X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
לקוחות SAP יקבלו אפשרויות חדשות עבור פיתוחי ענן הטרוגניים
▪  ▪  ▪

חברת SAP הכריזה על כוונתה לשתף פעולה עם ספקים מובילים של שירותי ענן, אשר יציעו לשוק לאמץ את SAP-validated, תשתיות מבוססות ענן ושירותי יישומים ברחבי העולם. שירותי התשתיות והיישומים, אשר נועדו לשפר את איכות השירות ועלות הבעלות הכוללת, כוללים ארכיטקטורת קישור משותפת, הסכמי רמת שירות (SLAs) ושמירה על הפרטיות בסטנדרטיים שמטרתם להקל על פריסת הנתונים.
על-פי חברת המחקרIDC, ההוצאות על שירותי ענן בעולם, כולל שירותי הענן עצמם והטכנולוגיה המאפשרת שירותים כאלו, יעלו ב-25% ב-2014, ויגיעו לעלות של יותר מ-100 מיליארד דולר. כחלק מההיצע המקיף של פתרונות ה-SAP&Cloud, SAP מציעה כבר היום לחברות ערך מיידי וחווית לקוח מלאה על-ידי פריסה פשוטה של פתרונות ה-SAP שלהם בעזרת שירות הענן SAP HANA & Enterprise Cloud service, כולל תשתיות ענן ושירותים מנוהלים.
במהלך השנה החולפת הייתה SAP החברה הצומחת בעולם בשירותי ענן, עם מעל ל-250 אלף לקוחות בכ-190 ארצות וב-25 תעשיות שונות, ועם הכנסות של כמייארד אירו רק משירותי ענן. כבר היום יש ל-SAP מעל ל-35 מיליון משתמשי ענן בכ-72,000 חברות, וכחצי מיליון משתמשי SAP HANA. בשנה הקרובה מתכננת SAP לעמוד בדרישה הגוברת בשוק לשירותי ענן, כמו גם לצרכים הייחודיים של לקוחותיה, בעזרת היצע הפתרונות הרחב שלה, סביבה של אפליקציות הטרוגניות ותשתיות מעורבות, ובסיועו של שותף ענן המיישם את פלטפורמת SAP HANA.
SAP מציגה תוכניות ראשונות של שירותי הענן יחד עם 12 שותפים גלובליים והיא צופה גידול במספר השותפים בשנה הקרובה. צעדים ראשונים אלו נועדו ליצור פריסה גלובלית עם יותר מ-412,000 שרתים ביותר מ-580 שרתי נתונים (Data Centers) ברחבי העולם. אותם שרתי נתונים כוללים טכנולוגיות של ספקים מובילים כגון: CenturyLink Technology Solution,China Datacom, Fujitsu, Hitachi Systems, HP, IBM, Swisscom, Telstra,, T-Systems Verizon, VMware ועוד.
אודות פעילותה של SAP בישראל
SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשיה במשק: המגזר הציבורי, ביטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשיה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקר באתר החברה
תאריך:  26/02/2014   |   עודכן:  26/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלע הראל
באג במערכת ההפעלה iOS עלול לחשוף להאקרים תקשורת מהמכשיר שלכם שאמורה להיות מוצפנת. בחברת ESET-ישראל ממליצים - עדכנו מיד את מערכת ההפעלה
ענת מסינג
נטלי נבון
מתחם התחנה הראשונה בירושלים, הבזאר הקולינרי ובית אביחי בשיתוף פעולה ראשון מסוגו: 'רומן קולינרי' - סדרה של שלושה מפגשים שבכל אחד מהם יחקרו ויכינו העיתונאי גיל חובב והשף ניר צוק מאכלים מתוך ספרים של יוצרים עבריים מוכרים, ביניהם מאיר שלו וחיים נחמן ביאליק
נטלי נבון
קרנבל פורים סביבתי    מסיבת פורים של בצלאל    קרנבל ופעילויות לכל המשפחה    'ימבקרח 2014'    יום מעשים טובים - יום שלישי 11.3 בין השעות 15:30-19:00    חגיגות פורים - ימים ראשון שני 16-17.3
זהר נוי
קרן END מקבלת מענק של 7 מיליון דולר מקרן הצדקה הלמסלי למאבק במחלות טרופיות לא מטופלות באנגולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il