X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
תערוכת המובייל הגדולה בעולם: WISeKey מספקת בשותפות עם Swisscom עננים אישיים מוצפנים אמינים שמאוחסנים בשווייץ
▪  ▪  ▪

חברת אבטחת הסייבר השוויצרית WISeKey בשותפות עם Swisscom משיקה את "הענן האישי WISeID". המוצר משתמש בהצפנה ובאפליקציית הסלולר של הענן האישי WISeID שיאחסן נתונים במרכזי הנתונים של Swisscom בשווייץ כדי לספק ולתמוך בשירותי מחשוב ענן אישיים.
הענן האישי WISeID מספק זהויות דיגיטליות אמינות באמצעות אפליקציות סלולר ושולחן עבודה לאנשים ולחברות שמבצעים טרנזקציות סודיות באינטרנט גלוי. האפליקציה של הענן WISeID היא חבילה של כלים אינטרנטיים שמעצימים את המשתמש על-ידי הספקת זיהוי דיגיטלי פרטי מאומת ומאובטח ואחסון של נתונים אישיים במאגר מאובטח בענן. הענן האישי WISeID גרסה 5 שהושק אתמול בכנס Mobile World Congress בברצלונה מאפשר למשתמשים להגן ולסנכרן את הנתונים והסיסמאות שלהם בכל המכשירים האישיים שלהם. בהתאם לשותפות עם Swisscom, מפתח האימות האישי המוצפן מאוחסן במרכזי הנתונים של Swisscom בשווייץ (פתרון האחסון הדינמי של Swisscom). האפליקציה של הענן האישי WISeID היא בחינם אבל המשתמשים יצטרכו לשלם עבור שימוש נוסף באחסון של הענן האישי.
"ברור כיום שהדרישות של אנשים וחברות לקיבולת, זמינות ואבטחת נתונים במחשוב עולות כל הזמן. רעיונות חדשים כמו מחשוב דינמי מאפשרים לחברות להגיב באופן גמיש יותר. בגלל דרישות הציות מומלץ לעבד ולאחסן נתונים בשווייץ, ו-Swisscom עומדת באופן מלא בדרישות האלה באמצעות מרכזי הנתונים מהדור החדש שלה בשווייץ", אמר סטפן לנגרכר, מנהל מוצרי האחסון הדינמי של Swisscom.
"מתוך רצון להגדיל את ההכנסות והגיוון במוצרי אבטחת סייבר, WISeKey השיקה את הרעיון של הענן האישי בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס משום שאנחנו צופים ש-2014 היא השנה שבה העננים האישיים יעבירו את מרכז הכובד ממודלים שמתמקדים באפליקציות למודלים עם התמקדות אישית שבהם המשתמש יחזיר לעצמו את השליטה על הנתונים האישיים שלו. חלפו הימים של עננים מרכזיים עצומים ומטה- מערכות זיהוי בלי התחשבות בנתונים אישיים. המגמה ש-WISeKey משיקה השנה בשותפות עם Swisscom היא עננים אישיים. הפיתוח של מחשוב ענן אישי מקומי יפחית את העלות של טכנולוגיית הענן ויהפוך אותה למקומית. המוצר מיועד להשלים את תיק המוצרים של WISeKey שכולל כעת טלפוניה ניידת מוצפנת, זיהוי דיגיטלי של אנשים ואוביקטים (IoT) וטכנולוגיות של עמידות אבטחת סייבר" - קרלוס מוריירה, המייסד/ המנכ"ל של WISeKey.
אודות Swisscom
WISeKey היא חברת התקשורת המובילה בשווייץ. המטה שלה נמצא באיטיגן, קרוב לעיר הבירה ברן. עם יותר מ-20,000 עובדים היא הפיקה מחזור של 11.43 מיליארד פר"ש ב-2013. Swisscom היא אחת מהחברות עם הקיימות הגבוהה ביותר בשווייץ ובאירופה.
אודות WISeKey
WISeKey, שהוקמה ב-1999 ומרכזה בז'נבה, שווייץ, היא חברת אבטחת סייבר מובילה המספקת טכנולוגיות מיוחדות של זהויות דיגיטליות מהימנות לאנשים, אוביקטים וניידים, עננים אישיים ואימות כדי לאבטח את התקשורת והטרנזקציות בלי לסכן את האמון.

תאריך:  26/02/2014   |   עודכן:  26/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
WISeKey מספקת עננים אישיים מוצפנים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
eXelate מתרחבת בישראל, אחרי שנה של אבני דרך לחברה כולל צמיחה של חמישים אחוז
טל הלר
אינטגריטי תוכנה מציינת עסקות בשוק הישראלי בהיקף של מיליוני שקלים במוצר IBM EndPoint Manager - BigFix
שי מירון
אפסון תחשוף בתערוכת הסלולר בברצלונה את היישומים החמים שכבר פותחו עבור משקפי המציאות הרבודה - ה-BT200. סביבת האנדרואיד עליה מבוססים המשקפיים, סוללים בפני מפתחים הזדמנויות להשקת מגוון אפליקציות וכלים. בין היישומים שייחשפו לראשונה: ניווט בשטחי פנים, ביצוע תחזוקה במחשבים בלי ידיים והצצה למערכות הכוכבים בשמיים
שלמור תקשורת
סדרת סכיני סטייק חדשה ואלגנטית בציפוי נון סטיק שחור
יעל ניסקי
הפתרון המשולב משפר את חווית המשתמש של נוסעי רכבת ישראל על-ידי עידכון הנתונים ממערכות הרכבת אל משתמשי הקצה בזמן אמת, תוך שיקוף מהימן של תנועת הרכבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il