X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פתרונות הדרכה State Of The Art כיצד לעשות זאת נכון?
▪  ▪  ▪

הדרכה ארגונית היא אחד הכלים המרכזיים בידי מנהלים בארגון, המאפשרים להם לעצב את פני העובדים והארגון ולהתמודד בהצלחה עם אתגרים של שינויים ארגוניים, תנאי שוק משתנים ותחרותיים, שינויים טכנולוגיים, רגולציה קפדנית ועוד.
כדי להצליח בכך נדרשים מנהלי ההדרכה בארגון לבצע את מלאכת ההדרכה תוך הבנה ארגונית ועסקית, תכנון רב, שילוב יצירתיות וחדשנות ורמות הפקה וביצוע גבוהות. הבנה של מרכיבים אלו היא חשובה וקריטית אך על-מנת להצליח בכך חשוב וכדאי לדעת איך לעשות זאת בצורה טובה, חדשנית ויצירתית יותר.
נושא זה יעמוד במרכז מושב "למידה State Of The Art ברוח הזמן" שייערך במסגרת כנס ההדרכה השנתי ה-21 של למידה והדרכה בארגונים בישראל.
במסגרת המושב ייחשפו וילמדו המשתתפים כיצד לייצר את פתרונות ההדרכה הטובים והמתאימים ביותר לארגון, המייצרים ערך עסקי משמעותי הן בהיבטים של למידה חדשנית ומגוונת והן בהיבטים של חסכון במשאבים ויצירת החזר השקעה (ROI) גבוה.
את המושב בכנס יוביל זיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס מכללת הי-טק, מחטיבת ההדרכה של מטריקס, יחד עם אביבית בן סימון, יועצת מתודולוגית מובילה באגף פרויקטי הדרכה והטעמה בג'ון ברייס מכללת הי-טק.
זיו מנדל מביא עימו ניסיון של למעלה מ-20 שנות עשייה פוריות ויצירתיות במיוחד בפעילויות הכשרה, הדרכה והטמעה מול חברות ארגונים והקהל הרחב.
כדוגמה לכך הגה זיו כחלק מהמושב שיתקיים יוזמה מעניינת וחדשנית במסגרתה בחרו המשתתפים, באמצעות דף הפייסבוק של הכנס, את ההרצאות שיועברו מתוך מגוון הרצאות מרתקות.
בין ההרצאות שיועברו במושב: נטע פור אייזברג ואמירה יעקב משירותי בריאות כללית – על מרכז ההדרכה החוויתי הראשון מסוגו בארץ ; פבי שליט מחברת פרטנר על קמפיין השרות שהסעיר את הארגון ;הילה לנדמן מבנק לאומי על צמצום הפער בין המטה לשטח באמצעות טכנולוגיה ורחל אריאלי ממכבי שירותי בריאות על הסימולטור כערוץ למידה חדשני וייחודי.
הכנס יתקיים ב-5-6 למרץ 2014 במלון כפר המכביה ברמת גן. המושב "למידה State Of The Art" יתקיים ב-5 למרץ בין השעות 15:00-16:15 .

תאריך:  02/03/2014   |   עודכן:  02/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מירון
סאנדיסק הכריזה בתערוכת המובייל בברצלונה על כרטיס ה-microSD בנפח הגדול בעולם - 128GB    16 שעות של וידאו ב-HD מלא, 7500 שירים, 3200 תמונות ולמעלה מ-125 אפליקציות - והכל על כרטיס זכרון אחד - לסמארטפון או לטאבלט
איילת אליעזרי
בשבוע שעבר 25.2.14 אושרו בכנסת, בוועדת העבודה והרווחה, תקנות הסעה בטיחותית לפעוטות עם מוגבלות הצפויים להיכנס לתוקף במהלך החודשים הקרובים, כמהלך מדורג
עדנה דור-און
עד כה השקיע ביה"ח כ-400 אלף ש"ח בפרויקטים שמטרתם לצמצם גורמים מזהמים, לחסוך במשאבים ולשמור על איכות הסביבה
שי מירון
סאנדיסק מכריזה על זיכרון פלאש פנימי עבור טאבלטים וסמארטפונים מבוססי אנדרואיד, המיועד ליישומים עתירי ביצועים
שי מירון
במסגרת תערוכת הסלולר בברצלונה הדגימה טלפוניקה את שירות ה-Tu Go בצמיד ה-SmartBand של סוני, המאפשר לעונד אותו להקליט ולתעד מגוון פעילויות, כשהוא מדווח על-כניסת שיחות טלפון, הודעות, לייקים או ציוצים, עונה לשיחות ואף מתריע על ריחוק מהסמארטפון של המשתמש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il