X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

בכל פעם שאנו מחפשים אפליקציה חדשה לסמארטפון, אנו נכנסים ל App Store / Google Play / Windows Store, מחפשים אפליקציה, קוראים קצת תגובות ובוחרים אם להתקין או לא. הרי במידה ואנו רוצה להתקין אפליקציה אנו לא מזמינים חברת השמה או קוראים מדריך משתמש. אנו פשוט לוחצים על לחצן אחד והאפליקציה מותקנת לנו במכשיר. למה בעצם אי-אפשר לעשות את אותו הדבר עם מערכות קצת יותר משמעותיות? למשל... CRM? למשל... Microsoft Dynamics CRM 2011 / 2013 . אז זהו שעכשיו אפשר. ה CRM App Store מבית היוצר של Prodware מאפשר לאתר אפליקציות ותוספים ("Add-Ons") לפי פילטורים שונים, לקרוא על יכולות האפליקציה, להוריד ברושור ומדריך משתמש ואפילו לראות סרטון קצר. במידה והתוסף מתאים לצרכים של הלקוח הוא יכול להוריד אותו למערכת ה CRM שלו ללא עלות ל 30 יום ניסיון. פשוט ככה. בתהליך ההתקנה הלקוח יכול לבחור אם הוא מעוניין להוריד גם נתוני דוגמה ( sample data"") שיעזרו לו בתהליך ההתנסות במוצר. במידה והלקוח מעוניין לרכוש את התוסף הוא יכול לעשות זאת ישירות מה CRM App Store באמצעות ממשק תשלום נוח של PayPal.
בחנות האפליקציות, שהושקה לפני כשנה בכנס Extreme CRM 2013 ברומא, יש נכון להיום כ 25 שותפים שונים מכל העולם המפתחים אפליקציות ל Microsoft Dynamics CRM (ISVs"") וכ 80 אפליקציות שונות שמתאימות גם ל Microsoft Dynamics CRM 2011 וגם ל Microsoft Dynamics CRM 2013. אז אומנם את Candy Crash ואת Waze לא תמצאו שם אבל כן ניתן למצוא מגוון רחב של אפליקציות (חלקן חינמיות) החל מתוספים המאפשרים מספור של רשומות במערכת, ניהול התראות, צפייה בלקוחות על מפה ועד לורטיקלים גדולים יותר לדוגמה מערכת לניהול עובדים ( Human Resources), ניהול קריאות ( Service Desk) ואפילו שירותים מקצועיים (Professional Services Automation).
חנות האפליקציות מהווה יתרון גדול לא רק עבור משתמשי הקצה שיכולים בקלות לנסות את האפליקציות אלא גם עבור השותפים שמפרסמים את האפליקציות בחנות. החנות מהווה כלי שיווקי שקהל היעד המבקר בו הוא קהל יעד ממוקד ביותר. בנוסף המפרסם מקבל התראה בכל פעם שלקוח פוטנציאלי מבקר בעמוד המוצר שלו, מוריד ברושור או מוריד את המוצר לתקופת ניסיון. כאמור הלקוחות יכולים להשלים את תהליך הרכישה כולו בחנות וזאת ללא יצירת קשר עם המפרסם כלומר מבחינת המפרסם זוהי מכירה ללא השקעת משאבי מכירות בכלל. למפרסמים יש פורטל משתמש שבו הם יכולים לנהל את האפליקציות שלהם, להעלות אפליקציות חדשות ולצפות בדוחות על ביצועי האפליקציות בחנות וכמובן לראות את רשימת כל הלידים שנוצרו מהחנות.
אז איך אפשר להתחיל?
פשוט מאד – נכנסים ל www.CRM-AppStore.com מורידים משם את אפליקציית החנות אל תוך מערכת Microsoft Dynamics CRM. (התקנה חד-פעמית של Solution). במידה והלקוח לא מעוניין להתקין את אפליקציית החנות ב Microsoft Dynamics CRM שלו או שאין לו סביבה מיותרת ניתן להירשם באתר ואנחנו ניצור סביבת CRM עבורו ונתקין בה את החנות. ו... זהו! החנות מותקנת ב CRM וכעת ניתן להתקין כל אפליקציה \ תוסף ("add-on") בלחיצת כפתור!

אתר CRM-AppStore
תאריך:  20/01/2014   |   עודכן:  20/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרודוור מציגה: חנות אפליקציות ל-CRM
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל סדן
אמנים ישראלים מקבוצת "נויה – אמנות ישראלית מקורית" למען עמותת עלה – בית לאנשים בלתי רגילים
אסף מואב
טלדור ביצעה בהצלחה פרויקט גלובלי ליישום מערכת SAP Business All-in-One בחברת בדיקות השבבים קמטק
רוית לברן
הנוגדנים החד שבטיים SPmAb-2.1 ו-SPmAb-6שבודדו הינם הראשונים מסוגם בעולם המכוונים כנגד אזור "הסיגנל פפטיד" בסמן MUC1, שהינו גם האזור אליו מכוון חיסון האימיוצין של ווקסיל
מיכל סדן
'המחולל' - תערוכת יחיד (ראשונה בישראל) של האמן אמיר קופמן
מיכל סדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il