X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
CSR משיקה פתרון Bluetooth® Smart חדש, זעיר ועמיד, עבור עולם המיחשוב הלביש
▪  ▪  ▪
CSR 1012 [יחצ]

CSR משיקה פתרון Bluetooth Smart חדש - CSR1012™- שנותן מענה לפיתוח מוצרי טכנולוגיה לבישים עם צריכת אנרגיה נמוכה. הפתרון החדש מהווה חלק מתמהיל המוצרים המוכר של CSR µEnergy, ובשל מידותיו הזעירות משמש כפתרון אידיאלי לפיתוח טכנולוגיה לבישה, כגון: שעונים חכמים ומדי פעילות.
הפתרון אומנם זעיר מספיק כדי לשמש בסיס למוצרים לבישים אך עדיין משתמש בטכנולוגיית PCB סטנדרטית, המאפשרת זמן הגעה לשוק קצר, בעלות נמוכה תוך שמירה על איכות גבוהה. זהו גם הפתרון הראשון התומך בחיבור ישיר לסוללת ליתיום ללא צורך בווסת חיצוני, בכך מובטחים חיי סוללה ארוכים – תכונה קריטית למוצרים לבישים.
"חברת המידע IHS צופה כי הזמנות של מוצרי טכנולוגיה לבישים תגענה ל-210 מיליון מוצרים עד 2018, ותניב הכנסות בגובה 30 מיליארד דולר," אמר פול ויליאמסון, דירקטור בתחום ה- Bluetooth Smart, מקבוצת השיווק של CSR, "אנו רוצים לסייע למפתחים למנף את השוק ולהקדים את המתחרים. ה-CSR1012 הוא שילוב מושלם בין עלות וגודל ובכך מאפשר למפתחים להביא את המוצר לשוק במהירות ומבלי להתפשר על איכות."
נוסף על טכנולוגיה לבישה, ניתן להשתמש בפתרון ליצירת רכיבים קטנים אחרים, כגון: עטי סמארטפון או טאבלט דקיקים או שלטי פרסומת קטנים.
אודות CSR ישראל
CSR ישראל הינה מרכז פיתוח אסטרטגי מוביל של CSR העולמית, ספקית מובילה בתחום המוליכים למחצה. החברה מפתחת פתרונות חומרה ותוכנה, בקדמת הטכנולוגיה, לשוק האלקטרוניקה הצרכנית. הרכיבים הטכנולגיים של CSR משולבים במוצרים המובילים בתחומם ומעניקים למוצר יתרון יחסי, כך שבסופו של דבר הצרכן מקבל ערך מוסף בזמן השימוש.
החברה מפתחת פתרונות מתקדמים בתחום האודיו, וידאו, קישוריות ומיקום. CSR ישראל מפתחת עבור החברה הגלובלית מוצרים המשולבים במערכות מתקדמות עבור תעשיית הבידור והמידע לרכב, בנוסף מפתחת החברה מוצרים לשוק השמע ופתרונות מתקדמים למוצרים עם צריכת אנרגיה נמוכה. מוצרי החברה משולבים במותגים המובילים בעולם, ומעניקים להם רמה נוספת של קידמה טכנולוגית וידידותיות למשתמש.
חברת CSR מעניקה לעובדיה סביבה טכנולוגית מתקדמת ומאתגרת, המאפשרת למפתחים ומתכנתים לרכוש ניסיון בינלאומי ולפתח פתרונות המעניקים לצרכן הסופי חווית משתמש עשירה, נוחה ומגוונת.
CSR ישראל, הממוקמת בחיפה, מעסיקה כ-300 מהנדסים מצטיינים, הנהנים מאינטראקציה טכנולוגית בינלאומי. בין לקוחות החברה: ניקון, סוני, פנסוניק, פיוניר, Alps, Harman, Continental ועוד.

למידע נוסף, בקרו באתר
תאריך:  05/03/2014   |   עודכן:  05/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פתרון חדש של CSR בבסיס המיחשוב הלביש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
טלפוניקה חוברת לסמסונג, LG וסוני מובייל לשילוב שירות ה-Tu Go שפותח בישראל במגוון מוצרי מחשוב לבישים. במסגרת תערוכת הסלולר בברצלונה הדגימה טלפוניקה את שירות ה-Tu Go בצמיד ה-SmartBand של סוני, המאפשר לעונד אותו להקליט ולתעד מגוון פעילויות, כשהוא מדווח על-כניסת שיחות טלפון, הודעות, לייקים או ציוצים, עונה לשיחות ואף מתריע על ריחוק מהסמארטפון של המשתמש
הראל גלעד
מתקפות מניעת שירות, וירוסים, התחזות לאפליקציות והפלת הבורסה הגדולה בעולם לסחר בביטקוין. וגם - פריצה לאתר מימון ההמונים קיקסטארטר ומתקפת מניעת השירות הגדולה בהיסטוריה. מה תקף אותנו בפברואר?
שי מרון
מסכמים 6 שנות תמיכה בננו-טכנולוגיה כפרויקט לאומי: 206 סטארטאפים חדשים, מאות שיתופי פעולה בין אקדמיה לתעשיה וקרוב לאלפיים סטודנטים לתארים מתקדמים
עדי וילדר
טל הלר
סרגון הדגימה בברצלונה כיצד NFV ו-SDN משתלבים בטבעיות בפלטפורמת הפתרונות IP-20
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il