X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
טלפוניקה חוברת לסמסונג, LG וסוני מובייל לשילוב שירות ה-Tu Go שפותח בישראל במגוון מוצרי מחשוב לבישים. במסגרת תערוכת הסלולר בברצלונה הדגימה טלפוניקה את שירות ה-Tu Go בצמיד ה-SmartBand של סוני, המאפשר לעונד אותו להקליט ולתעד מגוון פעילויות, כשהוא מדווח על-כניסת שיחות טלפון, הודעות, לייקים או ציוצים, עונה לשיחות ואף מתריע על ריחוק מהסמארטפון של המשתמש
▪  ▪  ▪
מנכ"ל טלפוניקה דיגיטל ישראל, גיל כהן [יח"צ]

טלפוניקה (Telef?nica), מחברות הטלקום הגדולות בעולם, הודיעה במסגרת תערוכת המובייל בברצלונה, על הסכמי שיתוף פעולה עם סמסונג, LG וסוני מובייל, לטובת שילוב השירותים שלה במגוון מוצרי מחשוב ואלקטרוניקה לבישים של שלוש החברות. טלפוניקה אף הודיעה כי היא פתוחה להסכמים נוספים עם שחקנים אחרים בשוק, בינהם יצרנים, ספקי תכנים וחברות בתחומי האופנה, כדי הבטיח את הצלחת המוצרים המשולבים מבחינה מסחרית.
בבסיס מערך השירותים שמציעה טלפוניקה לשילוב במוצרי המחשוב הלביש החכמים, נמצא שירות ה- Tu Go שפותח במרכז הפיתוח של טלפוניקה דיגיטל בישראל, המנוהל על-ידי גיל כהן. Tu Go מאפשר למנוי סלולר לקבל שיחה או SMS למספר הטלפון האישי שלו על גבי כל מכשיר המחובר לאינטרנט או ה-GSM הסלולרי. השירות מאפשר, למשל, לקבל שיחת טלפון למכשיר גם במקומות בהם אין קליטה סלולרית, אך קיים חיבור WiFi. השירות כבר מוצע כיום בבריטניה למנויי טלפוניקה ויוצע בהמשך בשאר העולם במדינות בהן פעילה החברה.
"מוצרי מחשוב לביש חכם כבר די שכיחים כיום ויש להם עתיד מבטיח. יש כאן הזדמנות וטלפוניקה רוצה להוביל את הפיתוח, שילוב והתמיכה במגוון השירותים שהמוצרים האלה יספקו ללקוחות הקצה", אומרת מרייטה ריברו, סמנכ"לית השיווק של טלפוניקה.
במסגרת התערוכה בברצלונה הדגימה טלפוניקה את שירות ה- Tu Go בצמיד ה-SmartBand SWR1O, של סוני, המאפשר לעונד אותו להקליט ולתעד מגוון פעילויות, כשהוא מדווח על-כניסת שיחות טלפון, הודעות, לייקים או ציוצים, לשלוט על ניגון מוזיקה, לענות לשיחות ואף מתריע על ריחוק מהסמארטפון של המשתמש.
"שירות ה- Tu Go שפיתחנו וממשיכים לפתח אותו ייקח חלק משמעותי בעתיד של הרבה מאוד מוצרים חכמים לבישים", אומר מנכ"ל טלפוניקה דיגיטל ישראל, גיל כהן. "הטכנולוגיה שלנו תאפשר לכל אחד לקחת איתו, לכל מקום, ולכל מכשיר לביש, את מספר הטלפון האישי שלו ותחבר אותו לעולם".
טלפוניקה פעילה ב-25 מדינות ברחבי העולם, ויש לה כ-300 מיליון משתמשים. טלפוניקה דיגיטל אחראית על חדשנות, מו"פ, שותפויות גלובליות ומגוון שירותים דיגיטליים עבור הענקית האירופאית. בשנים האחרונות מחזקת טלפוניקה את מחויבותה לישראל, מהלך שמתמקד בחיפוש אפיקי השקעות בשוק הישראלי, תגבור קו מוצרי התקשורת המפותחים בישראל והגדלה של מצבת כוח האדם בישראל. המרכז מעסיק 130 עובדים ברעננה ועוד כ-80 עובדים בספרד ובאנגליה.
בנוסף על שירות Tu Go, מנהלת טלפוניקה דיגיטל מישראל גם את פיתוח מוצר השיחות הבינלאומיות של טלפוניקה, שמשווק על-ידי המפעילות הסלולריות המקומיות כמו טלפוניקה גרמניה או O2 בבריטניה. הוא מאפשר לבצע שיחות בינלאומיות במחירים זולים יחסית, זוכה כיום להצלחה ואחראי על כשליש מתעבורת הרשת של מפעילות אלה.
טלפוניקה דיגיטל
לטלפוניקה יש כיום נוכחות ב-25 מדינות ובסיס לקוחות של 314 מיליון משתמשים. טלפוניקה דיגיטל היא חטיבה עסקית גלובלית בחברת טלפוניקה העולמית, המתמחה במציאת הזדמנויות וביקושים בתחום עולם הדיגיטל, ופיתוח פתרונות יצירתיים, גיוסי הון, פיתוח שותפויות עסקיות ושירותים דיגיטליים, כגון פתרונות מחשוב ענן, פרסום במכשירים ניידים, פתרונות M2M ו- eHealth. מטה החברה ממוקם בלונדון, עם מרכזים נוספים בעמק הסיליקון, סאו פאולו, ספרד ותל אביב. בין חברות הבת, המהוות חלק מטלפוניקה דיגיטל, ניתן למצוא את: TokBox, Terra, Tuenti, Media Networks Latin America, 48 ו- giffgaff.

תאריך:  05/03/2014   |   עודכן:  05/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר  סמסונג
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טלפוניקה דיגיטל נכנסת לממחשוב לביש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הראל גלעד
מתקפות מניעת שירות, וירוסים, התחזות לאפליקציות והפלת הבורסה הגדולה בעולם לסחר בביטקוין. וגם - פריצה לאתר מימון ההמונים קיקסטארטר ומתקפת מניעת השירות הגדולה בהיסטוריה. מה תקף אותנו בפברואר?
שי מרון
מסכמים 6 שנות תמיכה בננו-טכנולוגיה כפרויקט לאומי: 206 סטארטאפים חדשים, מאות שיתופי פעולה בין אקדמיה לתעשיה וקרוב לאלפיים סטודנטים לתארים מתקדמים
עדי וילדר
טל הלר
סרגון הדגימה בברצלונה כיצד NFV ו-SDN משתלבים בטבעיות בפלטפורמת הפתרונות IP-20
טל הלר
ג'ון ברייס מכללת הי-טק הטמיעה את פתרון הגיבוי והשחזור vmProtect Acronis הייעודי לסביבת VMware
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il