X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מפתחי משחקים ואפליקציות ב-Global Game Jam 2014 ישתפו פעולה ויפתחו משחקים לילדים עם צרכים מיוחדים ביוזמת ארגון וראייטי ובית איזי שפירא
▪  ▪  ▪

בתאריך 24-25.1, במסגרת האקתון של עמותת GameIS (עמותת תעשיית המשחקים הדיגיטליים בארץ) וארגון Global Game Jam העולמי (GGJ) ישתפו פעולה צוותים שונים על פיתוח המשחקים הטובים ביותר לילדים עם צרכים מיוחדים.
Global Game Jam הינו ארגון עולמי, אשר מקיים מדי שנה את האירוע הגדול בעולם לעיצוב ופיתוח משחקים. עמותת GameIS בשיתוף ה-GGJ מארגנת את אירוע ההאקתון בארץ זו הפעם השישית, שיתקיים ב 24-25.1 במגוון אתרים בארץ החל מתל אביב (האירוע המרכזי), ירושלים, חיפה, הכפר הירוק ועוד.
במסגרת האירוע, יתכנסו אמנים, גרפיקאים, אנימטורים, מתכנתים, מעצבי משחקים, מפיקים, אנשי סאונד ומלחינים מקצוענים וחובבנים כאחד, בכדי לפתח משחקים במסגרת יצירתית במיוחד וללא מגבלות היום יום. במשך 48 שעות רצופות, יעמלו המשתתפים על פיתוחים מבוססי נושא, שיוכרז עם תחילת הפעילות והמשתנה מדי שנה.
בין יתר האתגרים המוצעים, השנה החליטו וראייטי ובית איזי שפירא, להצטרף להאקתון של GameIS ולהציע למפתחים אתגר נוסף - להתמקד בפיתוח משחקים לילדים עם צרכים מיוחדים, לאחר שנמצא שרוב האפליקציות אינן מותאמות לצורכיהם.
לדברי לילי לוינטון, סמנכ"לית מקצועית בבית איזי שפירא, רוב האפליקציות המונגשות לאנשים עם צרכים מיוחדים הקיימות כיום בשוק, מתרכזות בתחום התקשורת (לוחות תקשורת וכישורי שפה) ותחומי הלימוד/חינוך (אפליקציות ללימוד צבעים, מספרים, התאמות, מיון, סדר יום, כישורי חיים וכו').
"מתוך העבודה בשטח, ראינו שחסרות אפליקציות מונגשות לתחום המשחק והפנאי, ל-fun כמו שכל הילדים נהנים לשחק. השתמשנו באפליקציות "רגילות" הקיימות כיום בשוק, בתיווך מורה/מטפל והתוצאות היו מדהימות: ראינו ביטוי ליכולות שלא נראו קודם לכן - יכולות קוגניטיביות, מוטוריות ותקשורתיות, עניין ויוזמה, מוטיבציה רבה ויכולת קשב וריכוז לזמן ממושך, שלא נראו בפעילויות מסוג אחר. בנוסף, מאפשר הטאבלט התנסות במשחק עצמאי בתכנים מגוונים המחזקים את תחושת המסוגלות של הילדים ("גם אני כמו כולם", "גם אני יכול").
מכך הסקנו שאפליקציית משחק שתפותח במיוחד לקהל זה, תזכה בשל ייחודיותה, להכרה ועניין שיווקי על-ידי פרטיים, מוסדות חינוך ומרכזים טיפוליים רבים - הפונים לקהל עם צרכים מיוחדים.
ריקי אריאל מנכ"ל "וראייטי" ישראל-"הילדים הנהדרים שלנו מתמודדים בכל יום עם הקושי שבמוגבלותם, ורובם אינם יכולים לשחק במשחקים רגילים או במשחקי מחשב. האפליקציות שיפותחו יאפשרו לאותם ילדים להרגיש שווים בין שווים ולחוות את חדוות המשחק באופן הטוב ביותר. המשחקים השונים, שיהיו מבוססים על מגוון של נושאים, יתרמו רבות לילדים ולחוויית המשחק הדיגיטלי."
יחידת החדשנות, של פירמת ראיית החשבון והייעוץ Deloitte בריטמן אלמגור זהר, מלווה את "וראייטי" ישראל מזה מספר שנים בתהליכי חדשנות וייעוץ טכנולוגי ועסקי. היא זו שיזמה את שיתוף הפעולה עם GameIS ופעילות הפיתוח עבור ילדים עם צרכים מיוחדים, במטרה לעודד שיתופי פעולה חדשניים בין עולם ההיי-טק לבין גופים במגזר השלישי.
לדברי אילן בירנפלד יו"ר ומנהל עסקים ראשי Deloitte בריטמן אלמגור זהר: " הפירמה חרתה על דגלה את ערכי ההתנדבות והתרומה החברתית. אנו גאים ביכולתנו לסייע למגזר השלישי באמצעות שימוש במתודולוגיות חדשניות ופורצות דרך, בדגש על שילוב העולמות הטכנולוגיים והעסקיים".
ה "Global Game Jam" נוצר ע"י ארגון עולמי ללא מטרות רווח, ומטרתו היא מטרה יצירתית גרידא – ליצור אירוע שבמסגרתו אנשים מתחומים שונים נפגשים ומשתפים פעולה סביב התשוקה ליצירת משחקים מהנים ומיוחדים.
לפרטים נוספים על אירוע ה "Global Game Jam" השישי 2014 ניתן למצוא באתר האירוע בFACEBOOK.

תאריך:  20/01/2014   |   עודכן:  20/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שת"פ לפיתוח משחקים לילדים עם נכויות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל זילבר
"תוכנית פיירס" לחדשנות ופיתוח בינלאומי באוניברסיטת ת"א משיקה את Pears Challenge The: תחרות ייחודית ליזמים וסטארט אפים המעוניינים להתמחות בשווקי העולם המתפתח    ד"ר עליזה בלמן ענבל: "פיתוח טכנולוגיות עבור מדינות מתפתחות מהווה פוטנציאל עסקי אדיר, לצד הסיפוק האישי וההרגשה שניתן להשפיע על עניי העולם ולהביא לשינוי"
שי מירון
חברת השיווק והפרסום הסלולרי Moblin זכתה במכרז הסלולר של קבוצת כלמוביל. הפרויקט הראשון: אפליקציית ניווט המשלבת את קולו של יובל המבולבל עם waze
עדנה דור-און
במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
מיכל זילבר
יו"ר מרכז הארגונים, קולט אביטל: "רבים מבין הניצולים החיים כיום בישראל עדיין לא מודעים לכל זכויותיהם ולא מנצלים אותן במידה המקסימלית"
שמואל אלגרבלי
רוצים להגיע מירושלים לרחבי הארץ? עכשיו תגיעו הרבה יותר מהר    שינויים במסלולי הקווים מירושלים לדרום הארץ: מדלגים על ציר שדרות שז"ר העמוס ומגיעים דרך ציר ירמיהו היישר הביתה    מסלול חדש בערב מערד עד לאולמות השמחה בגבעת שאול    וגם: מיקומי תחנות חדשים לתחבורה הבינעירונית בהר חוצבים    משרד התחבורה: "השינויים מבטיחים שירות מהיר יותר ונוח יותר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il