1 |
|
|
למר סודרי שלום
שלחתי לך פקס לגבי האירוח ששהיתי במלון בתאריך 02/03/2014
שהוא יום ההולדת שלי שהיה יום ראשון השחור לגבי, חיכיתי לתשובה או התנצלות לאחר מה שעברתי, במשך כל שנותי בבתי מלון בארץ ובחו"ל לא קיבלתי יחס משפיל, וחדר מלוכלך אין מגבות המזרן קרוע סדין יותר קטן מהמזרון.
חיכיתי לטלפון והתנצלות אבל זה לא הגיע. אני מאוד מאוכזבת צילמתי את החדר המלוכלך, ואת האמבטיה שלא היו בה מגבות ואת המזרן הקרוע שהקפיצים יוצאים ממנו ואת השקע שיוצא מהקיר שספרתי לחברותי על ההתעללות שעברתי במלון צחקו ואמרו, הם אומרים שהמלון הכי טוב בים המלח זה הטעות שלי
יכולתי לתבוע אותכם אבל לא, רק חבל שבכל יום ההולדת אזכור את היום השחור שהיה לי בתודה אתי
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרעבי אסתר |
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
אנחנו מתארחים במלון מיום א אמורים להיות עד יום חמישי. מקבלים שרות מתחת לכל ביקורת זילזול ניתוק טלפון בפנים. מבקשים להגיע למישהו בכיר מההנהלה לאחר שיחה עם יוליה נמסר שזה לא אפשרי. רוצים פשוט לעזוב ועכשיו אין עם מי לדבר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ליסה |
|
4 |
|
|
שלום רב,שמי אורנה זליגמן הזמנתי דרך בוקינג חדר מה28.9 עד 30.9 במלון.
קיבלתי הודעת סמס כמה ימים לפני האם אני מגיעה?הודעתי שלא עקב מחלה אמרו תיהיה בריאה בינתיים גביתם ממני 750 שקל על מה ולמה?ואינכם רוצים להחזיר לי .את ההודעת סמס במפתיע אני לא מוצאת לכם יש את כל ההודעות בבקשה לבדוק.
אתה אדוני היקר מנכ"ל בית מלון מקווה שמכובד מצפה ממך לתשובה ולא להתעלמות כדי להשיג אותכם בטלפון זה נורא.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורנה זליגמן |
|