X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

F5 Networks (נסדאק: FFIV) מכריזה על הכנסות בסך 406.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת הכספים 2014, שהסתיים ב-31 בדצמבר. מדובר על עלייה של 3 אחוזים ביחס ל-395.3 מיליון דולר ברבעון הקודם, ועלייה של 11 אחוזים מ-365.5 מיליון ברבעון הראשון של שנת הכספים 2013.
הרווח הנקי (‏GAAP‏) הסתכם ב-‏68‏ מיליון דולר (‏87 סנט‏ למנייה מדוללת) בהשוואה ל-‏76.2‏ מיליון דולר (‏97 סנט‏ למניה מדוללת) ברבעון הקודם ו-‏69.5‏ מיליון דולר (‏88 סנט‏ למניה מדוללת) ברבעון הראשון אשתקד.
להוציא השפעתם של תגמולים מבוססי מניות ופחת של נכסים בלתי מוחשיים, הסתכם הרווח הנקי במונחי Non-GAAP ב-‏94.8‏ מיליון דולר (‏1.22 דולר למנייה מדוללת), בהשוואה ל-99.2 מיליון דולר (‏1.26‏ דולר למניה מדוללת) ברבעון הקודם ו-‏90.6‏ מיליון דולר (‏1.14‏ דולר למניה מדוללת) ברבעון הראשון אשתקד.
התאמת ההכנסה הנקייה לפי GAAP להכנסה הנקייה שלא על-פי GAAP כלולה בהצהרות המאוחדות על פעילות החברה.
"במהלך הרבעון הראשון של 2014, המשיך הביקוש הגובר למוצרי החומרה והתוכנה החדשים שהשקנו בשנת הכספים 2013 להניע את הכנסות החברה ממוצרים, מה שהביא לגידול של 3 אחוזים בהכנסות בהשוואה לרבעון הקודם ו-7 אחוזים ביחס להכנסות הרבעון המקביל אשתקד", אמר ג'ון מק'אדם, נשיא ומנכ"ל ‏F5. "המכירות החזקות בכל האזורים משקפות הן את הביקוש למוצרים חדשים והן את התגובה החיובית של הלקוחות לשיטת התמחור החדשה - Good Better Best, שהצגנו בתחילת נובמבר".
"נוסף לאספקת מגוון רחב של מוצרים ופתרונות חדשים, המשכנו לחבור לחברות מובילות בענף על-מנת להבטיח שמוצרינו משלימים את שלהם באופן אופטימלי לייעול האבטחה, הביצועים והזמינות של יישומים. במהלך השקתה של ארכיטקטורת Synthesis, מסגרת עבודה חדשה לאספקת שירותי יישומים מוגדרים בתוכנה, בנובמבר שנה שעברה, הושם דגש מיוחד על שותפויות עם חברות פיתוח מובילות של רשתות מוגדרות בתוכנה (SDN). ככל שטכנולוגיית ה-SDN הולכת ותופסת אחיזה בשוק, אנו מאמינים ששותפויות אלה ייפתחו וירחיבו את ההזדמנויות השיווקיות למוצרינו".
"כפועל יוצא מהאמון שלנו בפוטנציאל הצמיחה של החברה כבר בטווח הקרוב ונחישותנו להמשיך ולהשקיע בצמיחה ארוכת טווח, צירפנו לשורותינו 165 עובדים נוספים במהלך הרבעון הראשון שנת הכספים 2014. אנו ממשיכים להאמין שהתנופה שצברנו בשני הרבעונים האחרונים תמשיך ותניע אותנו קדימה גם ברבעון הנוכחי ולתוך המחצית השנייה של שנת 2014".
"ברבעון הנוכחי, המסתיים ב-31 במרץ, הצבנו לעצמנו יעד הכנסות של בין 408 ל-418 מיליון דולר עם יעדי רווח של בין 87 ל-90 סנט למניה מדוללת לפי GAAP, ובין 1.23 ל-1.26 דולר למניה מדוללת שלא על-פי GAAP".
תוכנית רכישה עצמית של מניות (Repurchase)
בנוסף, הכריזה היום F5 כי דירקטוריון החברה אישר הקצאה של 500 מיליון דולר נוספים לטובת תוכנית הרכישה העצמית של מניות החברה. הקצאה זו מתווספת ל-281.3 מיליוני הדולרים שעדיין לא נעשה בהם שימוש בתוכנית הקיימת, תוכנית שאושרה לראשונה באוקטובר 2010.
במסגרת תוכנית הרכישה העצמית יתבצעו מעת לעת עסקות פרטיות או רכישה בבורסה של מניות החברה בכפוף לדיני ניירות הערך ולדרישות החוק. סכומי הרכישות ותזמונן יתבססו על תנאי השוק וגורמים אחרים, לרבות אך ללא הגבלה, מחיר המניה, הדרישות הרגולטוריות וזמינות ההון. התוכנית אינה מחייבת רכישת מספר מינימלי מסוים של מניות וניתן לשנותה, להשהותה או להפסיקה בכל זמן.
אודות ‏F5 Networks‎
F5 (נסדאק: FFIV) מספקת פתרונות לעולם היישומים. החברה מסייעת לארגונים להתאים בקלות וביעילות את התעבורה והאספקה של שירותים בענן ובמרכז הנתונים על-מנת להעביר בהצלחה יישומים לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן. הפתרונות של F5 מרחיבים את טווח ההגעה של מערכות המידע הודות לשימוש במסגרת עבודה פתוחה הניתנת להרחבה ולמערך עשיר של שותפים, הכולל ספקים ויצרנים מובילים בתחום התיאום והשילוב של מרכזי נתונים וטכנולוגיות. גישה זו מאפשרת ללקוחות למצוא את המודל התשתיתי המתאים ביותר לצרכיהם לאורך זמן. ארגונים ממשלתיים, מותגים צרכניים, ספקי שירותים ועסקים מובילים, כולם נעזרים ב-F5 כדי לשמור על מיקומם בחוד החנית של טכנולוגיות הענן, האבטחה והניידות. למידע נוסף, אנא בקרו ב-f5.com.
למידע נוסף על F5, שותפיה והטכנולוגיות שלה, ניתן לעקוב אחרינו ב-@f5networks בטוויטר או לבקר אותנו בפייסבוק. לרשימה המלאה של אתרי קהילת F5, אנא בקרו בכתובת:www.f5.com/news-press-events/web-media/community.html

תאריך:  09/02/2014   |   עודכן:  09/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
F5 מכריזה על תוצאות הרבעון הראשון 2014
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל סדן
עדי וילדר
עדי וילדר
אסף מואב
אלעד מערכות הקימה פורטל ארגוני לקרן היסוד: ישמש כ-120 עובדיה בארץ ובעולם
אסף מואב
קבוצת אמן חתמה על הסכם לשיווק והטמעת מוצרי ההצפנה ומניעת דליפת נתונים של Wave Systems
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il