ב-VxWorks ועל בסיס זה היא מפתחת רכיבים המאפשרים לנהגים לעמוד בתחרויות ולהגיע להישגים אופטימאליים," אמר מרקוס קירשנר, ראש צוות פיתוח חומרה ב-Bosch Motorsport. "ווינד ריבר סיפקה טכנולוגיה אפקטיבית ואמינה, תמיכה ושירותים, לכל אורך הפרויקט. היא סייעה לנו בפיתוח מוצר מתקדם ואיכותי תוך עמידה בלוח זמן לחוץ. למעשה, הצלחנו לקצר את זמן הפיתוח של יחידות הבקרה בלמעלה מ-50%."
ווינד ריבר ספקה ל-Bosch Motorsport, מענה מקיף הכולל פלטפורמת VxWorks מובנית יחד עם תווכה, כלים, אפשרות ל-BSP, הכשרה, תמיכה ושירותים טכניים.
"בעולם המרוצים, לכל שבריר שנייה חשיבות מכרעת. VxWorks מספקת את הרמה הגבוהה ביותר של ביצועים מדויקים באמצעות ההתמחות של ווינד ריבר בטכנולוגיות IoT ו-M2M, כגון יכולות טלמטריה מתקדמת בזמן אמת, שמאפיינת את ווינד ריבר כבר תקופה ארוכה, הרבה לפני שהפך לתחום עיסוק טרנדי," אמר ג'ורג' דול, ראש יחידת פתרונות רכב בווינד ריבר. "ווינד ריבר מסייעת ל-Bosch Motorsport וללקוחותיה להגיע לביצועים מרביים. העובדה שמובילה עולמית כגון Bosch Motorsport נותנת אמון בטכנולוגיות שלנו מחזקת את הניסיון הנרחב שצברה ווינד ריבר במשך עשרות שנות פעילותה בתעשיית הרכב."
תמהיל המוצרים של ווינד ריבר לתעשיית הרכב כולל גם את הפלטפורמה ל-Infotainment, מאיץ הקישוריות להתקני iOS, מומחיות ב-Android, שירותי הטמעת Tizen, כלים כגון Wind River Diab Compiler, וטכנולוגיות שונות של וירטואליזציה ו-Hypervisor.
אודות ווינד ריבר
ווינד ריבר, חברת בת בבעלות מלאה של אינטל (NASDAQ:INTC), היא מובילה עולמית לפיתוח תוכנה משובצת מחשב עבור מערכות חכמות ומחוברות לרשת.
ווינד ריבר היא חלוצה עולמית בתחום של תוכנה משובצת מחשב מאז 1981, והטכנולוגיה שלה נמצאת ביותר ממיליארד מוצרים. ווינד ריבר מציעה לתעשיה פורטפוליו מקיף של פתרונות תוכנה משובצי מחשב, לרבות תמיכה של שירותים מקצועיים מן המעלה הראשונה ואקוסיסטם נרחב של שותפים. ווינד ריבר מספקת ללקוחותיה את הטכנולוגיה והמומחיות שלה המאפשרות הטמעה בטוחה, מאובטחת ואמינה של מערכות חכמות. המשרדים הראשיים של ווינד ריבר ממוקמים באלמדה, קליפורניה, עם סניפים ביותר מ-20 מדינות.

למידע נוסף, בקרו את ווינדר ריבר
לקבלת מידע נוסף על פתרונות Wind River בתחום הרכב, בקרו באתר
תאריך:  17/01/2014   |   עודכן:  17/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף מואב
תחזיות מעבדת קספרסקי ל-2014 למשתמשים פרטיים ולארגונים
סיגל אוברמן
Win Winter מבית Nutri Care הינה פורמולה ייחודית ומקיפה המכילה ויטמין C, סמבוק שחור ותמציות פרופוליס, תה ירוק ואסטרגלוס התומכים בהתמודדות עם החורף
גילי עבודי
פעילות ט"ו בשבט ברמת הנדיב ביום ששי ה-17.1.14
אסף מואב
אומניטק השלימה פרויקט בשטראוס להטמעת פלטפורמת HANA SAP ושרתי IBM למערכת BI חדשה
אסף מואב
חברת Dooks זכתה בפרויקט שדרוג תשתית המחשוב בבית החולים שערי צדק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il